Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

morgen naar de kapper wat te doen ?

3 plaatsers

Ga naar beneden

morgen naar de kapper wat te doen ? Empty morgen naar de kapper wat te doen ?

Bericht  Sarah1985 do 29 maa 2012 - 1:08

ik moet morgen naar de kapper voor knippen en verven. Maar heb alleen geen idee hoe

Zo ziet het er nu uit. beetje raar haha. Dus kom maar op wat moet ik doen

morgen naar de kapper wat te doen ? Th_pasfoto
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen naar de kapper wat te doen ? Empty Re: morgen naar de kapper wat te doen ?

Bericht  Pandora do 29 maa 2012 - 1:16

Ik vind het kapsel je opzich wel leuk staan, als ik het goed zie zitten er aardig wat lagen in? Daardoor krijg je wat slagen en valt het mooi rondom je gezicht. Misschien gewoon bijknippen en iets van lowlights er in?
Of vind je een boblijn ook leuk?? Zou dan niet voor een te korte gaan, maar meer een lange bob, of op de kaak zeg maar.

Ben benieuwd wat je gaat doen, plaats je morgen een foto?
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

morgen naar de kapper wat te doen ? Empty Re: morgen naar de kapper wat te doen ?

Bericht  Sarah1985 do 29 maa 2012 - 1:18

ik heb van mezelf al slagen. Ik vind het nu wat te lang is zo zwaar zoveel haar. En wat moet ik met mijn pony doen. Pony of schuine lok of gewoon niets
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Bericht  Pandora do 29 maa 2012 - 1:20

Sarah1985 schreef:ik heb van mezelf al slagen. Ik vind het nu wat te lang is zo zwaar zoveel haar. En wat moet ik met mijn pony doen. Pony of schuine lok of gewoon niets

Ik zou de schuine lok houden.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 1:27

Ik vind het een mooi kapsel bij je gezicht en zou aan het model niet veel veranderen. Misschien je schuine lok iets bijknippen (net wat meer volume op je hoofd).

Ik zou er qua kleur een paar mooie highlights inzetten. Even een fris lente/zomer coupe-je Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 do 29 maa 2012 - 1:35

ja die schuine lok is nu extreem lang, want was eerst een rechte pony . Ben begin dec voor het laatst naar de kapper geweest Embarassed.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Bericht  ExpressoB vr 30 maa 2012 - 7:26

en hoe is het geworden?!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: