Dagcafé 2011
+22
Lejow
Sweety
Roze Roos
Moezie
Serena
Caroow
Zwerver
Jordana
Kabouter
Chocolate Cookie
aniet
Toet
Phileine
M_as
Merai
Suus
Lotus
Japje
VeryCherry
Cheesegirl
Lynn_
May
26 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
ben vooral beetje gespannen voor morgen haha, ik had laatst foto's gemaakt van een kindje en toen zag haar tante dat en die wilde nou ook.
Dus die komt morgen met haar 3!!! kinderen.
Dus die komt morgen met haar 3!!! kinderen.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ooh leuk, een fotoshoot! Ik heb 19 februari een fotoshoot in Amsterdam, heb ik ook vet zin in!
Oh cool!
Op mijn verjaardag haha.
Heb je dat al eerder gedaan?
Gast- Gast
Dan kan ik me voorstellen.. 3 kinderen!
Maar als ze lief zijn en doen wat je vraagt is het ook echt heel leuk lijkt me!
Maar als ze lief zijn en doen wat je vraagt is het ook echt heel leuk lijkt me!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Wat gaaf..een fotoshoot! Lijkt me ook wel leuk om een keer te doen.
Ik hoop dat de zon vandaag nog wil gaan schijnen, dan ga ik lekker naar buiten met mijn camera. Verder wil ik nog wat schoolzaken regelen (stage), maar dan moet ik eerst een reactie terug krijgen van een docente van mij. Daar ga ik dus ondertussen maar op wachten.
Ik hoop dat de zon vandaag nog wil gaan schijnen, dan ga ik lekker naar buiten met mijn camera. Verder wil ik nog wat schoolzaken regelen (stage), maar dan moet ik eerst een reactie terug krijgen van een docente van mij. Daar ga ik dus ondertussen maar op wachten.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Mja.. Ik heb net even wat interieur klusjes gedaan haha.. Zal zo even de plantjes water geven ennuhm nog wat helpdesk verwerken en dan ben ik alweer 'klaar' .. Boring..Dolcis_ schreef:Donnaa, wordt het weer een saaie dag? Ben wel blij dat er bij ons opt werk altijd wel wat te doen is.
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik verzamel zin om af te gaan wassen....
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Anousch schreef:Alex167 schreef:Ooh leuk, een fotoshoot! Ik heb 19 februari een fotoshoot in Amsterdam, heb ik ook vet zin in!
Oh cool!
Op mijn verjaardag haha.
Heb je dat al eerder gedaan?
Ja maar dat is al een jaar of 4 geleden, een fotoshoot met mijn man (toen nog vriend).
Gast- Gast
Hier heb je een beetje zin van mij!Roze Roos schreef:Goedemorgen! Ik verzamel zin om af te gaan wassen....
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Hier heb je een beetje zin van mij!Roze Roos schreef:Goedemorgen! Ik verzamel zin om af te gaan wassen....
You just made my day!
Roze Roos- Ratel
Alex167 schreef:Ik heb een vaatwasser
Lucky you, wij nog steeds niet
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Man wat een geweldige oplossingen allemaal! Ik hoop een vriendje te hebben die dol is op het doen van mijn huishouden
Roze Roos- Ratel
Morgen!
Gaat alles goed met iedereen?
Ik ben gister naar de dokter geweest en het is een lymfeklier ontsteking. Ik heb een zalf gekregen en die moet ik 2 maal daags aanbrengen. Dan moet de bobbel vanzelf weer verdwijnen en de sneetjes en roodheid ook. Gelukkig maar hoop dat ik er dan klaar mee ben!
Gaan jullie nog wat doen vandaag?
Gaat alles goed met iedereen?
Ik ben gister naar de dokter geweest en het is een lymfeklier ontsteking. Ik heb een zalf gekregen en die moet ik 2 maal daags aanbrengen. Dan moet de bobbel vanzelf weer verdwijnen en de sneetjes en roodheid ook. Gelukkig maar hoop dat ik er dan klaar mee ben!
Gaan jullie nog wat doen vandaag?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik denk dat ik een bekeuring ga krijgen..
Ze hebben dinsdag controle gehad op een weg waar ik iedere dag langskom.. 162 hardrijders kunnen een mooie enveloppe in de bus verwachten.. Ai..
Ze hebben dinsdag controle gehad op een weg waar ik iedere dag langskom.. 162 hardrijders kunnen een mooie enveloppe in de bus verwachten.. Ai..
Gast- Gast
Oh wat balen sweety!
Hopelijk ben je er snel vanaf!
Ik zag ineens allemaal rare plekken op mijn arm, maar mijn moeder denkt dat het gewoon weer eczeem is(heb het vroeger ook al gehad over mijn hele lichaam)
Hopelijk ben je er snel vanaf!
Ik zag ineens allemaal rare plekken op mijn arm, maar mijn moeder denkt dat het gewoon weer eczeem is(heb het vroeger ook al gehad over mijn hele lichaam)
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik denk dat ik een bekeuring ga krijgen..
Oeps
Gast- Gast
Wat dan? Ik droomde dat er een vreemde kerel naast mij in bed lag. En ik was op zoek naar de wc in onze slaapkamer, snapte er geen hol van want dacht toch écht dat er een wc was
Gast- Gast
Gelukkig kan ik maximaal 15km. te hard gereden hebben.. Dat is dan weer een meevaller haha..Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Ik denk dat ik een bekeuring ga krijgen..
Oeps
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: