Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twee simkaarten, zelfde nummer. Weet iemand hoe dit werkt?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Twee simkaarten, zelfde nummer. Weet iemand hoe dit werkt? Empty Twee simkaarten, zelfde nummer. Weet iemand hoe dit werkt?

Bericht  Rizzo do 13 dec 2012 - 12:34

Voorheen had ik een telefoon met een normale simkaart. Mijn abonnement loopt echter bijna af en nu heb ik een Iphone aangeschaft. Omdat je hiervoor een microsim nodig hebt heb ik die besteld. Het nummer dat ik nu heb blijft dus hetzelfde. Op internet heb ik gelezen dat je wel beide simkaarten kan gebruiken tegelijkertijd, maar hoe zit dit dan met mijn bundel? Als ik met beide telefoons zou bellen gaat dit dan gewoon van mijn belminuten af? En hoe werkt dit met internet? Iemand die me hier mee kan helpen? Anders neem ik morgen contact op met Hi, maar ik ben ongeduldig haha.
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee simkaarten, zelfde nummer. Weet iemand hoe dit werkt? Empty Re: Twee simkaarten, zelfde nummer. Weet iemand hoe dit werkt?

Bericht  Roodkapje do 13 dec 2012 - 16:57

Rizzo schreef:Voorheen had ik een telefoon met een normale simkaart. Mijn abonnement loopt echter bijna af en nu heb ik een Iphone aangeschaft. Omdat je hiervoor een microsim nodig hebt heb ik die besteld. Het nummer dat ik nu heb blijft dus hetzelfde. Op internet heb ik gelezen dat je wel beide simkaarten kan gebruiken tegelijkertijd, maar hoe zit dit dan met mijn bundel? Als ik met beide telefoons zou bellen gaat dit dan gewoon van mijn belminuten af? En hoe werkt dit met internet? Iemand die me hier mee kan helpen? Anders neem ik morgen contact op met Hi, maar ik ben ongeduldig haha.



Je belt uit 1 bundel, duokaart heb je dan! Dus stel je bundel is 300 min en 500mb ofzo, maak je dat op als je met tel 5 min belt, en met telefoon 2 5 mb verbruikt... Dan zit je dus op 295 min en 495 mb. Hi is van 7.00 - 22.00 uur geopend telefonisch, dus je kan bijna bellen... Laughing



Oh trouwens, je moet het dan wel als duokaart hebben aangevraagd, anders blokkeert je oude simkaart bij activatie van de andere.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee simkaarten, zelfde nummer. Weet iemand hoe dit werkt? Empty Re: Twee simkaarten, zelfde nummer. Weet iemand hoe dit werkt?

Bericht  Rizzo vr 14 dec 2012 - 5:18

Roodkapje schreef:
Rizzo schreef:Voorheen had ik een telefoon met een normale simkaart. Mijn abonnement loopt echter bijna af en nu heb ik een Iphone aangeschaft. Omdat je hiervoor een microsim nodig hebt heb ik die besteld. Het nummer dat ik nu heb blijft dus hetzelfde. Op internet heb ik gelezen dat je wel beide simkaarten kan gebruiken tegelijkertijd, maar hoe zit dit dan met mijn bundel? Als ik met beide telefoons zou bellen gaat dit dan gewoon van mijn belminuten af? En hoe werkt dit met internet? Iemand die me hier mee kan helpen? Anders neem ik morgen contact op met Hi, maar ik ben ongeduldig haha.



Je belt uit 1 bundel, duokaart heb je dan! Dus stel je bundel is 300 min en 500mb ofzo, maak je dat op als je met tel 5 min belt, en met telefoon 2 5 mb verbruikt... Dan zit je dus op 295 min en 495 mb. Hi is van 7.00 - 22.00 uur geopend telefonisch, dus je kan bijna bellen... Laughing



Oh trouwens, je moet het dan wel als duokaart hebben aangevraagd, anders blokkeert je oude simkaart bij activatie van de andere.

Ik heb Hi even gebeld, en mijn oude simkaart wordt inderdaad geblokkeerd zodra ik de nieuwe activeer. Toch bedankt!
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee simkaarten, zelfde nummer. Weet iemand hoe dit werkt? Empty Re: Twee simkaarten, zelfde nummer. Weet iemand hoe dit werkt?

Bericht  Roodkapje vr 14 dec 2012 - 5:33

Rizzo schreef:
Roodkapje schreef:
Rizzo schreef:Voorheen had ik een telefoon met een normale simkaart. Mijn abonnement loopt echter bijna af en nu heb ik een Iphone aangeschaft. Omdat je hiervoor een microsim nodig hebt heb ik die besteld. Het nummer dat ik nu heb blijft dus hetzelfde. Op internet heb ik gelezen dat je wel beide simkaarten kan gebruiken tegelijkertijd, maar hoe zit dit dan met mijn bundel? Als ik met beide telefoons zou bellen gaat dit dan gewoon van mijn belminuten af? En hoe werkt dit met internet? Iemand die me hier mee kan helpen? Anders neem ik morgen contact op met Hi, maar ik ben ongeduldig haha.



Je belt uit 1 bundel, duokaart heb je dan! Dus stel je bundel is 300 min en 500mb ofzo, maak je dat op als je met tel 5 min belt, en met telefoon 2 5 mb verbruikt... Dan zit je dus op 295 min en 495 mb. Hi is van 7.00 - 22.00 uur geopend telefonisch, dus je kan bijna bellen... Laughing



Oh trouwens, je moet het dan wel als duokaart hebben aangevraagd, anders blokkeert je oude simkaart bij activatie van de andere.

Ik heb Hi even gebeld, en mijn oude simkaart wordt inderdaad geblokkeerd zodra ik de nieuwe activeer. Toch bedankt!

Weet ik:) Heb je de groetjes gedaan aan mijn collega's Wink Je kan wel een duokaart bestellen he? Kost wel 42 euro, maar dan kan het wel wat jij wilt...
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee simkaarten, zelfde nummer. Weet iemand hoe dit werkt? Empty Re: Twee simkaarten, zelfde nummer. Weet iemand hoe dit werkt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum