Wie o wie kan mij info verstrekken? (detective)
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie o wie kan mij info verstrekken? (detective)
Heeft er iemand hier ervaring met het inhuren van een (privé)detective in het buitenland en dan het liefst in India? Kans is klein, dat begrijp ik ook; maar als je via via iemand kent, zou ik heel graag wat vragen willen stellen m.b.t. de kosten, de keuze voor dit bureau/deze detective, de werkwijze et cetera et cetera. Mag uiteraard ook via PM.
Liever de openingspost niet quoten, thnx!
Liever de openingspost niet quoten, thnx!
Gast- Gast
Re: Wie o wie kan mij info verstrekken? (detective)
Ik denk dat er in heel Nederland maximaal een handje vol mensen te vinden is die ooit een prive-detective ingehuurd hebben in India en dat de kans dat je die mensen via dit forum gaat vinden wel nihil is. Misschien meer kans op een speciaal Indiaforum?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Wow dit topic maakt wel supernieuwsgierig!
Als ik Google op 'privédetective India' krijg ik deze hit haha:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/3279187/2012/06/29/In-India-huur-je-eerst-een-detective-in-daarna-ga-je-pas-trouwen.dhtml
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/3279187/2012/06/29/In-India-huur-je-eerst-een-detective-in-daarna-ga-je-pas-trouwen.dhtml
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Twellie schreef:Ik denk dat er in heel Nederland maximaal een handje vol mensen te vinden is die ooit een prive-detective ingehuurd hebben in India en dat de kans dat je die mensen via dit forum gaat vinden wel nihil is. Misschien meer kans op een speciaal Indiaforum?
Klopt, daarom zei ik ook dat de kans klein is dat ik hier iemand zou vinden, maar wellicht lukte het via via. Uiteindelijk heb ik nu wat mensen gevonden op een andere manier!
Gast- Gast
Filoria schreef:Wow dit topic maakt wel supernieuwsgierig!
Haha, er staat iig een richtlijn in qua prijs van inhuren - ik heb het echter nodig voor een ander doel.
Gast- Gast
Het enige wat ik kan bijdragen is de naam van een correspondent in India die mij verder niet echt kent (mijn man wel) en ik heb geen idee of die vage gast je kan helpen. Maar het is misschien wel een ingang om correspondenten in India aan te schrijven?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Pompoen schreef:Het enige wat ik kan bijdragen is de naam van een correspondent in India die mij verder niet echt kent (mijn man wel) en ik heb geen idee of die vage gast je kan helpen. Maar het is misschien wel een ingang om correspondenten in India aan te schrijven?
Wow, dat zou iig het proberen waard zijn (als hij te vertrouwen is...). Dat is gewoon zo vervelend; er zijn zoveel corrupte mensen in India. Goed van vertrouwen zijn, kan je letterlijk duur komen te staan. Zou je mij hierover een PM willen sturen?
Laatst aangepast door Guattari op do 20 dec 2012 - 13:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ken ook een Indier, goeie gast, zakenman, ik heb een tijdje met hem samengewerkt. Hij is niet vaak in Nederland, woont nu tijdelijk in Londen voor studie, maar gaat nog regelmatig naar India en heeft een enorm netwerk. Als je wil kan ik je zijn naam doorgeven in een pb?
Wasmachine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 53
Punten : 56
Registratiedatum : 06-01-12
Dat zou super zijn, Wasmachine. Thnx! Zou je dan ook deze meneer willen vragen of hij het überhaupt goed vindt dat ik contact hem opneem? Is misschien niet iets waar hij op zit te wachten, waardoor het onbeleefd kan overkomen.
Gast- Gast
Ik ga je nu pb'en
Wasmachine- Fluisteraar
Heel erg bedankt. Ik ga nu slapen en zal morgen meteen checken/reageren. Truste!
Gast- Gast
Graag gedaan! Ik lees het wel slaap lekker!
Wasmachine- Fluisteraar
Ik kan er niks aan doen dat ik door dit topic echt RETE nieuwsgierig ben geworden.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Pompoen en Wasmachine, heel erg bedankt voor de PM die ik van jullie heb ontvangen. Hier ga ik zeker wat mee doen en nog op reageren, maar ff "inpakstress" voor een paar daagjes naar vrienden/familie. Zodra ik daarmee klaar ben, volgt reactie.
Happinaz: Nee, daar kun je niets aan doen.
Gast- Gast
Happinaz- Kletskop
Ik begrijp je reactie wel hoor, Happinaz. Het is echter zo dat ik dit topic niet open om m'n hart uit te storten, anderen wil vermaken met een sensationeel verhaal et cetera et cetera. Ik ben echt op zoek naar serieuze tips en ik denk dat een ieder weet dat je niet zomaar een detective wilt inschakelen.
Gast- Gast
Guattari schreef:Ik begrijp je reactie wel hoor, Happinaz. Het is echter zo dat ik dit topic niet open om m'n hart uit te storten, anderen wil vermaken met een sensationeel verhaal et cetera et cetera. Ik ben echt op zoek naar serieuze tips en ik denk dat een ieder weet dat je niet zomaar een detective wilt inschakelen.
Oh joh, dat weet ik toch! Je hoeft je niet te verontschuldigen .
Ik begrijp heus dat als je een detective inschakelt, of die wens hebt, dat je dat niet zomaar doet! Mijn smiley was de enige die mijn teleurstellende glimlach uitdrukte!
Succes!
Happinaz- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Waar zoeken jullie info over...?
» Babywinkel Gardo. Info en vraagjes!
» Hoeveel persoonlijke info zet jij op hyves/facebook etc?
» Info vliegticket enkele reis Kroatie
» Babywinkel Gardo. Info en vraagjes!
» Hoeveel persoonlijke info zet jij op hyves/facebook etc?
» Info vliegticket enkele reis Kroatie
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: