Etos luiers
+2
Happydobby
Tania
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Etos luiers
Iemand ervaring met Etos luiers? Ze zijn hier in de aanbieding vandaag (1+1 gratis) en ik heb vanmorgen 2 pakken gehaald voor M. in maat vier om te proberen maar ze heeft nog maar weinig geplast. Ik zit te twijfelen of ik nog een paar pakken zal halen want ze zijn nu wel erg goedkoop met 3,75 voor 40 luiers.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Etos luiers
Ik vind ze niet fijn, M heeft er natte billetjes in en zijn huid word dan snel rood.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik vind de Etos luiers niet de fijnste luiers, ze zijn stugger dan bijv. de kruidvat luiers.
Gast- Gast
Ik gebruik ze nu al ruim een jaar en ik ben er super tevreden over!
Hiervoor kocht ik vaak Pampers in de aanbieding, maar die vond ik zo duur geworden. Voor mijn gevoel werken de Etos luiers net zo goed of zelfs beter en ze zijn tenminste betaalbaar.
Hiervoor kocht ik vaak Pampers in de aanbieding, maar die vond ik zo duur geworden. Voor mijn gevoel werken de Etos luiers net zo goed of zelfs beter en ze zijn tenminste betaalbaar.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind ze juist heel fijn! Ze lekt er niet mee door en ze zitten prima.
Jij woont bij mij in de buurt dacht ik, jammer dat ik geen tijd heb om naar de etos te gaan
Jij woont bij mij in de buurt dacht ik, jammer dat ik geen tijd heb om naar de etos te gaan
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Het is ook alleen bij de Etos die vandaag geopend is in F. loriande. Ze hadden wel heel veel voorraad dus als je tijd kan maken zou ik het zeker even doen
Tania- Ratel
he jammer, ik heb echt geen tijd haha.... volgende keer beter
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Tania schreef:Het is ook alleen bij de Etos die vandaag geopend is in F. loriande. Ze hadden wel heel veel voorraad dus als je tijd kan maken zou ik het zeker even doen
He? Hier? Waar dan? Waar DA zat soms? Dan ga ik straks er even naartoe. Ben wel heel blij met een etos hier
Heb je daar een folder van gehad oid?
Ik verschoon ze wel wat vaker als ze niet zo bevallen. Dan bewaar ik de AH wel voor de nacht (die zijn vernieuwd en vind ik nu echt heel fijn)!
Laatst aangepast door Coco op wo 19 dec 2012 - 2:03; in totaal 1 keer bewerkt
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Wij hebben toevallig van de week twee pakken gehaald bij de etos en ze bevallen prima.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Coco schreef:Tania schreef:Het is ook alleen bij de Etos die vandaag geopend is in F. loriande. Ze hadden wel heel veel voorraad dus als je tijd kan maken zou ik het zeker even doen
He? Hier? Waar dan? Waar DA zat soms? Dan ga ik straks er even naartoe. Ben wel heel blij met een etos hier
Heb je daar een folder van gehad oid?
Ik verschoon ze wel wat vaker als ze niet zo bevallen. Dan bewaar ik de AH wel voor de nacht (die zijn vernieuwd en vind ik nu echt heel fijn)!
Ja waar de DA zat inderdaad. Ik zag het gisteren toevallig toen ik er langs liep en thuis zag ik toen ook de folder liggen. Echt een fijne winkel waar je (in tegenstelling tot de kruidvat daar) gewoon normaal kan lopen met de wagen.
Grote kans trouwens dat die van Etos hetzelfde zijn als AH. Bijna alles van huismerk is hetzelfde. Niet alles meenemen he
Tania- Ratel
Dat hebben ze ook snel verbouwd. Wist niet dat huismerk van AH en etos hetzelfde was. Dan durf ik er wel wat meer te kopen, als er uberhaupt nog wat is.
Welke maat moet ik laten liggen?
Welke maat moet ik laten liggen?
Coco- Ratel
Maat 4 en luierbroekjes maat 5
Haha nee hoor ik heb geen zin om weer heen en weer te lopen, misschien dat ik mijn man straks nog even langs laat rijden
Haha nee hoor ik heb geen zin om weer heen en weer te lopen, misschien dat ik mijn man straks nog even langs laat rijden
Tania- Ratel
Dat is natuurlijk een veel beter plan dan heen en weer lopen.
Coco- Ratel
Voordat ik Kruidvat ontdekte, gebruikte ik altijd Etos. Vond ze prima, maar die van Kruidvat zijn net iets zachter.
Gast- Gast
Ik gebruik ze ook af en toe en vind ze prima. Maar die van Kruidvat zijn net wat soepeler, en de Kruidvat is voor mij ook dichterbij.
Gast- Gast
Maat 5 was helemaal op
Coco- Ratel
Oh mijn man is nu ook naar de Etos hopelijk hadden ze dan nog wel 4. Nou ja hij neemt meteen frietjes mee dus hij rijdt niet voor niks
Gebruik je ook kruidvatluiers toevallig? Ik heb nog een bijna vol voordeelpak van Joris liggen maar hij krijgt er rode billen van. Als je wil mag je ze wel hebben.
Gebruik je ook kruidvatluiers toevallig? Ik heb nog een bijna vol voordeelpak van Joris liggen maar hij krijgt er rode billen van. Als je wil mag je ze wel hebben.
Tania- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» luiers en billendoekjes etos
» vraag over etos eigenmerk luiers
» Wat nu al kopen met Etos 10% kortingsbon?
» Etos zwanger worden pillen
» Flesvoeding Etos
» vraag over etos eigenmerk luiers
» Wat nu al kopen met Etos 10% kortingsbon?
» Etos zwanger worden pillen
» Flesvoeding Etos
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: