Beetje zenuwachtig...
+2
Antibes
Lavendel
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Beetje zenuwachtig...
Jaaa, wat gezellig!! Ooh, kunnen we ook gezellig e-mailen samen over zeer belangrijke 'vakinhoudelijke' zaken. (Welke pumps kan ik het beste aan bij dat kokerrokje voor op de vrijdagmiddagborrel? ) Goed gedaan! Het is je gegund! Wanneer ga je beginnen?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Gefeliciteerd!! Ben benieuwd wat je gaat doen. En nog verhuizen naar Amsterdam ook! Heb je al iets gevonden?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Sogood schreef:Jaaa, wat gezellig!! Ooh, kunnen we ook gezellig e-mailen samen over zeer belangrijke 'vakinhoudelijke' zaken. (Welke pumps kan ik het beste aan bij dat kokerrokje voor op de vrijdagmiddagborrel? ) Goed gedaan! Het is je gegund! Wanneer ga je beginnen?
Haha! Net als altijd eigenlijk. Komt helemaal goed! Wat lief van je; ik begin op 2 jan. en heb idd wat nieuwe kokerjurkjes/-rokken nodig. En pumps in mijn maat vinden is nog steeds drama. Zo, eerste werkoverleg alweer gehad!
Gast- Gast
Allright Guattari! Met een lekker gevoel de feestdagen in en in het nieuwe jaar los! Gefeliciteerd.
Gast- Gast
Lavendel schreef:Gefeliciteerd!! Ben benieuwd wat je gaat doen. En nog verhuizen naar Amsterdam ook! Heb je al iets gevonden?
De functie is niet vrijgekomen, maar dus echt een nieuw gecreëerde positie. Leg het je nog wel een keer uit, want heb zo maar het vermoeden dat wij elkaar ergens nog wel een keer gaan ontmoeten. Jaaaaaa!! Woonruimte in hartje centrum, echt heel erg leuk en mooi!!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ahhhh, beetje zenuwachtig....
» Brrr, best een beetje zenuwachtig......
» Ik ben gewoon zenuwachtig!
» Zenuwachtig !
» Zenuwachtig!
» Brrr, best een beetje zenuwachtig......
» Ik ben gewoon zenuwachtig!
» Zenuwachtig !
» Zenuwachtig!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: