Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

+21
liesje
-Ieniemienie-
Pandora
LindaK
Kamperseboekenwurm
Dora
Viva
Niekske
mezzoforte
Vancity_girl
Happydobby
Star007
Pompoen
Susan
Marin
Sam
Travelgurly
Wasmachine
Aziraphale
Suus
Kat1980
25 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Niekske di 18 dec 2012 - 7:23

Bruidsmode outlet in Eindhoven, daar hebben ze jurken van 'vorg seizoen', prijzen variëren van 300-900 euro. Maar misschien is het iets te ver voor je Wink ik weet niet of ze een site hebben...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Vancity_girl di 18 dec 2012 - 8:34

Kat1980 schreef:
Vancity_girl schreef:Ik heb geen idee, maar ga je trouwen? Dat heb ik helemaal gemist wat leuk! Gefeliciteerd!

Ja, ik ben al ruim 2 jaar verloofd Embarassed

Het was eerst de bedoeling om afgelopen zomer te trouwen, maar er kwamen allerlei dingen tussendoor. Nu heeft mijn vriend me een paar weken geleden nogmaals gevraagd en zoals het er nu naar uit ziet gaan we 12 juli trouwen Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 281626781

Haha ok, vandaar dat ik er hier niets over gelezen heb. Wel super leuk, gaan jullie een groot feest geven? Gaaf ook dat je mannen er dan bij zijn! Veel plezier met de voorbereidingen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Viva di 18 dec 2012 - 8:40

slaatje schreef:Mijn jurk was 600 euro. Gekocht bij Aphrodite in Barneveld. Houd er wel rekening mee dat er altijd nog vermaak kosten bij komen. Dit is per bruidsmodezaak verschillend w.b prijzen. Ik heb trouwens van te voren de zaak gebeld en gevraagd of ze keuze hadden voor mijn budget en mijn budget ook aangegeven.
Grappig, mijn jurk komt daar ook vandaan!
die van mij was ongeveer 900-1000 euro. Maar goed, ik had er weinig tijd tussen zitten waardoor hij niet meer in mijn maat besteld kon worden maar van maat 54 vermaakt moest worden naar een 44 ongeveer. En ik wilde een halter erop en nog een andere kleine aanpassing.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Dora di 18 dec 2012 - 9:12

Ik heb net gegoogeld op bruidjurken outlet flevoland, en ik kreeg meteen een hoop hits.
misschien een ideetje? Verder heb ik geen ervaring.

Overigens zat bij mijn jurk de vermaakkosten bij inbegrepen, ik weet alleen niet wat hij precies gekost heeft (ik meen rond de 1500,00)
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Kamperseboekenwurm wo 19 dec 2012 - 1:32

----


Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 2:39; in totaal 1 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  LindaK wo 19 dec 2012 - 1:35

Kat1980 schreef:
Vancity_girl schreef:Ik heb geen idee, maar ga je trouwen? Dat heb ik helemaal gemist wat leuk! Gefeliciteerd!

Ja, ik ben al ruim 2 jaar verloofd Embarassed

Het was eerst de bedoeling om afgelopen zomer te trouwen, maar er kwamen allerlei dingen tussendoor. Nu heeft mijn vriend me een paar weken geleden nogmaals gevraagd en zoals het er nu naar uit ziet gaan we 12 juli trouwen :cheering:

Superleuk!!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Pandora wo 19 dec 2012 - 2:11

Ik weet niet waar je woont, maar bruidsmode Joan in Leeuwarden heeft geloof ik het eerste weekend van januari openhuis met bruidsmodeshows en hoge kortingen.
Ik, en mijn omgeving, hebben allemaal goede ervaringen met Joan. Misschien is het een ritje waard??
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  -Ieniemienie- wo 19 dec 2012 - 4:24

Ik heb mn jurk laten maken bij ANASTASI in Nieuwegein.
Omdat ik hem helemaal zelf met haar ontworpen heb was ik iets duurder uit.
Maar over het algemeen is ze erg goedkoop.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Kat1980 wo 19 dec 2012 - 9:23

Pfff, al zoveel mooie jurken gezien! Ik denk dat ik maar eens moet gaan kijken bij een paar winkels.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  liesje wo 19 dec 2012 - 21:13

ik heb mijn bruidsjurk bij tiamo vandaan zit in schiedam. je hebt dan jurken tot 550 euro. ze hebben een site zal een link plaatsen http://www.bruidsmodetiamo.nl/
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  MiKa do 20 dec 2012 - 8:17

Ik weet niet welke maat je zoekt? Maar mijn trouwjurk is ook voor een leuke prijs te koop! Maat 38, bij interesse kan ik je fotos sturen!
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Kat1980 do 20 dec 2012 - 10:11

MiKa schreef:Ik weet niet welke maat je zoekt? Maar mijn trouwjurk is ook voor een leuke prijs te koop! Maat 38, bij interesse kan ik je fotos sturen!
Wat voor soort jurk is het? Ik heb maat 36/38, dus qua maat zou het misschien wel kunnen. Je mag me wel een foto pm-en en dan ben ik ook wel benieuwd naar de prijs.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Mysterious ma 24 dec 2012 - 7:59

welke maat heb je? ik heb nog een mooie in maat 40 hangen die ik wil verkopen
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  slaatje ma 24 dec 2012 - 23:10

liesje schreef:ik heb mijn bruidsjurk bij tiamo vandaan zit in schiedam. je hebt dan jurken tot 550 euro. ze hebben een site zal een link plaatsen [url=http://www.bruidsmodetiamo.nl/
http://www.bruidsmodetiamo.nl/[/quote[/url]]

Hier heb ik toen heen gebeld met mijn budget en of ze wel jurken hadden en ook keuze tot 500 euro en toen zei ze dat dat niet echt het geval was. Dus ik vond de vriendelijkheid daar niet al te best. Op de site stond nl idd dat ze jurken hebben tot 550 euro, maar over de telefoon zei ze dat het pas vanaf 550 was.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Kat1980 di 25 dec 2012 - 22:23

Mysterious schreef:welke maat heb je? ik heb nog een mooie in maat 40 hangen die ik wil verkopen

Ik heb zelf een maat 36/38 dus een maat 40 gaat hem niet worden.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Kat1980 di 25 dec 2012 - 22:25

slaatje schreef:
liesje schreef:ik heb mijn bruidsjurk bij tiamo vandaan zit in schiedam. je hebt dan jurken tot 550 euro. ze hebben een site zal een link plaatsen [url=http://www.bruidsmodetiamo.nl/
http://www.bruidsmodetiamo.nl/[/quote[/url]]

Hier heb ik toen heen gebeld met mijn budget en of ze wel jurken hadden en ook keuze tot 500 euro en toen zei ze dat dat niet echt het geval was. Dus ik vond de vriendelijkheid daar niet al te best. Op de site stond nl idd dat ze jurken hebben tot 550 euro, maar over de telefoon zei ze dat het pas vanaf 550 was.

Volgens mij zag ik daar op de website ook al veel jurken staan die duurder waren als 550 euro. Altijd slim dus om eerst even te informeren!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Shisha di 25 dec 2012 - 22:28

Ik heb die van mij via marktplaats gekocht en was 350,- euro kwijt. Ik hoefde hem niet te laten vermaken dus dat scheelde wel maar er staan soms echt mooie jurken tussen!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Sam di 1 jan 2013 - 5:56

Ik heb een mooie op lightinthebox gezien..
Vrij goedkoop, prachtig en de recensies zijn heel goed. Lastig.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Aziraphale di 1 jan 2013 - 6:45

Sam schreef:Ik heb een mooie op lightinthebox gezien..
Vrij goedkoop, prachtig en de recensies zijn heel goed. Lastig.

Heb je misschien al gelezen maar ik heb een hele goede ervaring met mijn trouwjurk van Lightinthebox smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Sam di 1 jan 2013 - 6:51

Aziraphale schreef:
Sam schreef:Ik heb een mooie op lightinthebox gezien..
Vrij goedkoop, prachtig en de recensies zijn heel goed. Lastig.

Heb je misschien al gelezen maar ik heb een hele goede ervaring met mijn trouwjurk van Lightinthebox smile

Geen losse draden/naden? Dunne stof? Idee dat je eruit scheurt?

Moet zeggen dat ik er zelf niet heel bang voor ben. Maar hij zou maar open scheuren tijdens de ceremonie :O aangezien ik een kamerolifantje ben pale

Edit: heb je een plaatje van jouw jurk? Very Happy
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Aziraphale di 1 jan 2013 - 6:54

Hele mooie, dikke stof. Mijn jurk is van 'taffeta', ivoorkleurig. Geen losse draden. Ik heb mijn maten doorgegeven en de jurk past echt perfect, met nog genoeg speling beide kanten op. Houden ze ook rekening mee, dat je de jurk misschien toch nog moet vermaken. Maar dat hoeft bij mij gelukkig niet.
Ik had wel €80 douanekosten waardoor de jurk in totaal €300 heeft gekost (inclusief verzenden, op maat maken, douanekosten).
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Sam di 1 jan 2013 - 6:58

Ja over die douanekosten lees ik veel klachten, maar dat vind ik niet erg.
Klopt het dat je jurk automatisch 5 cm langer wordt gemaakt dan dat je opgeeft? Zo begreep ik het nl vanaf de site.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Aziraphale di 1 jan 2013 - 7:03

Je geeft je eigen lengte door en zij houden rekening met tenminste 5 cm hakken die je dan draagt. Dus de jurk valt sowieso een stukje langer als je op blote voeten staat. Ik draag waarschijnlijk gewoon slippers onder m'n jurk (we trouwen in Griekenland) maar ik vind 'm niet irritant lang ofzo...
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Sam di 1 jan 2013 - 7:06

Dus eigenlijk moet ik dan een cm of 3 van mijn lengte afhalen, aangezien ik geen hakken aan wil.
Er staan wel echt hele mooie jurken op zeg <3
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Aziraphale di 1 jan 2013 - 7:14

Ja, kun je doen. Ik durfde dat niet helemaal aan, was bang dat de jurk te kort zou zijn. Ik heb liever dat -ie wat te lang is en dat m'n moeder of schoonmoeder dan zelf even de zoom korter maakt maar dat is de luxe van handige mama's in de buurt smile En nu maak ik 'm dus niet eens korter, ik heb ook een sleepje dus vind dat de jurk wat langer hoort.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum