Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang doe je met je kleding?

+8
Atelier Madame
Esperanza
Ella
Sterre
Starla
Niekske
Rush
Herfstblaadjes
12 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe lang doe je met je kleding? Empty Hoe lang doe je met je kleding?

Bericht  Herfstblaadjes di 18 dec 2012 - 23:27

Ik heb best veel in mijn kast hangen van vorig jaar (en ouder) dat ik niet leuk meer vind. Het liefst koop ik nu alles nieuw en doe ik een groot deel van mijn oude kleding weg, maar dat vind ik dan ook weer zonde omdat sommige dingen voor mijn gevoel nog nieuw zijn. Dus ik vroeg me af hoe lang jullie met je kleding doen.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doe je met je kleding? Empty Re: Hoe lang doe je met je kleding?

Bericht  Rush di 18 dec 2012 - 23:29

Ja, soms jaren. Maar dingen die ik niet meer leuk vindt, gooi ik uiteindelijk na lang wikken en wegen gewoon weg, ook al zijn ze voor het gevoel 'nieuw'. Anders puilt de kast straks uit van dingen die ik nooit draag, zonde!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doe je met je kleding? Empty Re: Hoe lang doe je met je kleding?

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 23:30

Basics doe ik jaren mee, als ze nog goed zijn. Verder raak ik redelijk snel op dingen uitgekeken dus dan liggen ze nog een jaar in mijn kast en doe ik ze weg. Ik moet mijn kast weer eens uitzoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doe je met je kleding? Empty Re: Hoe lang doe je met je kleding?

Bericht  Niekske di 18 dec 2012 - 23:43

Varieert heel erg, veel basic dingen doe ik al jaren mee en sommige nieuwe dingen ben ik na een paar maanden al op uit gekeken. Mijn kast is altijd veel en veel te vol en ik kan heel moeilijk dingen weg doen helaas... al worden sommige dingen nu wel echt te groot (jeej Very Happy) maar dan vind ik het nog zonde omdat ze er zo goed uitzien laughcry
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doe je met je kleding? Empty Re: Hoe lang doe je met je kleding?

Bericht  Starla wo 19 dec 2012 - 0:27

Lang, tot het kapot is of zo lelijk/versleten/vaal/pluizig dat het echt niet meer kan.
Ik vind het verspilling om veel en vaak kleding te kopen en het dan zo weer weg te doen. Ik koop dus alleen iets als het echt nodig is, ik het echt mooi vind en gooi ook alleen weg als het nodig is.
Als iets te groot is geworden wat nog wel mooi is geef ik het weg of doe ik het naar de kringloop.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doe je met je kleding? Empty Re: Hoe lang doe je met je kleding?

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 0:38

Grappig, ik zat het me net gisteren af te vragen hoe lang mensen met kleding doen!

De winterjas die ik aan had gisteren heb ik namelijk al een jaar of 5 (!) & een broek zelfs al ruim 6 jaar. Ik heb de laatste tijd helemaal niet veel kleding gekocht, en weet nog steeds allemaal leuke combinaties te maken met oude(re) kleding! Maar zodra het niet mooi meer is, of als ik het niet meer draag, dan geef of gooi ik het weg. Wil wel alles uitgezocht hebben Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doe je met je kleding? Empty Re: Hoe lang doe je met je kleding?

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 0:58

Met basics tot dat ze stuk gaan.

Andere kleding meestal het seizoen (vooral seizoensgebonden items zoals studs, pailetten, neon etc. etc.) daarna zet ik het gelijk op marktplaats. Ik heb het dan meestal een keer of 10 aangehad.

Spijkerbroeken/leren broek/zwarte blazers vallen bij mij trouwens onder basic. Dus die draag ik tot ze gewoon niet meer kunnen omdat het oud is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doe je met je kleding? Empty Re: Hoe lang doe je met je kleding?

Bericht  Sterre wo 19 dec 2012 - 1:17

Met basics inderdaad tot ze op zijn, of tot ze niet meer passen (ik ben de laatste jaren ook wat afgevallen). Met mode items probeer ik toch twee jaar te doen, omdat ik het anders zonde vind. Hier wil ik dus ook niet teveel geld aan uitgeven, dus als ze bijv van de H&M zijn halen ze soms ook de twee jaar niet eens.

Toch puilt mijn kast uit met dingen die nog semi-goed zijn maar die ik niet meer draag. Het staat al heel lang op mijn to do list om die uit te mesten en een stapels 'prullenbak', 'kledingbak' en 'online verkoop' te maken.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doe je met je kleding? Empty Re: Hoe lang doe je met je kleding?

Bericht  Ella wo 19 dec 2012 - 2:41

Ik heb ook kleding hangen die ik nauwelijks gedragen heb maar zonde vind om weg te gooien. Als ik na mijn zwangerschap weer op gewicht ben wil ik echt eens goed opruimen, alles wat te groot of te klein is gewoon echt eens weggooien.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doe je met je kleding? Empty Re: Hoe lang doe je met je kleding?

Bericht  Esperanza wo 19 dec 2012 - 5:04

De basics tot ze op zijn. De rest ligt er een beetje aan, meestal een jaar of soms 2 jaar.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doe je met je kleding? Empty Re: Hoe lang doe je met je kleding?

Bericht  Starla wo 19 dec 2012 - 5:08

Punk'd schreef:Met basics tot dat ze stuk gaan.

Andere kleding meestal het seizoen (vooral seizoensgebonden items zoals studs, pailetten, neon etc. etc.) daarna zet ik het gelijk op marktplaats. Ik heb het dan meestal een keer of 10 aangehad.

Spijkerbroeken/leren broek/zwarte blazers vallen bij mij trouwens onder basic. Dus die draag ik tot ze gewoon niet meer kunnen omdat het oud is.

:shock: Jeetje zeg, voor mij is dat soort kleding nog gloednieuw als ik het maar 10 keer heb aangehad.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doe je met je kleding? Empty Re: Hoe lang doe je met je kleding?

Bericht  Atelier Madame wo 19 dec 2012 - 5:47

Starla schreef:
Punk'd schreef:Met basics tot dat ze stuk gaan.

Andere kleding meestal het seizoen (vooral seizoensgebonden items zoals studs, pailetten, neon etc. etc.) daarna zet ik het gelijk op marktplaats. Ik heb het dan meestal een keer of 10 aangehad.

Spijkerbroeken/leren broek/zwarte blazers vallen bij mij trouwens onder basic. Dus die draag ik tot ze gewoon niet meer kunnen omdat het oud is.

:shock: Jeetje zeg, voor mij is dat soort kleding nog gloednieuw als ik het maar 10 keer heb aangehad.

Wow als ik alle kleding in mijn kast 10x heb gedrage is dat voor mij echt heel erg veel!

Basis tot de ze kapot zijn of lelijk
Seizoensgebonden kleding vooral tot ik ze echt niet meer draag. Maar dan worden shirts als slaapshirt gebruikt en oude broeken voor het klussen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doe je met je kleding? Empty Re: Hoe lang doe je met je kleding?

Bericht  Arwyn wo 19 dec 2012 - 7:37

Verschilt heel erg.
Sommige dingen draag ik heel vaak en moet ik op een gegeven moment echt weggooien omdat het af is, andere dingen draag ik misschien maar 1 keer en gaat dan al op Marktplaats.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doe je met je kleding? Empty Re: Hoe lang doe je met je kleding?

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 22:42

Ik heb heel veel basic kleren, die ik opleuk met accesoires etc. Heel af en toe koop ik iets wat echt in de mode is. Met de basics doe ik tot ze versleten zijn en met mode-kleren probeer ik toch wel twee jaar mee te doen (eerste jaar is iets in de mode, het tweede jaar zie je het dan ook nog veel, derde jaar is het echt uitgemolken).

Ik heb zelfs een winterjas die tig jaar geleden in de mode was en nu weer. Dus die draag ik nu weer Hoe lang doe je met je kleding? 561177.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doe je met je kleding? Empty Re: Hoe lang doe je met je kleding?

Bericht  applestar wo 19 dec 2012 - 23:06

Basic's draag ik totdat ze oud en versleten zijn.

En al het overige draag ik vaak een jaar. Het ene draag ik in dat jaar heel vaak en het ander misschien maar een keer of 5.
Meestal zoek ik het na een jaar uit, wat nog goed is gaat op marktplaats en al het ander geef ik weg of doe ik weg.
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doe je met je kleding? Empty Re: Hoe lang doe je met je kleding?

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 23:46

Atelier Madame schreef:
Starla schreef:
Punk'd schreef:Met basics tot dat ze stuk gaan.

Andere kleding meestal het seizoen (vooral seizoensgebonden items zoals studs, pailetten, neon etc. etc.) daarna zet ik het gelijk op marktplaats. Ik heb het dan meestal een keer of 10 aangehad.

Spijkerbroeken/leren broek/zwarte blazers vallen bij mij trouwens onder basic. Dus die draag ik tot ze gewoon niet meer kunnen omdat het oud is.

:shock: Jeetje zeg, voor mij is dat soort kleding nog gloednieuw als ik het maar 10 keer heb aangehad.

Wow als ik alle kleding in mijn kast 10x heb gedrage is dat voor mij echt heel erg veel!

Basis tot de ze kapot zijn of lelijk
Seizoensgebonden kleding vooral tot ik ze echt niet meer draag. Maar dan worden shirts als slaapshirt gebruikt en oude broeken voor het klussen.

haha ja echt trendkleding zeg maar.. Die draag ik niet langer dan het seizoen (of dat iedereen het aan heeft, dan vind ik het niet leuk mee). Dan zet ik het op marktplaats en krijg ik er misschien 10 euro minder voor dan waarvoor ik het gekocht heb. Van dat geld koop ik dan weer nieuwe dingen. Maar dat is wel echt alleen met specifieke kleding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doe je met je kleding? Empty Re: Hoe lang doe je met je kleding?

Bericht  Ilovethe90s wo 19 dec 2012 - 23:52

De meeste dingen gaan hier wel een paar seizoenen mee.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doe je met je kleding? Empty Re: Hoe lang doe je met je kleding?

Bericht  Twellie do 20 dec 2012 - 0:52

Met het ene kledingstuk een maand en met het ander tien jaar (mijn fijne gebreide groene vest I love you).
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doe je met je kleding? Empty Re: Hoe lang doe je met je kleding?

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 8:16

Wisselend. Sommige dingen ben ik snel zat en andere dingen hangen al een aantal jaar in de kast.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doe je met je kleding? Empty Re: Hoe lang doe je met je kleding?

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 8:19

meeste doe ik jaren mee, ik koop ieder jaar wel wat bij en versleten/verwassen spul gaat weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doe je met je kleding? Empty Re: Hoe lang doe je met je kleding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum