Victoria's Secret Fashion show.
+16
Star007
Caribbeanlover
Lady Starstruck
Caro
Susan
Rosa
Lejow
Happinaz
smooch
ijsjemeisje
Zwerver
Paper Crown
Eris
SoGood
Poubelle
Toet
20 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Victoria's Secret Fashion show.
Stofzuiger schreef:Hoe doe je dat?????Minneke schreef:Stofzuiger schreef:Ach, ze hebben boobies ipv theezakjes, das voldoende tochMinneke schreef:Vinden jullie mannen/vrienden/partners dit nou eigenlijk boeiend?
Die van mij keek even mee, zag Candice en zei alleen maar: 'ieieieie, skinny bitch!'
Die van mij beginnen na een periode van theezakjes nu ook weer boobies te worden, dus daar hoor je mijn man niet over klagen
Dooreten!
Gast- Gast
Het komt overal bij behalve daarReva schreef:Stofzuiger schreef:Hoe doe je dat?????Minneke schreef:Stofzuiger schreef:Ach, ze hebben boobies ipv theezakjes, das voldoende tochMinneke schreef:Vinden jullie mannen/vrienden/partners dit nou eigenlijk boeiend?
Die van mij keek even mee, zag Candice en zei alleen maar: 'ieieieie, skinny bitch!'
Die van mij beginnen na een periode van theezakjes nu ook weer boobies te worden, dus daar hoor je mijn man niet over klagen
Dooreten!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Hoe doe je dat?????Minneke schreef:Stofzuiger schreef:Ach, ze hebben boobies ipv theezakjes, das voldoende tochMinneke schreef:Vinden jullie mannen/vrienden/partners dit nou eigenlijk boeiend?
Gewoon heeeeeeeeel rustig afwachten . Maar je hebt mijn foto van vijf jaar geleden van laatst vast wel gezien toch? Ze waren echt gigantisch...na de tweede keer borstvoeding waren ze volledig leeggezogen en nu zijn ze prima.
Het kán dus nog goedkomen met een kind (of twee)!
Gast- Gast
Gigantisch zijn ze nooit geweest, behalve toen ik bv gaf. (Had toen cup E ipv B)
Gast- Gast
Paper Crown schreef:
Ja Holy moly.. Als jouw boobs weer worden zoals ze waren op die foto van laatst heeft jouw man niets te klagen. Cup triple Z
Haha, gelukkig is dat niet het geval . Ik heb mezelf met twee zwangerschappen de borstverkleining die ik destijds wilde bespaard!
(Komt goed uit, want nu kan ik sparen voor de nodige buikwandcorrectie )
Gast- Gast
Geef je een gil als het weer 2 voor de prijs van 1 is, dan doe ik mee.Minneke schreef:Paper Crown schreef:
Ja Holy moly.. Als jouw boobs weer worden zoals ze waren op die foto van laatst heeft jouw man niets te klagen. Cup triple Z
Haha, gelukkig is dat niet het geval . Ik heb mezelf met twee zwangerschappen de borstverkleining die ik destijds wilde bespaard!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Geef je een gil als het weer 2 voor de prijs van 1 is, dan doe ik mee.Minneke schreef:Paper Crown schreef:
En ik dan?! Ik werd laatst jaloers nagestaard door een sharpei!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Geef je een gil als het weer 2 voor de prijs van 1 is, dan doe ik mee.Minneke schreef:Paper Crown schreef:
Dat wordt echt en vette meeting!
Gast- Gast
Mijn sharpei?Reva schreef:Stofzuiger schreef:Geef je een gil als het weer 2 voor de prijs van 1 is, dan doe ik mee.Minneke schreef:Paper Crown schreef:
En ik dan?! Ik werd laatst jaloers nagestaard door een sharpei!
Gast- Gast
Ideaal, als ze dan over mijn borsten beginnen kan ik gewoon naar jou wijzen: "doe mij die maar..."Minneke schreef:Stofzuiger schreef:Geef je een gil als het weer 2 voor de prijs van 1 is, dan doe ik mee.Minneke schreef:Paper Crown schreef:
Dat wordt echt en vette meeting!
Gast- Gast
Ik moet gelijk weer denken aan jouw sharpei door het kattenluikje
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Ik moet gelijk weer denken aan jouw sharpei door het kattenluikje
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Minneke schreef:Vinden jullie mannen/vrienden/partners dit nou eigenlijk boeiend?
Doe van mij zei stilletjes: 'Doutzen heeft ook een kind..'
Hahahahaha.
Ik lag hier vannacht nog aan te denken, maar jij bent toch ook heel slank? Doutzen had toch zeker ook een dikke buik toen ze hoogzwanger was? Ik snap niet dat hij stilletjes was.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vond het echt een feel-good show, heerlijk om te kijken.
M`n vriend was auto`s aan het kijken op Marktplaats en zo nu en dan keek die even op, maar het leek hem weinig te boeien.
Hij heeft al genoeg lingerie gezien ben ik bang. Ik heb namelijk een setje van Hunkemoller gevraagd voor kerst.
M`n vriend was auto`s aan het kijken op Marktplaats en zo nu en dan keek die even op, maar het leek hem weinig te boeien.
Hij heeft al genoeg lingerie gezien ben ik bang. Ik heb namelijk een setje van Hunkemoller gevraagd voor kerst.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wow, ik heb het nog even teruggekeken op youtube. Het is de moeite waard!
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het dus helemaal niks, en begrijp niet dat jullie je hierdoor laten inpakken. Check out De Volkskrant, Anna Drijver.
Gast- Gast
Rood schreef:Ik vind het dus helemaal niks, en begrijp niet dat jullie je hierdoor laten inpakken. Check out De Volkskrant, Anna Drijver.
Wat bedoel je nou weer met 'laten inpakken'?
Ik heb het zelf niet eens gezien, maar ik zie hier vooral dat er wordt gezegd dat die vrouwen een mooi figuur hebben, nou, dat klopt toch?
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Paper Crown schreef:Minneke schreef:Vinden jullie mannen/vrienden/partners dit nou eigenlijk boeiend?
Doe van mij zei stilletjes: 'Doutzen heeft ook een kind..'
Hahahahaha.
Ik lag hier vannacht nog aan te denken, maar jij bent toch ook heel slank? Doutzen had toch zeker ook een dikke buik toen ze hoogzwanger was? Ik snap niet dat hij stilletjes was.
Haha nee dat zei hij omdat ik zei: pfff ik ben benieuwd hoe 't er allemaal uit ziet na de bevalling en toen zei hij dat Doutzen ook een kind had
Maar goed ik ben tot nu toe 9 kilo aangekomen dus ik vermoed dat ik gauw weer mezelf ben.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Die snap ik ook niet Rood. Ik vind het gewoon een super toffe show om te zien.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb die column van Anna Drijver gelezen, er zit wel wat in. Ik heb die show dus niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen, maar ik snap wel wat ze zegt.
Dat vind ik trouwens pas echt een ontzettend mooie vrouw, Anna Drijver, mooier dan Doutzen Kroes, maar dat terzijde.
Dat vind ik trouwens pas echt een ontzettend mooie vrouw, Anna Drijver, mooier dan Doutzen Kroes, maar dat terzijde.
Susan- Lady Post-a-lot
Nou zeg dat Susan! Dat is pas een mooie meid!
Maar wat stond er nou in dr column?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Nou zeg dat Susan! Dat is pas een mooie meid!
Hier kun je 'm lezen:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/article/detail/3364658/2012/12/17/Anna-Drijver-Voor-de-Victoria-s-Secret-Angel-is-geil-gelijk-aan-zelfbewust.dhtml
Susan- Lady Post-a-lot
Zij is trouwens met Benja Bruijning, zij zullen ook wel knappe kindjes krijgen.
Susan- Lady Post-a-lot
Caribbeanlover schreef:Ik hen het 1x gezien en snap niet wat er nou zo boeiend aan is. Mooie dames die zussen hadden kunnen zijn, lopen in lingerie te paraderen. Begrijp me niet verkeerd, want zo''n figuur wil ik ook wel alleen vind ik zo''n show zo overdreven.
Dit, alleen heb ik alleen even dat youtube filmpje doorgescrollt en verder wel eens wat plaatjes voorbij zien komen. Ik vind daar echt niks aan. Ik vind die modellen ook niet echt bloedmooi ofzo, allemaal hetzelfde en superslanke figuur, beetje jammer. Ik vind het eruit zien als lingerie barbie de musical. En dat is niet positief bedoeld.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Ik vind het ook een mooie show, zal hem straks even via de geplakte link bekijken. Ik zit een beetje in dubio wat dit betreft en bij de reacties van Anna Drijvers column (trouwens, inderdaad, wat een mooie vrouw en goede column) stond dit stukje, ik geloof dat ik het daar wel mee eens ben:
'Mevrouw Drijver heeft er niets van begrepen. Het gaat niet om vrouwen, rolmodellen of emancipatie. . Victoria's Secrets is een bedrijf. Een groot bedrijf dat lingerie maakt. Geen goedkope trouwens. Hun jaarlijkse Show is een marketingtool en ze doen het prima. Het is niet gemakkelijk om lingerie te showen zonder immens ordinair te zijn. Ze doen het gewoon goed. En trouwens mevrouw Drijver, elke vrouw heeft het recht om zo af en toe geil in een lingeriesetje rond te lopen. Dankzij de emancipatie.'
Dat 'mevrouw Drijver er niks van begrepen heeft' vind ik beetje zwak maar de rest ben ik het wel mee eens. Het is een bedrijf. We zien ook mooie mannen in duur ondergoed. Ik vind deze vrouwen niet ordinair, word er ook niet onzeker van en zo magertjes vind ik ze zeker niet (helemaal Doutzen is best mooi in proportie). Ik vind het een prachtige vorm van een vrouw op z'n mooist neerzetten.
'Mevrouw Drijver heeft er niets van begrepen. Het gaat niet om vrouwen, rolmodellen of emancipatie. . Victoria's Secrets is een bedrijf. Een groot bedrijf dat lingerie maakt. Geen goedkope trouwens. Hun jaarlijkse Show is een marketingtool en ze doen het prima. Het is niet gemakkelijk om lingerie te showen zonder immens ordinair te zijn. Ze doen het gewoon goed. En trouwens mevrouw Drijver, elke vrouw heeft het recht om zo af en toe geil in een lingeriesetje rond te lopen. Dankzij de emancipatie.'
Dat 'mevrouw Drijver er niks van begrepen heeft' vind ik beetje zwak maar de rest ben ik het wel mee eens. Het is een bedrijf. We zien ook mooie mannen in duur ondergoed. Ik vind deze vrouwen niet ordinair, word er ook niet onzeker van en zo magertjes vind ik ze zeker niet (helemaal Doutzen is best mooi in proportie). Ik vind het een prachtige vorm van een vrouw op z'n mooist neerzetten.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: