Allergie voor creme?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Allergie voor creme?
Hebben jullie dat? En hoe uit zich dat?
Eergisteren een potje Vichy Aqualia Antiox gekocht. Dit, omdat deze toch bijna de helft goedkoper is dan mijn Liftactiv. Hypoallergeen, Vichy, het zou wel goedkomen. Maar eenmaal thuis en opgesmeerd, blijk ik toch allergisch te zijn voor een bestandsdeel. Terwijl mijn huid heel lekker aanvoelt, daar ook het probleem niet ligt, doen mijn ogen pijn en wateren ze. Heel koppig blijf ik het proberen, want als ik een allergische reactie had van crèmes, dan werd ik de dag erna wakker met een rood gezicht vol plekken en dat is nu niet aan de orde...
Eergisteren een potje Vichy Aqualia Antiox gekocht. Dit, omdat deze toch bijna de helft goedkoper is dan mijn Liftactiv. Hypoallergeen, Vichy, het zou wel goedkomen. Maar eenmaal thuis en opgesmeerd, blijk ik toch allergisch te zijn voor een bestandsdeel. Terwijl mijn huid heel lekker aanvoelt, daar ook het probleem niet ligt, doen mijn ogen pijn en wateren ze. Heel koppig blijf ik het proberen, want als ik een allergische reactie had van crèmes, dan werd ik de dag erna wakker met een rood gezicht vol plekken en dat is nu niet aan de orde...
Gast- Gast
Re: Allergie voor creme?
Ik krijg meteen een branderige huid na het opsmeren.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Als ik (over)gevoelig voor een crème ben, dan trekt deze vaak erg snel in en wordt mijn huid erna heel droog en jeukerig.
Mijn dagcreme kost nog een 3 euro ruikt lekker en werkt goed! (en niet zo geparfumeerd)
Deze: http://simplyhandwritten.blogspot.nl/2012/03/butget-dagcreme-met-uv-filter.html
Mijn dagcreme kost nog een 3 euro ruikt lekker en werkt goed! (en niet zo geparfumeerd)
Deze: http://simplyhandwritten.blogspot.nl/2012/03/butget-dagcreme-met-uv-filter.html
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Het wordt rood en geïrriteerd. Ik gebruik nu producten van dr. Organic en ik smeer vitamine E olie van de tuinen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Allergie voor banaan (fruit)
» Creme voor een droog gezicht
» creme voor voeten/hakken
» Creme voor vette/glimmende huid
» Dochtertje heeft droge huid, wat voor crème?
» Creme voor een droog gezicht
» creme voor voeten/hakken
» Creme voor vette/glimmende huid
» Dochtertje heeft droge huid, wat voor crème?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: