Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zorgtoeslag vraag

+14
Linda
Elliot
Rush
Penélope
Sanne
PrimaBella
kippiee
VanillaRose
Fearie
Sterrin_
girli
Green_Pepper
Red Velvet
Sarah1985
18 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  Sarah1985 do 20 dec 2012 - 6:51

volgens mij klopt onze berekening helemaal niet want als ik het online uitreken kom ik uit op 170 euro per maand en krijg nu maar 48. Toch maar eens bellen erheen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  TukTuk do 20 dec 2012 - 6:59

Sterrin_ schreef:
AngelNyn schreef:Mensen die twijfelen, gewoon even de rekenhulp invullen op toeslagen.nl! En inloggen bij toeslagen, om te kijken hoe hoog ze je inkomen hebben geschat voor 2013! Mijn inkomen hadden ze namelijk eerst ook behoorlijk laag geschat.

Ik snap er ook niks meer van, ze hebben ons veel te hoog ingeschat volgens mij....We kregen niet heel veel hoor, 15pm, maar nu dus ineens niks meer. Prima, maar het inkomen is ineens heel hoog. Heb van de week al op toeslagen gekeken, maar kwam er niet uit. Ben ook bang dat als we het nu weer aanvragen, we weer teveel krijgen en later weer terug moeten betalen.

Gezeur ook altijd!Neutral

Je moet gewoon even inloggen op www.toeslagen.nl, met je digid, als je ingelogd bent, op "mij toeslagen" klikken in het menu bovenaan, en dan op 2013, en dan de desbetreffende toeslag aanklikken en kan je kijken met welk inkomen ze je toeslag berekent hebben.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  TukTuk do 20 dec 2012 - 7:00

Sarah1985 schreef:volgens mij klopt onze berekening helemaal niet want als ik het online uitreken kom ik uit op 170 euro per maand en krijg nu maar 48. Toch maar eens bellen erheen

Kan het zijn dat je vorig jaar teveel gekregen hebt en nu nog aan het terug betalen bent? Wij moesten ook nog wat huurtoeslag terug betalen, en zouden normaal 170 euro krijgen nu, maar kregen 150 nu. Dat staat er ook, "maandbedrag", daar staat welk bedrag je zou meoten krijgen, en dan "uitbetaald", het bedrag wat je gekregen hebt.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  Sterrin_ do 20 dec 2012 - 7:03

Ik heb het gevonden, ze hebben het inkomen van mijn man bijna 10.000 euro hoger ingeschat?? Ik kijk dan wel naar zijn loon van 2011, maar zoveel verschil zal dat wel niet zijn, I wish! zorgtoeslag vraag - Pagina 2 394967

Ik wacht zijn jaaropgaaf maar even af, en bereken het dan wel weer.

Kan ik dan als ik het aanvraag gewoon zijn jaarinkomen invoeren? Ik ben nl. altijd bang dat ik het verkeerd doe en we alsnog teveel krijgen...

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  Sarah1985 do 20 dec 2012 - 7:03

Nee we hebben sinds mei zorgtoeslag gekregen en kregen toen van 2011 en 2012 deel in 1 keer. Dus niks terug te betalen. Moeten juist nog vanaf 2006 tot 2011 krijgen van de belastingdienst.

Moet wel zeggen ons inkomen is nu net veranderd
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  TukTuk do 20 dec 2012 - 7:09

Sterrin_ schreef:Ik heb het gevonden, ze hebben het inkomen van mijn man bijna 10.000 euro hoger ingeschat?? Ik kijk dan wel naar zijn loon van 2011, maar zoveel verschil zal dat wel niet zijn, I wish! zorgtoeslag vraag - Pagina 2 394967

Ik wacht zijn jaaropgaaf maar even af, en bereken het dan wel weer.

Kan ik dan als ik het aanvraag gewoon zijn jaarinkomen invoeren? Ik ben nl. altijd bang dat ik het verkeerd doe en we alsnog teveel krijgen...

Als je gewoon zijn inkomen wijzigt online, dan berekenen ze binnen 24 uur de nieuwe toeslag. Dan hoef je hem volgens mij ook niet opnieuw aan te vragen, tenzij er niks meer staat bij de toeslag als je inlogt, dan kan je hem opnieuw aanvragen nadat je het inkomen hebt aangepast.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  TukTuk do 20 dec 2012 - 7:09

Sarah1985 schreef:Nee we hebben sinds mei zorgtoeslag gekregen en kregen toen van 2011 en 2012 deel in 1 keer. Dus niks terug te betalen. Moeten juist nog vanaf 2006 tot 2011 krijgen van de belastingdienst.

Moet wel zeggen ons inkomen is nu net veranderd

Gewoon eens inloggen, daar wordt je vaak wijzer uit dan bellen smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  Sarah1985 do 20 dec 2012 - 7:43

ja inloggen daar zeg je iets. Weet mijn inlog niet meer haha
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  Jade do 20 dec 2012 - 8:31

Ik zat eens op toeslagen.nl te kijken en zie dat ons inkomen vrij laag is ingeschat door de belastingdienst. Ze hebben dit geschat voor 2013 terwijl ons inkomen voor 2012 meer is.

Ik vraag me echt af hoe de belastingdienst aan dit bedrag komt, wij hebben dit zelf zeker niet doorgegeven! zorgtoeslag vraag - Pagina 2 1270000679 Weet iemand hoe dit kan?

Wij hebben wel een koopwoning

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  Rush do 20 dec 2012 - 8:33

Jade dat vind ik ook altijd een raadsel.

Ze schatten mij ieder jaar standaard ongeveer €3000 te weinig in. Waar ze het vandaan halen? laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  Sterrin_ do 20 dec 2012 - 8:38

Jade schreef:Ik zat eens op toeslagen.nl te kijken en zie dat ons inkomen vrij laag is ingeschat door de belastingdienst. Ze hebben dit geschat voor 2013 terwijl ons inkomen voor 2012 meer is.

Ik vraag me echt af hoe de belastingdienst aan dit bedrag komt, wij hebben dit zelf zeker niet doorgegeven! zorgtoeslag vraag - Pagina 2 1270000679 Weet iemand hoe dit kan?

Wij hebben wel een koopwoning

Wij zijn dus ruim 9000 euro hoger ingeschat! Prima hoor, als we dat ook daadwerkelijk uitbetaald zouden krijgen! Wink

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 8:39

Hoe kom je erbij dat ze dat binnen 24u berekenen? Want een nieuwe beschikking wordt pas zes tot acht weken na een wijziging verzonden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  TukTuk do 20 dec 2012 - 8:40

Maura schreef:Hoe kom je erbij dat ze dat binnen 24u berekenen? Want een nieuwe beschikking wordt pas zes tot acht weken na een wijziging verzonden.

Het wordt binnen 24 uur berekent en aangepast op je pagina zeg maar, waar je inlogt. De brief krijg je inderdaad later:


Hoelang duurt het voordat mijn aanvraag of wijziging is verwerkt?

Nieuwe gegevens zijn binnen 24 uur aangepast in Mijn toeslagen. Als u na 24 uur opnieuw inlogt, is uw aanvraag of wijziging op de volgende manier verwerkt:



  • Op het tabblad 'Statusoverzicht' ziet u wat de status is van uw aanvraag of wijziging.
  • Als uw toeslagbedrag verandert door de wijziging, dan ziet u de nieuwe bedragen op het tabblad 'Mijn toeslagen'.
  • het om een wijziging die in de toekomst ingaat? Dan staan de gewijzigde
    gegevens bij 'Mijn gegevens' zodra de wijziging is ingegaan

Binnen 8 weken krijgt u ook schriftelijk bericht van uw aanvraag of wijziging. Dat bericht kan een brief zijn of een beschikking.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  Coco do 20 dec 2012 - 8:45

Maura schreef:Hoe kom je erbij dat ze dat binnen 24u berekenen? Want een nieuwe beschikking wordt pas zes tot acht weken na een wijziging verzonden.

Ik heb het inkomen vorige week gewijzigd en had dinsdag de bevestiging en het nieuwe overzicht. Snap ook echt niet hoe ze bij de inschattingen komen. Bij ons hadden ze het net iets meer dan de helft van wat het is ingeschat. VOnd het al zo vreemd dat ik opeens van niets naar 90 per maand (Kindgebonden en zorgtoeslag samen) zou gaan, maar goed dat ik ben gaan kijken.
Ontvangen ze soms rente over terug te betalen bedragen?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  TukTuk do 20 dec 2012 - 8:46

Coco schreef:
Maura schreef:Hoe kom je erbij dat ze dat binnen 24u berekenen? Want een nieuwe beschikking wordt pas zes tot acht weken na een wijziging verzonden.

Ik heb het inkomen vorige week gewijzigd en had dinsdag de bevestiging en het nieuwe overzicht. Snap ook echt niet hoe ze bij de inschattingen komen. Bij ons hadden ze het net iets meer dan de helft van wat het is ingeschat. VOnd het al zo vreemd dat ik opeens van niets naar 90 per maand (Kindgebonden en zorgtoeslag samen) zou gaan, maar goed dat ik ben gaan kijken.
Ontvangen ze soms rente over terug te betalen bedragen?

Jeps...

Ook rente bij terugbetalen definitieve berekening

Wij betalen u rente als we toeslagen nabetalen op grond van een definitieve berekening. Met ingang van 2013 moet u rente aan ons betalenals uit de definitieve berekening blijkt dat u toeslag moet terugbetalen. Geef wijzigingen daarom zo snel mogelijk door. Dan krijgt u de juiste toeslag.

http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/toeslagen/informatie_over_toeslagen/hoe_werken_toeslagen/wat_is_nieuw_in_2013
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  Coco do 20 dec 2012 - 8:50

Dat verklaart een hele boel. Zij willen natuurlijk niet te weinig betalen dan ivm de rente en wel graag rente over teveel betaald ontvangen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  Linda do 20 dec 2012 - 8:53

Jade schreef:Ik zat eens op toeslagen.nl te kijken en zie dat ons inkomen vrij laag is ingeschat door de belastingdienst. Ze hebben dit geschat voor 2013 terwijl ons inkomen voor 2012 meer is.

Ik vraag me echt af hoe de belastingdienst aan dit bedrag komt, wij hebben dit zelf zeker niet doorgegeven! zorgtoeslag vraag - Pagina 2 1270000679 Weet iemand hoe dit kan?

Wij hebben wel een koopwoning

Als je een koopwoning hebt dan doe je toch ieder jaar aangifte?

Zorgtoeslag (en kinderopvangtoeslag) worden berekend over het inkomen min de HRA. Waarschijnlijk is het daarom dus zo laag geschat. Maar het klopt dus wel dat je over dat bedrag toeslag kan krijgen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 9:11

De belastingdienst heeft het destijds geschat en vult dat jaarlijks met een paar procent aan. Vandaar ook dat ze mensen er nu op attenderen om te kijken of de gegevens kloppen. Al hadden ze dat, mijn inziens, jaren geleden al moeten doen. Want mensen kregen geld, waren blij en kregen vervolgens een brief dat ze toch geen recht hadden en waren dus niet blij. Want waarom kregen ze eerst geld, als ze het later weer terug moesten betalen? Niemand had gevraagd om een net-niet-lening. Ik snapte die woede heel erg goed. Ik zou er zelf ook niet blij van worden als ik moest terugbetalen.

Heb vorig jaar mijn inkomen heel hoog gezet, zodat ik eigenlijk niets meer kreeg. Dit jaar kreeg ik de naheffing. Heel fijn! En nu blijkt achteraf, dat ik door mijn koophuis, bijna elk jaar het maximale zal krijgen, omdat mijn inkomen met een paar duizend euro en vorig jaar was dat 7000 euro wordt verlaagd. Ik heb namelijk een verzamelinkomen in tegenstelling tot de mensen die een huurhuis hebben, die hebben gewoon een toetsingsinkomen (inkomen x 12 (of 13 (maand of vier wekenloon) : 100 x 108 = jaarinkomen = toetsingsinkomen).

Angelnyn, a so. Ja, de aanpassing is bijna direct te zien op mijn Toeslagen. Een hele uitkomst vind ik dat. Kan alles goed in de gaten houden. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  girli do 20 dec 2012 - 10:00

AngelNyn schreef:Wij betalen u rente als we toeslagen nabetalen op grond van een definitieve berekening. Met ingang van 2013 moet u rente aan ons betalenals uit de definitieve berekening blijkt dat u toeslag moet terugbetalen. Geef wijzigingen daarom zo snel mogelijk door. Dan krijgt u de juiste toeslag.

http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/toeslagen/informatie_over_toeslagen/hoe_werken_toeslagen/wat_is_nieuw_in_2013

Dat vind ik nogal aso. Daar heb ik zelf niet eens invloed op. Ze hebben alle touwtjes in handen en nu nog meer geld krijgen met uit hun neus vreten? Schandalig! Ze kunnen niet eens fatsoenlijk hun regels aanpassen en het werkbaar maken voor iedereen die daar mee te maken heeft.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 10:08

Mijn tip: Als je het geldbedrag niet maandelijks nodig hebt, het zonder kunt redden, zet het inkomen dan naar het maximale, zodat je geen toeslag krijgt. Het bedrag dat je dan te goed hebt, zal in het volgende jaar worden uitgekeerd en kennelijk tegenwoordig met rente.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  TukTuk do 20 dec 2012 - 10:16

girli schreef:
AngelNyn schreef:Wij betalen u rente als we toeslagen nabetalen op grond van een definitieve berekening. Met ingang van 2013 moet u rente aan ons betalenals uit de definitieve berekening blijkt dat u toeslag moet terugbetalen. Geef wijzigingen daarom zo snel mogelijk door. Dan krijgt u de juiste toeslag.

http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/toeslagen/informatie_over_toeslagen/hoe_werken_toeslagen/wat_is_nieuw_in_2013

Dat vind ik nogal aso. Daar heb ik zelf niet eens invloed op. Ze hebben alle touwtjes in handen en nu nog meer geld krijgen met uit hun neus vreten? Schandalig! Ze kunnen niet eens fatsoenlijk hun regels aanpassen en het werkbaar maken voor iedereen die daar mee te maken heeft.

Dat is natuurlijk niet waar.. Je kan zelf onderandere je inkomen wijzigen als je inlogt op www.toeslagen.nl, en wil je op safe spelen, dit gewoon iets te hoog inschatten. Het jaar er na zodra je def. inkomen bekent is, wordt het toch wel rechtgetrokken.
Daarnaast kan je met de rekenhulp uitrekenen op hoeveel je recht zou hebben met je eigen geschatte inkomen, en als het niet overeen komt met het bedrag wat je krijgt, weet je dat je inkomen niet goed staat en kan je het dus aanpassen..
Maar je moet er wel zelf gewoon alert op zijn en dat zijn veel mensen niet, tja dan is het ook een beetje je eigen schuld natuurlijk..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  Sterrin_ do 20 dec 2012 - 10:56

Maura schreef:Mijn tip: Als je het geldbedrag niet maandelijks nodig hebt, het zonder kunt redden, zet het inkomen dan naar het maximale, zodat je geen toeslag krijgt. Het bedrag dat je dan te goed hebt, zal in het volgende jaar worden uitgekeerd en kennelijk tegenwoordig met rente.

Kijk, en hier raak ik altijd van in de war. Dus de belastingdienst bepaald nu dat wij blijkbaar geen recht meer hebben (ws. klopt dit dus niet) en zet het op 0. Dan hoor je er dus nooit weer wat van weer. Maar dus wel als ik het zelf weer ga aanvragen? Dan rekenen ze het ineens wel na?

Sorry, ik word altijd een beetje zenuwachtig van de belastingdienst, haha!

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 11:09

De toeslagen zijn de minst moeilijke van allemaal. zorgtoeslag vraag - Pagina 2 561177

Het gaat gewoon om het bruto jaarinkomen. Komt daaruit dat er nog recht is op 20 euro, bekijk dan of je dit ook echt nodig hebt per maand. Niet? Speel op safe en zet het inkomen naar de grens, zodat er geen toeslag meer wordt uitgegeven, maar dat je vervolgens zelf geen nieuwe aanvraag hoeft te doen. Het verschil wordt automatisch uitgekeerd.

Wat ik vanmiddag zei. Zet je het stop, dan kun je ervoor kiezen om opnieuw een aanvraag in te dienen voor ZT met de gegevens die al bekend zijn op dat moment over 2013.

Het is echt niet moeilijk. Bruto jaarinkomen (jezelf of jezelf en partner) = recht op toeslag. Is het bedrag te klein, en heb je het niet nodig, zet het inkomen dan naar, volgens mij is het nu 55.000 euro, en krijg op het eind van het jaar het bedrag terug. Of zet het stop en vraag het voor 1 april 2014 opnieuw aan met de gegevens die op dat moment bekend zijn over het jaar 2013.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  TukTuk do 20 dec 2012 - 11:13

Sterrin_ schreef:
Maura schreef:Mijn tip: Als je het geldbedrag niet maandelijks nodig hebt, het zonder kunt redden, zet het inkomen dan naar het maximale, zodat je geen toeslag krijgt. Het bedrag dat je dan te goed hebt, zal in het volgende jaar worden uitgekeerd en kennelijk tegenwoordig met rente.

Kijk, en hier raak ik altijd van in de war. Dus de belastingdienst bepaald nu dat wij blijkbaar geen recht meer hebben (ws. klopt dit dus niet) en zet het op 0. Dan hoor je er dus nooit weer wat van weer. Maar dus wel als ik het zelf weer ga aanvragen? Dan rekenen ze het ineens wel na?

Sorry, ik word altijd een beetje zenuwachtig van de belastingdienst, haha!

Ik zou het niet stopzetten, maar je inkomen dan net op het randje zetten, dat je het minimale bedrag ontvangt.
Je kan met de rekenhulp uitrekenen met welk inkomen dit zou zijn. Op het moment dat het jaar er na je inkomen bekend is(Na de belastingaangifte in juni), krijg je een definitieve berekening van het jaar er voor, (Dus in juni 2013, krijg je de def berekening over 2012). Als blijkt dat je per maand recht had op 50 euro, en je ontving bijvoorbeeld maar 20 euro, krijg je dus 12x 30 euro = 360 euro nog in 1x gestort.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 11:14

Wij zijn het wel lekker met elkaar eens, Angelnyn. Wink

Ik kreeg alleen pas in okt. 2012 de def. beschikking van 2011.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 2 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum