Dagcafé 2011
+22
Lejow
Sweety
Roze Roos
Moezie
Serena
Caroow
Zwerver
Jordana
Kabouter
Chocolate Cookie
aniet
Toet
Phileine
M_as
Merai
Suus
Lotus
Japje
VeryCherry
Cheesegirl
Lynn_
May
26 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
En ik ga naar huis, want ik heb geen zin meer om op school te blijven en ik mis mn mama.
Gast- Gast
@Bitterkoek;
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Gaat wel redelijk. Ik hou me nog steeds aan mijn dagschema wb eten en ik voel me er echt trots door. Er kwam wel een klant zelfgebakken koekjes en boterkoek brengen, maar ik blijf er mooi vanaf! Straks mag ik een banaan
Gast- Gast
Lexie: wat Goed!!!!!!!!
Jeetje! En je weet het hè? Elke dag is er eentje, en elke dag telt dus.....
Jeetje! En je weet het hè? Elke dag is er eentje, en elke dag telt dus.....
Gast- Gast
Ik houd me staande...
Ik las trouwens gister wel nog over ouders en de verjaardag van A. Niet tof. Mijn moeder heeft haar vakantie verzet voor de verjaardag een vd kleinkinderen. Die gaat trouwens wel op de verjaardag van mijn zus, broer of mijzelf, als ze gebeld heeft of wij het al dan niet vieren...
Ik las trouwens gister wel nog over ouders en de verjaardag van A. Niet tof. Mijn moeder heeft haar vakantie verzet voor de verjaardag een vd kleinkinderen. Die gaat trouwens wel op de verjaardag van mijn zus, broer of mijzelf, als ze gebeld heeft of wij het al dan niet vieren...
Gast- Gast
wat leuk CL!
ow ik haat echt scriptie schrijven
ow ik haat echt scriptie schrijven
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
ik haat engels leren
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Dolores schreef:Ik houd me staande...
Ja, dat ze niet op mijn verjaardag komen zal me echt aan m'n reet roesten, maar dit is A.'s tweede verjaardag, waarschijnlijk maakt ze deze redelijk bewust mee en dan komen haar opa en oma en haar tantes en oom niet (want mijn broer en zussen gaan ook, mijn ene zus werkt op de camping waar ze heen gaan). Ze hebben ons ook meegevraagd, maar we gaan niet. Dikke doei. We moeten A.'s verjaardag vieren, in Nederland. Thuis.
Gast- Gast
ow daar kan ik me ook helemaal in vinden! gelukkig hoef ik dat niet meer te doen!
maar succes ermee!!
maar succes ermee!!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
En ze kunnen die vakantie niet verzetten?
Ik vind het echt zo stom....zeker omdat dus de hele familie meegaat....
Ik vind het echt zo stom....zeker omdat dus de hele familie meegaat....
Gast- Gast
Ik snap je principe, maar ik denk niet dat ze er iets aan over houdt hoor.. Ik kan m`n tweede verjaardag in ieder geval niet meer herinneren. Je kan het misschien later of eerder vieren? Als een kindje door de week jarig is, kan je het toch ook niet op die dag vieren? Of ligt dat nou aan mij?Alex167 schreef:Dolores schreef:Ik houd me staande...
Ja, dat ze niet op mijn verjaardag komen zal me echt aan m'n reet roesten, maar dit is A.'s tweede verjaardag, waarschijnlijk maakt ze deze redelijk bewust mee en dan komen haar opa en oma en haar tantes en oom niet (want mijn broer en zussen gaan ook, mijn ene zus werkt op de camping waar ze heen gaan). Ze hebben ons ook meegevraagd, maar we gaan niet. Dikke doei. We moeten A.'s verjaardag vieren, in Nederland. Thuis.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik snap je principe, maar ik denk niet dat ze er iets aan over houdt hoor.. Ik kan m`n tweede verjaardag in ieder geval niet meer herinneren. Je kan het misschien later of eerder vieren? Als een kindje door de week jarig is, kan je het toch ook niet op die dag vieren? Of ligt dat nou aan mij?Alex167 schreef:Dolores schreef:Ik houd me staande...
Met donnaa eens, ik denk dat je het als ouders zijnde vervevelender vindt dan het kindje zelf. Wij hebben het op een adnere dag gevierd. Hij was doordeweeks jarig en we hebben het in het weekend gevierd.
Gast- Gast
Goede middag dames, wat zijn jullie allemaal aan het doen?
Ik heb het echt zo druk met school, essay tijd is weer aangebroken, maar kan me echt niet concentreren. Heb een beetje hezelfde probleem als Mozz, zit in een warm computer lokaal waar de zon/verwarming volop aanstaat/inschijnt, pff ik val echt in slaap!
Ik heb het echt zo druk met school, essay tijd is weer aangebroken, maar kan me echt niet concentreren. Heb een beetje hezelfde probleem als Mozz, zit in een warm computer lokaal waar de zon/verwarming volop aanstaat/inschijnt, pff ik val echt in slaap!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Zulke reacties had ik wel verwacht. Ik vind het gewoon raar dat je als opa en oma niet op de verjaardag van je kleinkind bent omdat je op vakantie moet. A. is op woensdag jarig geloof ik, dus het zal sowieso in het weekend gevierd worden, maar dan zijn ze er dus óók niet (het weekend ervoor zijn ze al weg en ze gaan twee weken ...). Mijn moeder werkt niet trouwens, dus die zou gewoon op A.'s verjaardag zelf kunnen komen. Maar goed, ik weet in ieder geval waar hun prioriteiten liggen.
Gast- Gast
Ik dacht dat het sowieso ging om de dag waarop het gevierd werd.
Om aan je ouders aan te passen moet je bij wijze van spreken die verjaardag dus a.s zondag vieren, want dan hebben ze misschien wel wat tijd over voor hun kleindochter.
Ik vind het wél raar van je ouders, Lexie. Ze hadden er best wat meer rekening mee kunnen houden, of tenminste kunnen overleggen.
Om aan je ouders aan te passen moet je bij wijze van spreken die verjaardag dus a.s zondag vieren, want dan hebben ze misschien wel wat tijd over voor hun kleindochter.
Ik vind het wél raar van je ouders, Lexie. Ze hadden er best wat meer rekening mee kunnen houden, of tenminste kunnen overleggen.
Gast- Gast
En natuurlijk beseft ze helemaal niet dat ze niet jarig is op de dag dat we het vieren, maar het gaat mij er gewoon om dat mijn ouders er niet zijn. En ze zal het zich later vast niet herinneren (of wel, als ik het haar elk jaar vertel ), maar ik vind het gewoon raar.
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik dacht dat het sowieso ging om de dag waarop het gevierd werd.
Ja bij wijze van spreken wel ja.
Maar ik pas me niet aan aan mijn ouders. Dat verdom ik dus echt.
Gast- Gast
Alex167: Ik snap je eigenlijk wel hoor. Als je ouders en broer/schoonzus niet op de verjaardag van je kindje zijn is gewoon klote. Kan me voorstellen dat jij je dan erg gepasseerd voelt. Maar ik zou er met vrienden/schoonfamilie en kennissen gewoon een heel leuk verjaardagsfeest van maken en het gevoel mbt je eigen familie niet teveel laten overheersen.
NoorA- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: