Victoria's Secret Fashion show.
+16
Star007
Caribbeanlover
Lady Starstruck
Caro
Susan
Rosa
Lejow
Happinaz
smooch
ijsjemeisje
Zwerver
Paper Crown
Eris
SoGood
Poubelle
Toet
20 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Victoria's Secret Fashion show.
Paper Crown schreef:Haha! Ik update met mijn status op FB:
'Mezelf een complex aan het kijken.. Victoria Secret 2012 show. Man, die buiken, die benen.. Depressief!'
Man kijkt ook verlekkerd mee, heb hem net afgesnauwd dat hij maar tot de heup van die modellen komt (hij is 179cm) haha!
Haha
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Ik dacht tijdens die reclames de hele tijd dat ze het had over de eendjes op de catwalk, ik verstond vandaag pas dat ze zei: de angels op de catwalk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Paper Crown, jij verdient echt een standbeeld voor je humor
Gast- Gast
Ik had dit topic nog niet gezien maar ik update dus ongeveer ook dat Doutzen beter op en neer kan blijven lopen ipv te presenteren!
PC: ik moet echt zo hard om jou lachen!
PC: ik moet echt zo hard om jou lachen!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Heb even gezapt. Val van de regen in de drup want ik keek American's Next Topmodel.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Tsja lastige keuze zo'n figuur of goed kunnen presenteren...
Het is of het een of het andere!!
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Doe mij de looks dan maar. Ga ik wel gewoon ergens mooi zitten wezen met mijn klep dichtijsjemeisje schreef:Tsja lastige keuze zo'n figuur of goed kunnen presenteren...
Gast- Gast
Het leven is oneerlijk.. Ze hebben een taille slanker dan de omtrek van mijn bovenbeen..
Nee, enkel..
Nee, enkel..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Stofzuiger schreef:Doe mij de looks dan maar. Ga ik wel gewoon ergens mooi zitten wezen met mijn klep dichtijsjemeisje schreef:Tsja lastige keuze zo'n figuur of goed kunnen presenteren...
Hahah idd!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Paper Crown schreef:Het leven is oneerlijk.. Ze hebben een taille slanker dan de omtrek van mijn bovenbeen..
Nee, enkel..
Dat is bij jou over een paar weken weer gladgetrokken!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik hen het 1x gezien en snap niet wat er nou zo boeiend aan is. Mooie dames die zussen hadden kunnen zijn, lopen in lingerie te paraderen. Begrijp me niet verkeerd, want zo''n figuur wil ik ook wel alleen vind ik zo''n show zo overdreven.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Poubelle schreef:Paper Crown schreef:Het leven is oneerlijk.. Ze hebben een taille slanker dan de omtrek van mijn bovenbeen..
Nee, enkel..
Ja, denk 't ook. Ik klop met kind aan mijn borst aan bij Bergman Clinics. Geladen met een Black card. Zit niets anders op dan mezelf om te
laten bouwen.. Naar Doutzen kroes.
Vinden jullie mannen/vrienden/partners dit nou eigenlijk boeiend?
Die van mij keek even mee, zag Candice en zei alleen maar: 'ieieieie, skinny bitch!'
Die van mij keek even mee, zag Candice en zei alleen maar: 'ieieieie, skinny bitch!'
Gast- Gast
Maar als jij je laat ombouwen naar Doutzen Kroes dan moet je man de rest van zijn leven op plateauzolen lopen.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik stel mezelf beschikbaar als "proefmonster"Paper Crown schreef:Poubelle schreef:Paper Crown schreef:Het leven is oneerlijk.. Ze hebben een taille slanker dan de omtrek van mijn bovenbeen..
Nee, enkel..
Ja, denk 't ook. Ik klop met kind aan mijn borst aan bij Bergman Clinics. Geladen met een Black card. Zit niets anders op dan mezelf om te
laten bouwen.. Naar Doutzen kroes.
Gast- Gast
Minneke schreef:Vinden jullie mannen/vrienden/partners dit nou eigenlijk boeiend?
Nee, want hij kijkt naar Alice in Wonderland.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Maar als jij je laat ombouwen naar Doutzen Kroes dan moet je man de rest van zijn leven op plateauzolen lopen.
Ik denk op stelten haha!
Ach, ze hebben boobies ipv theezakjes, das voldoende tochMinneke schreef:Vinden jullie mannen/vrienden/partners dit nou eigenlijk boeiend?
Gast- Gast
Welke zender?
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Minneke schreef:Vinden jullie mannen/vrienden/partners dit nou eigenlijk boeiend?
Doe van mij zei stilletjes: 'Doutzen heeft ook een kind..'
Hahahahaha.
Stofzuiger schreef:Ach, ze hebben boobies ipv theezakjes, das voldoende tochMinneke schreef:Vinden jullie mannen/vrienden/partners dit nou eigenlijk boeiend?
Die van mij beginnen na een periode van theezakjes nu ook weer boobies te worden, dus daar hoor je mijn man niet over klagen
Gast- Gast
Hoe doe je dat?????Minneke schreef:Stofzuiger schreef:Ach, ze hebben boobies ipv theezakjes, das voldoende tochMinneke schreef:Vinden jullie mannen/vrienden/partners dit nou eigenlijk boeiend?
Die van mij beginnen na een periode van theezakjes nu ook weer boobies te worden, dus daar hoor je mijn man niet over klagen
Gast- Gast
Minneke schreef:Stofzuiger schreef:Ach, ze hebben boobies ipv theezakjes, das voldoende tochMinneke schreef:Vinden jullie mannen/vrienden/partners dit nou eigenlijk boeiend?
Ja Holy moly.. Als jouw boobs weer worden zoals ze waren op die foto van laatst heeft jouw man niets te klagen. Cup triple Z
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: