Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik moet over een uur naar de kapper...

+22
Cow
ThinkPink
Parel
Coco
Eris
Jeanette
Pien
pippeloentje
SDL
Gympie
Toet
Ilovethe90s
Marin
Sanne
Star007
Caramba
Paper Crown
Viva
Ella
Carra
Katrien
Highway
26 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ik moet over een uur naar de kapper...  - Pagina 2 Empty Re: Ik moet over een uur naar de kapper...

Bericht  Katrien wo 19 dec 2012 - 9:19

Ik vind het heel mooi geworden. Het staat je heel goed!
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet over een uur naar de kapper...  - Pagina 2 Empty Re: Ik moet over een uur naar de kapper...

Bericht  Parel wo 19 dec 2012 - 9:25

Nou dank jullie wel!
Nog korter durf ik voorlopig nog niet, en al helemaal niet zo rigoureus als sneezy het bedoeld haha, ala pink! Heeft mijn beste vriendin wel, die staat het fantastisch, maar ik zou me er niet happy bij voelen.

Star, vond ik ook, lijk wat ouder! Vond mijn vriend nou net niet nodig haha

Sanne, dank je wel, dat is wel vaker zo hoor dat mensen zichzelf idd anders zien! Kon ik het maar eens een keer met andermans ogen zien. Had hetzelfde met mijn lijf, voor ik zwanger werd. Als ik nu terugkijk, vind ik mezelf echt slank toendertijd!

Katrien, dank je wel!

Zal morgen nog een foto proberen te maken, als ik het heb kunnen stylen naar m'n zin.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Sanne wo 19 dec 2012 - 9:37

Ik herken het wel hoor, Parel. Ik zou ook wel eens willen dat ik mezelf met de ogen van iemand anders kon zien.
Het geeft wel eens een boost om te horen wat mensen nou van je vinden (uiterlijk en persoon) en het zou zo handig zijn als je dat zelf ook op die manier kon zien. Scheelt een hele hoop baalmomenten denk ik Very Happy

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Parel wo 19 dec 2012 - 10:28

Nou inderdaad! Dat denk ik ook!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Marin wo 19 dec 2012 - 22:51

Ik vind die bovenste plukken een beetje te kort in vergelijking met de rest, maar da's vast de bedoeling van dat hippe kapsel :P

Kleur vind ik wel erg mooi!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Parel wo 19 dec 2012 - 23:07

Marin schreef:Ik vind die bovenste plukken een beetje te kort in vergelijking met de rest, maar da's vast de bedoeling van dat hippe kapsel :P

Kleur vind ik wel erg mooi!

De kleur heb ik zelf geverfd haha
Ik vind die plukken ook wel kort hoor, maar ik heb dat eigenlijk altijd, die lagen zo kort, beetje volume erin!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Ilovethe90s wo 19 dec 2012 - 23:54

Paper Crown schreef:Je kan 't goed hebben! Maar ik vond 't andere mooier..

Ben ik het helemaal mee eens, op de 1e foto is het echt een volle bos en op de 2e foto lijkt dat een heel stuk minder.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Toet do 20 dec 2012 - 0:01

Hahah Parel.. Dikke kop, onderkin? Waar dan? Je bent hartstikke mooi joh!

Verder ben ik het eens met PC, sorry! En ik vind je pony/lok niet zo mooi, veel te kort.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Parel do 20 dec 2012 - 1:31

Dan ga ik me maar in een hoekje zitten schamen Wink

Moet zelf ook wel wennen hoor, maar lekker makkelijk is het wel!
Mijn lok moet altijd even bijgroeien, als die net geknipt is is het helemaal niks.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Gympie do 20 dec 2012 - 1:32

Ik vind het laagjeseffect te veel. Bovenop vind ik het te kort, waardoor het een beetje raar omhoog springt. Sorry, maar het langere vind ik je dan toch mooier staan! Ik moet over een uur naar de kapper...  - Pagina 2 561177
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  SDL do 20 dec 2012 - 1:42

Wat zitten hier toch heerlijke eerlijke meiden op het forum Ik moet over een uur naar de kapper...  - Pagina 2 281626781!

Ik vind het wel erg leuk, meer omdat je ook aangeeft dat de foto's met je lange lokken een vertekend beeld geven omdat het dan 5 minuten later weer is uitgezakt en dat is ook frusterend. Als dit dan wel lekker in model blijft zitten, is het denk ik leuker dan een lang uitgezakt model.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Gympie do 20 dec 2012 - 1:43

SDL schreef:Wat zitten hier toch heerlijke eerlijke meiden op het forum Ik moet over een uur naar de kapper...  - Pagina 2 281626781!

Ik bedoel het in ieder geval niet bot! Ik hoop niet dat het zo overkomt. Maar ik vind eerlijkheid wel belangrijk.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  pippeloentje do 20 dec 2012 - 2:07

Ik ben wel benieuwd naar de foto.
pippeloentje
pippeloentje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 83
Punten : 95
Registratiedatum : 01-02-12

Bericht  Parel do 20 dec 2012 - 2:40

Heb de foto's uit zelfbescherming maar weggehaald Laughing
Ik vind eerlijkheid prima btw, probeer zelf ook altijd eerlijk te zijn. En het is een forum, dan kan ik dat verwachten.

Het groeit vanzelf weer aan, laat het nu weer langer groeien, maar dat was sowieso al de planning voordat ik het kort knipte.

Ik moest gewoon even een verandering, ik zat vastgeroest en was (ben) helemaal niet happy met mezelf.

Komt wel weer goed allemaal hoor, m'n haar groeit sowieso wel aan!
Het waren trouwens foto's toen ik gelijk van de kapper vandaan kwam, dat vertekend ook.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Gympie do 20 dec 2012 - 3:05

Ja, verandering is ook fijn af en toe, maakt weer 'fris' en dit nieuwe kapsel misstaat je ook niet hoor!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Parel do 20 dec 2012 - 3:37

Lief van je!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Pien do 20 dec 2012 - 10:09

Ben juist benieuwd naar je nieuwe kapsel!!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Parel do 20 dec 2012 - 10:11

Het is een beetje hetzelfde als jij, pien!
Pm je wel smile
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Jeanette vr 21 dec 2012 - 0:16

Aaaah gemist! Sad
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parel vr 21 dec 2012 - 11:34

*wederom weg*

Laatst aangepast door Parel op vr 21 dec 2012 - 12:01; in totaal 1 keer bewerkt
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:37

Het misstaat je niet, maar ook ik vind je vorige kapsel leuker.

Gast
Gast

Bericht  Parel vr 21 dec 2012 - 11:59

Nyah schreef:Het misstaat je niet, maar ook ik vind je vorige kapsel leuker.

Wink
Ik was wel even klaar met dat eeuwige jonge meisje, na een jaar of 10 was het tijd voor wat anders. En in principe is álles hetzelfde, alleen de lengte is iets korter.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Eris vr 21 dec 2012 - 12:15

Gewoon de bovenste lagen iets langer laten groeien dan is het een hartstikke leuk kapsel. Nu staat het je ook goed hoor, maar iets langere lagen is net wat mooier. Enne je hebt een onwijs leuk gezicht, je bent mooi! Yes

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Parel vr 21 dec 2012 - 12:18

Ja, dat klopt wel wat je zegt, Eris! Het moet echt nog even groeien, het is nu echt zo 'net geknipt', zo voelt het ook. Moet er zelf ook nog een beetje ingroeien, maar qua lengte is het wel een hele opluchting!

Ik snap iedereen ook wel hoor, lang haar is over het algemeen ook mooier! Vind ik zelf vaak ook! Ik ben alleen een hele slechte vrouw geworden, ik ga even voor praktisch.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Coco di 25 dec 2012 - 0:06

IK vind dat je het goed kunt hebben hoor Parel! Ik heb van de week ook een flink stuk laten knippen en laat er nog een stukje afknippen eind v/d week. Ook omdat het praktischer is. Ik heb moeilijk haar wat snel klit en het droogt ook voor geen meter. Fohnen duurt al minimaal 1,5 uur als ik het droog wilde hebben.
Nu droogt het een stuk sneller, weinig klit en het zit niet steeds in een staart!

Lang(er) komt wel weer als ze naar school zijn en ik wat meer tijd heb want ik kan ze ook geen paar min alleen in de woonkamer laten om fatsoenlijk mijn haar te doen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: