Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

21 December 2012

+64
Mees
Pompoen
Lejow
Mermaid
Jeanette
Pussycat
Lady4
Beachgirl
nijntje4
Miccie
M@niek
Herfstblaadjes
Lady Starstruck
Steep
Reeza
SoGood
Evalynn
SuperGrover
Mari
Marin
Tyrael
Mysterious
M-G
Zora
Rapunzel
*Lookie*
Isis
Bolleke
Caribbeanlover
Winegum
Atelier Madame
Elliot
Parisienne
Marsy28
Caramba
Minx
Mamsie
Slakje
Printje
Starla
Ibbeltje
loura
Sugarfall
Kiekeboe
Bazinga
Susan
Blond
SarahKey
Arwyn
Rush
Sanne
Kowalski
Sam
Exogenesis
Erin
Stuiterbal
Inge
Monte
Japie
Bliss
Antibes
girli
Fortissimo
Paper Crown
68 plaatsers

Pagina 5 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

21 December 2012 - Pagina 5 Empty Re: 21 December 2012

Bericht  SarahKey ma 17 dec 2012 - 1:13

Susan schreef:
SarahKey schreef:nee ik ben niet bang dat er iets gaat gebeuren. Mijn vriendin gaat dan trouwen dus het word een feestelijke dag.

Leuk, het is ook de trouwdag van mijn ouders. Zij zijn vrijdag 39 jaar getrouwd.

Alvast gefeliciteerd! Zijn ze toen getrouwd met sneeuw? mijn vriendin hoopt op een dik pakl sneeuw. Ik niet anders kan ik er niet heen 21 December 2012 - Pagina 5 394967
Maar wauw 39 jaar. Wat een tijd. I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  *Lookie* ma 17 dec 2012 - 1:43

Ik denk niet dat de wereld vergaat. Ik ben ook niet bang. Wat ik wel heb gehoord is dat de zon en het centrum van de melkweg dan op 1 lijn zitten, misschien dat er op zo'n moment 'iets' gebeurd? (wat dan bijvoorbeeld... geen idee...). Ik ben wel benieuwd of het astronomisch gezien misschien iets gebeurd, omdat de Maya's daar schijnbaar vrij veel kennis van hadden. Maar we zien het wel, de kans is het grootst dat de dag gewoon voorbij gaat zonder rare dingen.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 17 dec 2012 - 1:45

Caroline schreef:
Caribbeanlover schreef:Die Maya's zijn gek joh, staan zij even voor lul straks en dan komen ze wel weer met wat anders. Wat een onzin!

Haha hier moest ik wel een beetje om lachen. Ik zie het al helemaal voor me dat we straks met z'n allen de Maya's uit gaan lachen omdat er duizenden jaren geleden een foute voorspelling is gedaan.

Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 dec 2012 - 1:48

iske
Susan schreef:Nou, ik denk dat de buurvrouw van Parisienne wel opgelucht is. Ik kan me haar gedachtegang namelijk wel voorstellen, het is dat ik me niet wil laten leiden door angsten, maar het liefst was ik ook een dagje eerder op vakantie gegaan om allemaal bij elkaar te zijn. Het is niet dat ik dan met een aluminiumhoedje op mijn hoofd op een meteoorinslag zou gaan zitten wachten, het zou bij mij meer een soort 'voor alle zekerheid, stel nou dát...' zijn en de volgende dag zou ik denken: gelukkig, die datum is ook weer geweest, en het zou een normale zaterdag zijn. Niet eens een rotdag.

Dit heb ik dus ook. Het liefst zou ik C.iske niet naast school doen maar ik wil ook niet daaraan toegeven. Maar toch schiet af en toe door mijn hoofd; "Stel dat het gebeurd, dan zit ik met J.anneman thuis en hij alleen op school." Maar hij gaat wel gewoon.

Gast
Gast

Bericht  Rapunzel ma 17 dec 2012 - 3:48

Ik heb gister naar Ivo Niehe gekeken in de tros tv show en ik maak me nu toch wel een beetje zorgen terwijl ik dat niet wil. Zo frustrerend! Ik heb echt de neiging om vrijdag thuis te blijven. Gelukkig is dit filmpje van de NASA erg geruststellend:

Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Blond ma 17 dec 2012 - 4:02

Atelier Madame schreef:
Caribbeanlover schreef:Jullie doen het nou overkomen alsof jullie er zelf in geloven. Dat er mensen in geloven vind ik sowieso dom!

Zo kunnen we van iedereen die gelooft wel domme mensen maken, terwijl er zat hoogopgeleide mensen zijn die gewoon geloven. Los daarvan jij bent vegetariër als ik me niet vergis? Vaak geloof je dan toch ook dat je daarmee het leven van de dieren beter maakt? Nou dat vind ik ook dom om te denken dat het feit dat jij alleen geen vlees eet zorgt dat dieren het beter hebben. Je eet in je eentje misschien 1 koe per jaar op ofzo. lol!

Echt laat iedereen gewoon lekker geloven in wat ze willen!

CBL denkt ook dat er vogels doodgaan omdat één dame hier op het forum ze niet bijvoederd Rolling Eyes
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Rush ma 17 dec 2012 - 4:04

Maak daar maar 2 van, want ik voeder de vogeltjes ook niet.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Blond ma 17 dec 2012 - 4:06

Nu vrees ik toch echt dat de gehele vogelpopulatie zal uitsterven lol!. Eén iemand die niet voert kan nog net, maar 2..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast ma 17 dec 2012 - 4:10

Atelier Madame schreef:
Caribbeanlover schreef:Jullie doen het nou overkomen alsof jullie er zelf in geloven. Dat er mensen in geloven vind ik sowieso dom!

Zo kunnen we van iedereen die gelooft wel domme mensen maken, terwijl er zat hoogopgeleide mensen zijn die gewoon geloven. Los daarvan jij bent vegetariër als ik me niet vergis? Vaak geloof je dan toch ook dat je daarmee het leven van de dieren beter maakt? Nou dat vind ik ook dom om te denken dat het feit dat jij alleen geen vlees eet zorgt dat dieren het beter hebben. Je eet in je eentje misschien 1 koe per jaar op ofzo. lol!

Als ik voor mezelf mag spreken, ik wil niet bijdragen aan dat dierenleed. Ik denk niet dat ik het verschil maakt maar als iedereen er van overtuigd is dat je in je eentje geen verschil maakt, zal er inderdaad nooit iets veranderen.

Gast
Gast

Bericht  Starla ma 17 dec 2012 - 4:12

1 koe is toch 1 koe. Beter als geeneen koe.
Hoe langer ik trouwens naar je opmerking kijk, hoe dommer ik hem vind Atelier Madame. Het slaat werkelijk nergens op Laughing
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast ma 17 dec 2012 - 4:26

Ik ben toch wel blij dat ik donderdag nog even een afspraakje heb met mijn scharrel, mocht de wereld echt vergaan heb ik me in ieder geval de dag ervoor nog erg goed vermaakt Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 dec 2012 - 4:33

Susan schreef:
SarahKey schreef:nee ik ben niet bang dat er iets gaat gebeuren. Mijn vriendin gaat dan trouwen dus het word een feestelijke dag.

Leuk, het is ook de trouwdag van mijn ouders. Zij zijn vrijdag 39 jaar getrouwd.

Mijn ouders zijn die dag 40 jaar getrouwd!! Allemaal gefeliciteerd!!

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame ma 17 dec 2012 - 4:59

Blond schreef:Nu vrees ik toch echt dat de gehele vogelpopulatie zal uitsterven lol!. Eén iemand die niet voert kan nog net, maar 2..
Laughing

Haha starla het is Mss een gekke vergelijking maar ik vind Cbl"s reactie zo vervelend
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Zora ma 17 dec 2012 - 8:08

Susan schreef:
Marsy28 schreef:

En Parisienne, dat is precies wat ik bedoelde haha. Die vrouw houdt haar kind thuis en dan wordt het 22 december. Wat zou er door haar heengaan?

Dan heeft haar kind een dag school gemist. Nou, big deal.

Ik bedoel, wat moet er nou door je heen gaan, anders dan 'gelukkig, het is niet gebeurd'?

Er was een tijdje geleden op 'Je zal het maar zijn' bijvoorbeeld een man die echt al zijn bankrekeningen, verzekeringen, huur etc op had gezegd per 21-12-12 omdat hij er zo zeker van is dat het daarna over is. Hij heeft het zo uitgecalculeerd dat hij na die dag geen cent meer heeft, alles heeft hij dan uitgegeven... Nou, dan denk je wel wat meer dan 'big deal' laughcry
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Zora ma 17 dec 2012 - 8:16

Parisienne schreef:Ik vraag me trouwens af of ook te merken is dat er toch wel mensen bang voor zijn. Ik denk dat weinig mensen ervoor thuis zullen blijven van het werken, maar misschien dat het wel wat rustiger is in de stad/supermarkt?

Ik vraag me inderdaad ook af hoe mijn werkgever nou zou reageren als ik zou zeggen dat van angst ofzo niet kom werken!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  M-G di 18 dec 2012 - 11:17

Nee ik ben niet bang dat de wereld vergaat. Vrijdag zal voor mij een dag worden net als alle andere vrijdagen. De media zal er ongetwijfeld weer heerlijk op inspelen om de angstige mensen nog net even wat banger te maken maar daar laat ik laat mij niet voor strikken.
Ik ga mijn planning er in ieder geval niet op aanpassen en doe gewoon wat ik van plan was.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Starla di 18 dec 2012 - 13:15

Haha zora, die man is dan in ieder geval verzekerd van een nieuw begin, of de wereld nou vergaat of niet laughcry
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Mysterious di 18 dec 2012 - 14:21

er is toch al gebleken dat ze een rekenfout hebben gemaakt? ik denk ook niet dat de wereld ineens vergaat. ik denk dat ALS het zo zou zijn er nu wel tekenen zouden zijn, kleinere rampen ofzo

al hou wel ik de vogels niet hoor. zouden ze slapen of komt het omdat ik ze ook niet voer?
ik hoor overigens wel mijn buurman snurken telt dat ook?
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Tyrael wo 19 dec 2012 - 1:32

Mysterious schreef:er is toch al gebleken dat ze een rekenfout hebben gemaakt? ik denk ook niet dat de wereld ineens vergaat. ik denk dat ALS het zo zou zijn er nu wel tekenen zouden zijn, kleinere rampen ofzo

al hou wel ik de vogels niet hoor. zouden ze slapen of komt het omdat ik ze ook niet voer?
ik hoor overigens wel mijn buurman snurken telt dat ook?

Ja rekenfout van zo'n 2 tot 4 duizend jaar geloof ik. En zag gister of eergisteren nog een programma waarin ze lieten zien dat de Mayakalender wel gewoon doorloopt en de Maya's zelf 21-12-2012 niet als het einde zagen.

Maar nee ik geloof er sowieso niet in dat komende vrijdag de wereld vergaat.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518

Bericht  Rapunzel wo 19 dec 2012 - 1:49

Ik moest hier wel erg om lachen:

Maya 1: 'So i finally finished this calendar!’
Maya 2: ‘But.. it only goes till 21th of December 2012’
Maya 1: ‘Yeah i know but i ran out of space, the stone wasn’t big enough. But hey, they still got enough time to find a bigger stone and complete the calendar.’
Maya 2: ‘That’s true. Hehe imagine the people in 2012 freaking out about ‘the end of time ‘ because you were to lazy to find a bigger stone.’
Maya 1: Haha yeah but you must be really studid to think that!’
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732

Bericht  Marin wo 19 dec 2012 - 1:51

Ik ben wel heel benieuwd of er uberhaupt iets gebeurt vrijdag. Stel er is een tsunami, aardbeving of andere natuurramp ergens, dan flipt denk ik de hele wereld stiekem toch wel een beetje.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Mari wo 19 dec 2012 - 2:05

Ik ben nogal bijgelovig en ik heb er echt van de week wel wakker van gelegen, nou ben ik toch altijd wel bang aangelegd... ik wil gewoon nog lang niet dood.

Ik hoop echt dat ik volgende week nog lekker kan feesten en kan lachen om het feit dat de wereld niet verging.

Wat ik wel echt ver vind gaan zijn die mensen die heel hun evacuatieplan al klaar hebben liggen. Ik zag laatst iets op tv, zelfs de kinderen leerden al met gasmaskers omgaan :shock:
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Bliss wo 19 dec 2012 - 2:06

Rapunzel schreef:Ik moest hier wel erg om lachen:

Maya 1: 'So i finally finished this calendar!’
Maya 2: ‘But.. it only goes till 21th of December 2012’
Maya 1: ‘Yeah i know but i ran out of space, the stone wasn’t big enough. But hey, they still got enough time to find a bigger stone and complete the calendar.’
Maya 2: ‘That’s true. Hehe imagine the people in 2012 freaking out about ‘the end of time ‘ because you were to lazy to find a bigger stone.’
Maya 1: Haha yeah but you must be really studid to think that!’

cheers Kijk, hier geloof ik dus in.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Mari wo 19 dec 2012 - 2:11

Blond schreef:
Atelier Madame schreef:

CBL denkt ook dat er vogels doodgaan omdat één dame hier op het forum ze niet bijvoederd Rolling Eyes

Ja dat ben ik, ik ben de vogelmoordenares. :O en ik ben nu ook nog eens dom, want ik blijf twijfelen of het wel of niet gebeurd vrijdag...
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Elliot wo 19 dec 2012 - 2:27

Mari schreef:Ik ben nogal bijgelovig en ik heb er echt van de week wel wakker van gelegen, nou ben ik toch altijd wel bang aangelegd... ik wil gewoon nog lang niet dood.

Ik hoop echt dat ik volgende week nog lekker kan feesten en kan lachen om het feit dat de wereld niet verging.

Wat ik wel echt ver vind gaan zijn die mensen die heel hun evacuatieplan al klaar hebben liggen. Ik zag laatst iets op tv, zelfs de kinderen leerden al met gasmaskers omgaan :shock:

Doomsday Preppers! Zo bizar dat je er zo heilig van overtuigd kan zijn dat de wereld echt vergaat.. Die mensen gaan echt zo ver!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud