Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Flesvoeding Etos

4 plaatsers

Ga naar beneden

Flesvoeding Etos Empty Flesvoeding Etos

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 4:13

Iemand ervaring met het huismerk flesvoeding van Etos?
Ik wist helemaal niet dat ze dat hadden. Zag het vandaag.
Koop nu elke keer hypoallergene flesvoeding van Nutrilon, maar die is best aan de prijs.
Van etos kost de hypo allergene voeding toch wel wat minder.
Ons kindje krijgt deze voeding omdat de hypoallergene voeding het beste met de borstvoeding te combineren is.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Flesvoeding Etos Empty Re: Flesvoeding Etos

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 4:19

Ik wist niet dat H.A het beste te combineren was? Nog nooit gehoord. Hier krijgen ze de gewone standaard voeding, kregen ze in het ziekenhuis ook. En geeft geen problemen.

Gast
Gast

Bericht  Tania vr 14 okt 2011 - 4:20

Etos H.A is hetzelfde als Albert Heyn eigen merk H.A. Die is nog een euro goedkoper.
Wij hebben het voor mijn zoontje gebruikt en die kreeg er meer krampjes van, maar voor de meeste kindjes maakt het merk niet uit dus je kunt het altijd proberen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 4:53

ProudMama schreef:Ik wist niet dat H.A het beste te combineren was? Nog nooit gehoord. Hier krijgen ze de gewone standaard voeding, kregen ze in het ziekenhuis ook. En geeft geen problemen.

Dit is wat de kinderarts uit het ziekenhuis tegen ons zei. In het ziekenhuis kreeg hij ook Nutrilon hypo allergeen.
De verpleegkundige bij het consultatiebureau zei me vandaag hetzelfde. Vandaar dat ik dit steeds koop, maar ik vind het wel behoorlijk aan de prijs. Zeker nu hij meer gaat drinken, dan gaat zo'n pak net een week mee.
Als er niks anders mogelijk zou zijn dan krijgt hij het natuurlijk wel gewoon, maar wilde eens even kijken naar andere mogelijkheden.

Van welk merk gebruik jij de flesvoeding?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 4:54

Tania schreef:Etos H.A is hetzelfde als Albert Heyn eigen merk H.A. Die is nog een euro goedkoper.
Wij hebben het voor mijn zoontje gebruikt en die kreeg er meer krampjes van, maar voor de meeste kindjes maakt het merk niet uit dus je kunt het altijd proberen.

Oh dat is niet zo fijn als die er meer krampjes van zou krijgen. Zal vast per kind wel verschillen en een kwestie van uitproberen zijn.

Welk merk krijgt je zoontje nu?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 4:58

Net waar ik kom. Etos huismerk, Kruidvat huismerk, BonBebe, Nutrilon. Merk echt geen verschil.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 5:05

Krijgen ze veel aan flesvoeding per dag? Je geeft borstvoeding toch?

Ons zoontje krijgt nu hoofdzakelijk flesvoeding en om en om leg ik hem aan. Helaas is de borstvoeding alleen niet gelukt. Had na alles geprobeerd te hebben besloten hiermee te stoppen. Ben op aanraden van de arts begonnen met om en om per voeding aan te leggen. Dus de ene keer aanleggen en flesje na en de andere keer alleen een flesje. Dit gaat eigenlijk wel heel goed dat ik het misschien wel zo wil blijven doen. Heb het nog geprobeerd met elke keer aanleggen maar dan gaat het gelijk weer veel minder helaas.

Gast
Gast

Bericht  loesje vr 14 okt 2011 - 5:10

nutrilon en kruitvat standaard is precies hetzelfde. kruitvat heeft er zelfs een rechtzaak van gewonnen vandaar dat ik het weet.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 5:15

Meestal 1x in de 2 dagen 1x flesvoeding. Of als ik weg ga, dan neem ik altijd water en poeder mee, net zo makkelijk.
In het begin wilde ik echt volledig BV doen, maar dat kost me gewoon veel stress en veel kolven, ben er nu makkelijker in. Ik geef ze wat ik heb, heb ik te kort gewoon flesvoeding, ga er niet om lopen stressen.

Gast
Gast

Bericht  duckie vr 14 okt 2011 - 5:41

hier gebruiken we de etos standaard voeding.....scheelt nog al idd met de nutrilon
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Happydobby vr 14 okt 2011 - 6:04

loesje schreef:nutrilon en kruitvat standaard is precies hetzelfde. kruitvat heeft er zelfs een rechtzaak van gewonnen vandaar dat ik het weet.

Van 0-6 maanden mag er geen verschil in zitten heb ik gelezen.

In het ziekenhuis krijg M. naast de bv gewoon nutrilon standaard, alleen een LK verpleegkundige gaf M. HA kv.

Ik heb hier een pak Etos standaard in huis maar die zit nog dicht :P

Huismerk is goedkoper, en het kan echt geen kwaad om te wisselen hoor!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Tania vr 14 okt 2011 - 8:27

mama2be schreef:
Tania schreef:Etos H.A is hetzelfde als Albert Heyn eigen merk H.A. Die is nog een euro goedkoper.

Oh dat is niet zo fijn als die er meer krampjes van zou krijgen. Zal vast per kind wel verschillen en een kwestie van uitproberen zijn.

Mijn zoontje krijgt inmiddels geen flesvoeding meer, maar we hebben Nutrilon H.A. een tijdje gebruikt en zijn toen vanwege de krampjes uiteindelijk overgestapt op Omneo.

Kruidvat en Nutrilon is overigens niet precies hetzelfde. Hier kun je alle flesvoeding vergelijken http://babyvoedingchecker.nl/ .

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 10:43

Tania schreef:
mama2be schreef:

Mijn zoontje krijgt inmiddels geen flesvoeding meer, maar we hebben Nutrilon H.A. een tijdje gebruikt en zijn toen vanwege de krampjes uiteindelijk overgestapt op Omneo.

Kruidvat en Nutrilon is overigens niet precies hetzelfde. Hier kun je alle flesvoeding vergelijken http://babyvoedingchecker.nl/ .

Sorry niet goed gekeken hoe oud je zoontje inmiddels is laughcry
Zijn jullie uit jezelf overgestapt op de voeding voor krampjes of na overleg met huisarts of consultatiebureau ofzo?
Die website is trouwens wel handig, ik zal er eens een kijkje op gaan nemen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: