Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ahhhh, beetje zenuwachtig....

+5
Eris
Carra
SoGood
Annie24
SDL
9 plaatsers

Ga naar beneden

Ahhhh, beetje zenuwachtig.... Empty Ahhhh, beetje zenuwachtig....

Bericht  SDL vr 30 nov 2012 - 4:28

Morgen gaat ons huis in de verkoop. We wonen hier net een half jaartje maar we hebben een woning gevonden waar we helemaal verliefd op zijn. We staan er beide voor 100% achter máár sinds 10 minuten ben ik ZENUWACHTIG!!! :shock: Maar goed, ik heb hoop.

Jullie nog verkoop-/aankoopzenuwen?

P.S. Mocht iemand nog een eensgezinswoning zoeken in Utrecht, "please contact me" Ahhhh, beetje zenuwachtig.... 3079029344.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ahhhh, beetje zenuwachtig.... Empty Re: Ahhhh, beetje zenuwachtig....

Bericht  Annie24 vr 30 nov 2012 - 8:45

Wij gaan maandag de makelaar bellen om ons huis te koop te zetten. We hebben ons oog op een nieuwbouwhuis laten vallen welke in april 2014 opgeleverd wordt en ik zie allemaal doemscanario's voor me Cry

Als we hem niet verkopen in 1,5 jaar tijd zitten we met dubbele lasten, maar stel we verkopen hem binnen een half jaar moeten we op zoek naar een tijdelijke woning. Whaaaaaaaaaaaaaaa!!!! laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ahhhh, beetje zenuwachtig.... Empty Re: Ahhhh, beetje zenuwachtig....

Bericht  SoGood vr 30 nov 2012 - 8:54

Ik vond het ook heel spannend, gewoon omdat het beste een grote stap is en met als doel om een nieuw huis te kopen samen met mijn vriend. Maar goed.. We zijn nu een jaar verder zonder dat er iets is veranderd dus ik sta eigenlijk te springen om een koper want ik heb nu wel genoeg tijd gehad om te wennen aan het idee!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ahhhh, beetje zenuwachtig.... Empty Re: Ahhhh, beetje zenuwachtig....

Bericht  SDL vr 30 nov 2012 - 10:18

Haha, wij hebben ons oog laten vallen op nieuwbouw wat al af is. Dus als het allemaal doorgaat hebben we binnen een maand de sleutel. De dubbele last hebben we geaccepteerd maar tja, je weet ook niet hoe lang het gaat duren. Maar Sogood, bij jullie staat het al een jaar te koop maar jullie hebben nog niets anders gekocht? Annie24, leuk hoor!
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ahhhh, beetje zenuwachtig.... Empty Re: Ahhhh, beetje zenuwachtig....

Bericht  SoGood vr 30 nov 2012 - 10:23

SDL schreef:Haha, wij hebben ons oog laten vallen op nieuwbouw wat al af is. Dus als het allemaal doorgaat hebben we binnen een maand de sleutel. De dubbele last hebben we geaccepteerd maar tja, je weet ook niet hoe lang het gaat duren. Maar Sogood, bij jullie staat het al een jaar te koop maar jullie hebben nog niets anders gekocht? Annie24, leuk hoor!

Klopt! Wij durven het niet aan om iets te kopen terwijl dit nog te koop staat.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ahhhh, beetje zenuwachtig.... Empty Re: Ahhhh, beetje zenuwachtig....

Bericht  SDL vr 30 nov 2012 - 10:24

Sogood schreef:
SDL schreef:Haha, wij hebben ons oog laten vallen op nieuwbouw wat al af is. Dus als het allemaal doorgaat hebben we binnen een maand de sleutel. De dubbele last hebben we geaccepteerd maar tja, je weet ook niet hoe lang het gaat duren. Maar Sogood, bij jullie staat het al een jaar te koop maar jullie hebben nog niets anders gekocht? Annie24, leuk hoor!

Klopt! Wij durven het niet aan om iets te kopen terwijl dit nog te koop staat.

Dat hadden wij ook bij ons vorige huis maar nu we dit hebben gezien, willen we de gok wel nemen. Gek hé. Maar heb je enig idee waarom het al een jaar te koop staat? Heb je wel al kijkers gehad?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ahhhh, beetje zenuwachtig.... Empty Re: Ahhhh, beetje zenuwachtig....

Bericht  Carra vr 30 nov 2012 - 11:36

Ik vind het nogal een gok SDL. Of woon je in een gewilde buurt?

Als ik hier kijk hoe lang de huizen te koop staan, zou ik het echt niet aan durven om iets anders te kopen voordat ik mijn huis heb verkocht.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ahhhh, beetje zenuwachtig.... Empty Re: Ahhhh, beetje zenuwachtig....

Bericht  SoGood vr 30 nov 2012 - 11:47

SDL schreef:
Sogood schreef:
SDL schreef:Haha, wij hebben ons oog laten vallen op nieuwbouw wat al af is. Dus als het allemaal doorgaat hebben we binnen een maand de sleutel. De dubbele last hebben we geaccepteerd maar tja, je weet ook niet hoe lang het gaat duren. Maar Sogood, bij jullie staat het al een jaar te koop maar jullie hebben nog niets anders gekocht? Annie24, leuk hoor!

Klopt! Wij durven het niet aan om iets te kopen terwijl dit nog te koop staat.

Dat hadden wij ook bij ons vorige huis maar nu we dit hebben gezien, willen we de gok wel nemen. Gek hé. Maar heb je enig idee waarom het al een jaar te koop staat? Heb je wel al kijkers gehad?

Nee, nog geen kijkers. Aanbod is hier heel hoog en dan maakt het moeilijk om ons van anderen te onderscheiden.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ahhhh, beetje zenuwachtig.... Empty Re: Ahhhh, beetje zenuwachtig....

Bericht  Eris za 1 dec 2012 - 0:18

Spannend! Hopelijk gaar de verkoop spoedig en kunnen jullie het nieuwbouwhuis kopen. Succes.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ahhhh, beetje zenuwachtig.... Empty Re: Ahhhh, beetje zenuwachtig....

Bericht  Jerry za 1 dec 2012 - 3:20

Jeetje, een half jaar in jullie andere huis?! Dan ga je toch diep de schulden in met kosten koper enzo?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ahhhh, beetje zenuwachtig.... Empty Re: Ahhhh, beetje zenuwachtig....

Bericht  Ella za 1 dec 2012 - 3:36

Jerry schreef:Jeetje, een half jaar in jullie andere huis?! Dan ga je toch diep de schulden in met kosten koper enzo?

Dat vroeg ik me ook af.....

In ieder geval veel succes!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ahhhh, beetje zenuwachtig.... Empty Re: Ahhhh, beetje zenuwachtig....

Bericht  SDL za 1 dec 2012 - 8:44

Nee dat valt allemaal erg mee, geen restschuld oid. Maar het moet ook geen jaren te koop staan.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ahhhh, beetje zenuwachtig.... Empty Re: Ahhhh, beetje zenuwachtig....

Bericht  Jerry za 1 dec 2012 - 20:28

Worden huizen bij jou in de buurt een beetje snel verkocht? Dat geeft geen garanties, maar wel n beetje een beeld...
En ben heel benieuwd hoe jullie na k.k., verhuiskosten en tijdelijke dubbele woonlasten geen schuld overhouden!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ahhhh, beetje zenuwachtig.... Empty Re: Ahhhh, beetje zenuwachtig....

Bericht  SDL za 1 dec 2012 - 20:38

Jerry schreef:Worden huizen bij jou in de buurt een beetje snel verkocht? Dat geeft geen garanties, maar wel n beetje een beeld...
En ben heel benieuwd hoe jullie na k.k., verhuiskosten en tijdelijke dubbele woonlasten geen schuld overhouden!

Mja, de mooie woningen zijn binnen een paar maanden wel weg en de slechte huizen (waar teveel aan moet gebeuren) blijven te koop staan of gaan voor een prikkie weg...

Vorig huis hebben we met overwaarde verkocht. Het huis waar we nu wonen, hebben we voor relatief weinig aan kunnen kopen en het toekomstige huis hebben we met korting gekocht en omdat het nieuwbouw is wat al af is, hebben we geen renteverlies tijdens bouw en geen kk.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ahhhh, beetje zenuwachtig.... Empty Re: Ahhhh, beetje zenuwachtig....

Bericht  Bay za 1 dec 2012 - 23:07

Spannend SDL. Ik hoop mijn huis in dezelfde woonplaats ook over niet al te lange tijd te koop te zetten. Ben bang dat het alleen lang gaat duren. Er staan er veel van hetzelfde te koop Sad
Als het goed is hoort mijn vriend deze week of zijn huis verkocht is of niet. Dat heeft dan ongeveer een maand te koop gestaan Yes hij woont ook nog eens in een uithoek van Nederland. Wel in een grote plaats dus je weet maar nooit hoe het loopt.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ahhhh, beetje zenuwachtig.... Empty Re: Ahhhh, beetje zenuwachtig....

Bericht  SDL za 1 dec 2012 - 23:55

Bay schreef:Spannend SDL. Ik hoop mijn huis in dezelfde woonplaats ook over niet al te lange tijd te koop te zetten. Ben bang dat het alleen lang gaat duren. Er staan er veel van hetzelfde te koop Ahhhh, beetje zenuwachtig.... 1371890812
Als het goed is hoort mijn vriend deze week of zijn huis verkocht is of niet. Dat heeft dan ongeveer een maand te koop gestaan Ahhhh, beetje zenuwachtig.... 3079029344 hij woont ook nog eens in een uithoek van Nederland. Wel in een grote plaats dus je weet maar nooit hoe het loopt.

Spannend! Nu ben ik wel erg benieuwd waar je woont?? Ik ga voor je duimen dat hij zijn huis heeft verkocht. Zoeken jullie geen nieuwe woning Laughing?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ahhhh, beetje zenuwachtig.... Empty Re: Ahhhh, beetje zenuwachtig....

Bericht  Annie24 zo 2 dec 2012 - 2:02

SDL schreef:Haha, wij hebben ons oog laten vallen op nieuwbouw wat al af is. Dus als het allemaal doorgaat hebben we binnen een maand de sleutel. De dubbele last hebben we geaccepteerd maar tja, je weet ook niet hoe lang het gaat duren. Maar Sogood, bij jullie staat het al een jaar te koop maar jullie hebben nog niets anders gekocht? Annie24, leuk hoor!

Ik hoop zó dat we ons huis binnen die 1,5 jaar tijd kwijt raken. Een dubbele hypotheek betalen is geen probleem, maar daar ben je er natuurlijk niet mee, want de verzekeringen, gas/water/elektra, gemeenteheffingen e.d. blijven ook doorlopen en na wat rekenwerk tikt dat behoorlijk aan.
Ondanks dat we met ons inkomen in totaal boven modaal zitten en beide woningen onder de € 180.000 zitten zouden we dan toch ons spaargeld nodig gaan hebben mocht het zover komen. Maar zover is het nog niet en daar wil ik eigenlijk niet aan denken (al doe ik dat wel laughcry )
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ahhhh, beetje zenuwachtig.... Empty Re: Ahhhh, beetje zenuwachtig....

Bericht  Bay zo 2 dec 2012 - 3:44

SDL schreef:
Bay schreef:Spannend SDL. Ik hoop mijn huis in dezelfde woonplaats ook over niet al te lange tijd te koop te zetten. Ben bang dat het alleen lang gaat duren. Er staan er veel van hetzelfde te koop Ahhhh, beetje zenuwachtig.... 1371890812
Als het goed is hoort mijn vriend deze week of zijn huis verkocht is of niet. Dat heeft dan ongeveer een maand te koop gestaan Ahhhh, beetje zenuwachtig.... 3079029344 hij woont ook nog eens in een uithoek van Nederland. Wel in een grote plaats dus je weet maar nooit hoe het loopt.

Spannend! Nu ben ik wel erg benieuwd waar je woont?? Ik ga voor je duimen dat hij zijn huis heeft verkocht. Zoeken jullie geen nieuwe woning Laughing?

Ben ook benieuwd waar jij dan woont Very Happy Als mijn huis ook verkocht is zoeken we een nieuw huis maar we willen niet in deze plaats blijven wonen....sorry Wink
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ahhhh, beetje zenuwachtig.... Empty Re: Ahhhh, beetje zenuwachtig....

Bericht  SDL zo 2 dec 2012 - 8:03

Bay schreef:
SDL schreef:
Bay schreef:Spannend SDL. Ik hoop mijn huis in dezelfde woonplaats ook over niet al te lange tijd te koop te zetten. Ben bang dat het alleen lang gaat duren. Er staan er veel van hetzelfde te koop Ahhhh, beetje zenuwachtig.... 1371890812
Als het goed is hoort mijn vriend deze week of zijn huis verkocht is of niet. Dat heeft dan ongeveer een maand te koop gestaan Ahhhh, beetje zenuwachtig.... 3079029344 hij woont ook nog eens in een uithoek van Nederland. Wel in een grote plaats dus je weet maar nooit hoe het loopt.

Spannend! Nu ben ik wel erg benieuwd waar je woont?? Ik ga voor je duimen dat hij zijn huis heeft verkocht. Zoeken jullie geen nieuwe woning Laughing?

Ben ook benieuwd waar jij dan woont Very Happy Als mijn huis ook verkocht is zoeken we een nieuw huis maar we willen niet in deze plaats blijven wonen....sorry Wink

PM Laughing
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ahhhh, beetje zenuwachtig.... Empty Re: Ahhhh, beetje zenuwachtig....

Bericht  Coco zo 2 dec 2012 - 23:07

Is het geen optie om het huis anders te verhuren ipv te verkopen als die het niet goed doet in de verkoopmarkt?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ahhhh, beetje zenuwachtig.... Empty Re: Ahhhh, beetje zenuwachtig....

Bericht  Bay ma 3 dec 2012 - 6:29

Coco schreef:Is het geen optie om het huis anders te verhuren ipv te verkopen als die het niet goed doet in de verkoopmarkt?

Dat is een optie maar daar zitten ook veel nadelen aan. Zelf zou ik het niet snel doen misschien tijdelijk aan een bekende.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ahhhh, beetje zenuwachtig.... Empty Re: Ahhhh, beetje zenuwachtig....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum