Kosten koopwoning per maand?
+3
Hoochie
Reeza
Lonne
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kosten koopwoning per maand?
Hoi,
Welke kosten hebben jullie elke maand met een koopwoning. Wij willen ook een huis gaan kopen en wil graag eerst even weten waar ik allemaal rekening mee moet houden. Kom maar op van a tot z haha.
Welke kosten hebben jullie elke maand met een koopwoning. Wij willen ook een huis gaan kopen en wil graag eerst even weten waar ik allemaal rekening mee moet houden. Kom maar op van a tot z haha.
Lonne- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Kosten koopwoning per maand?
Voor het huis alleen ben ik rond de 850 euro kwijt aan vaste lasten.
Mijn hypotheek is 633 euro. Daarnaast betaal ik nog 70 euro aan servicekosten. De gemeentelijke lasten zijn 10 maanden in een jaar 30 euro, 6 maanden 25 euro en voor water betaal ik ook 6 maanden 30 euro (geen eigen watermeter). Mijn verzekeringen voor het huis zijn 25 euro, ongeveer, want mijn autoverzekering zit er bij in en ik kijk altijd naar het totaalplaatje. En ik heb een onderhoudscontract voor mijn ketel. Deze betaalde ik voorheen in één keer, maar tegenwoordig 10 maanden lang 11 euro.
Natuurlijk zijn er dan ook nog internet, telefoon, televisie, mobiel, wegenbelasting, autoverzekering, zorgverzekering, uitvaartverzekering etc.
Mijn hypotheek is 633 euro. Daarnaast betaal ik nog 70 euro aan servicekosten. De gemeentelijke lasten zijn 10 maanden in een jaar 30 euro, 6 maanden 25 euro en voor water betaal ik ook 6 maanden 30 euro (geen eigen watermeter). Mijn verzekeringen voor het huis zijn 25 euro, ongeveer, want mijn autoverzekering zit er bij in en ik kijk altijd naar het totaalplaatje. En ik heb een onderhoudscontract voor mijn ketel. Deze betaalde ik voorheen in één keer, maar tegenwoordig 10 maanden lang 11 euro.
Natuurlijk zijn er dan ook nog internet, telefoon, televisie, mobiel, wegenbelasting, autoverzekering, zorgverzekering, uitvaartverzekering etc.
Gast- Gast
Ik ben aan hypotheek en VvE (incl stookkosten) om en nabij 800 kwijt. Gaat nog wel hypotheekrenteaftrek vanaf.
Gast- Gast
Ik ben ongeveer €450 netto kwijt aan hypotheek (bruto €790) en betaal ook €105 aan de VvE. Daarnaast zo'n €60 gemeentebelasting, €20 HNK, verzekeringen €15 (brand en aansprakelijkheid). Verder weet ik het ff niet..
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Wij hebben, als we straks verhuisd zijn, een hypotheek van €900 bruto
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
900 euro hypotheek de gemeentelijke lasten weet ik niet uit me hoofd
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Hebben jullie ook een arbeidsongeschiktheid- en overlijdensverzekering op jullie hypotheek?
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Hypotheek is 550,- euro (netto) Verzekeringen (overlijdensrisicoverzekering, hypotheekbescherming) 30,- euro, Gemeentelijke heffingen 75,- euro en BSR 35,- euro
Totaal dus zo'n 700,- euro per maand.
Totaal dus zo'n 700,- euro per maand.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Hypotheek: 1000 (bruto)
Levensverzekering: 300
Opstalverzekering (en inboedel, WA e.d): 30
Gemeentebelastingen, WOZ, waterheffing: 140
Levensverzekering: 300
Opstalverzekering (en inboedel, WA e.d): 30
Gemeentebelastingen, WOZ, waterheffing: 140
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Vebetering koopwoning
» Koopwoning huren
» Samenwonen koopwoning partner
» Iemand verstand van rechten/plichten bij een koopwoning/VvE?
» kosten pil
» Koopwoning huren
» Samenwonen koopwoning partner
» Iemand verstand van rechten/plichten bij een koopwoning/VvE?
» kosten pil
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: