Ik moet over een uur naar de kapper...
+22
Cow
ThinkPink
Parel
Coco
Eris
Jeanette
Pien
pippeloentje
SDL
Gympie
Toet
Ilovethe90s
Marin
Sanne
Star007
Caramba
Paper Crown
Viva
Ella
Carra
Katrien
Highway
26 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ik moet over een uur naar de kapper...
Dank je wel Coco, fijn dat er ook iemand is die het begrijpt!
Inmiddels heb ik mijn draai geloof ik wel gevonden, en het is zooooo fijn!
Natuurlijk is langer mooier en sexier, maar ik vind dit erg leuk!
Oh! En weet je wat grappig is, er heeft nog NIEMAND (schoonouders, collega`s) gevraagd of ik mijn haar geknipt heb! Kennelijk droeg ik het vaker vast dat niemand mijn lengte is opgevallen.. Of ze vinden er geen hol aan en durven niks te zeggen haha
Oh! En weet je wat grappig is, er heeft nog NIEMAND (schoonouders, collega`s) gevraagd of ik mijn haar geknipt heb! Kennelijk droeg ik het vaker vast dat niemand mijn lengte is opgevallen.. Of ze vinden er geen hol aan en durven niks te zeggen haha
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Dat had ik ook. Eerst ruim 20(!!!) cm van mijn haar af en niemand zag het. Toen vorige week nog eens 5 cm en zit het echt anders...en weer niemand ziet het.. :-(
Gast- Gast
Ik vind het leuk Parel! Ik heb het ook vaak dat mensen het niet eens zien. Vooral als ik highlights heb gedaan (warm/donkerblond in bruin haar) lijkt niemand het te zien. Ik heb mijn haar ook heel vaak vast en als ik het dan eens los heb vragen mensen wel of ik naar de kapper ben geweest
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Vind het super leuk Parel!
Bi mij ziet niemand dat ik een ander bril heb hahaha
Bi mij ziet niemand dat ik een ander bril heb hahaha
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ik vind het je juist heel leuk staan, Parel! Je kan het allebei heel goed hebben. En je bent nu ook mooi en sexy!
Mijn haar is laatst ook korter geknipt, het voelt nu veel gezonder en voller aan.
Mijn haar is laatst ook korter geknipt, het voelt nu veel gezonder en voller aan.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Parel schreef:Dank je wel Coco, fijn dat er ook iemand is die het begrijpt!
Soms is korter haar ook gewoon mooier als je er meer mee kunt. Ik heb krullen maar met (te) lang haar zakt dat helemaal uit en doordat ik ook zwaar en veel haar hebt zakt het dan als een zoutzak naar beneden. Mijn man vind het korter ook leuker omdat mijn krul terug komt en ik het nu ook weer los draag met wat volume.
Wat gek dat het niemand opvalt, er is toch een best stuk af?
Mijn moeder viel het wel direct op, had er zo'n 20cm af laten knippen dinsdag en laat er morgen/donderdag nog eens zo'n 10cm af knippen. Ben benieuwd of haar dat ook direct opvalt.
Ik vind het trouwens heel leuk zoals op je laatste foto!
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Jip83 schreef:Dat had ik ook. Eerst ruim 20(!!!) cm van mijn haar af en niemand zag het. Toen vorige week nog eens 5 cm en zit het echt anders...en weer niemand ziet het.. :-(
Had ik laatst ook hoor, 15-20 cm en ook niemand die het zag haha.. Maar ik draag mijn haar ook zó vaak vast gewoon. Plus dat het gewoon lang blond haar is en of het dan een stukje boven of een stukje onder mijn BH bandje valt, dat ziet niemand natuurlijk.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Vandaag vroeg een client van mijn werk waarom mijn haar zo glanste, of ik het soms had gewassen? Hahaha, dat ze dàt nou wel zien!
Coco, zou je mij een foto willen pm`en van je haar als er nog eens 10 cm af is, ben wel benieuwd, ken alleen de foto die je pas plaatste met lang blond haar!
Dank jullie wel dames, het is idd ook `gezond` nu!
Coco, zou je mij een foto willen pm`en van je haar als er nog eens 10 cm af is, ben wel benieuwd, ken alleen de foto die je pas plaatste met lang blond haar!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Staat je goed Parel!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Parel schreef:Vandaag vroeg een client van mijn werk waarom mijn haar zo glanste, of ik het soms had gewassen? Hahaha, dat ze dàt nou wel zien!
wat zei je terug? 'inderdaad het is kerst he, ik mag 1x per jaar in de douche!'
Ik vind het je goed staan, kortere leuker dan het langere.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ik wil naar de kapper; suggesties?
» Ook ik ben naar de kapper geweest!
» Morgen naar de kapper, tips?
» Naar de kapper geweest (foto)
» morgen naar de kapper wat te doen ?
» Ook ik ben naar de kapper geweest!