Ondertemperatuur?
+9
Jits
Sterrin_
Antibes
SleepingBeauty
Green_Pepper
Tazz
Atelier Madame
Toet
SoGood
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ondertemperatuur?
Ik heb de hele dag al een koortserig gevoel, zweten, warm enz. Nu meet ik net mijn temperatuur, blijkt deze 35.5 te zijn. Is dat erg?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Ondertemperatuur?
Ik krijg bijna altijd ondertemperatuur ipv verhoging. Volgens mij kan het niet zoveel kwaad.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik had het afgelopen zomer, 34.3. Toen de dokter gemeld, kan een symptoom van hersenvliesontsteking zijn, dus daar moet je bedacht op zijn!!
Verder kan het geen kwaad, de een krijgt gewoon koorts de ander een ondertemperatuur.
Verder kan het geen kwaad, de een krijgt gewoon koorts de ander een ondertemperatuur.
Gast- Gast
Oppassen dat je niet ineens ophoog schiet naar koorts, je lichaam is duidelijk iets van slag. Dus lekker warm aankleden en evt wat paradetenue nemen c
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Mijn temp meet ik eigenlijk nooit, maar in de kraamweek was hij ook 35 graden en dat was gewoon goed volgens de kraamverzorgster.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
_Leaf_ schreef:Ik had het afgelopen zomer, 34.3. Toen de dokter gemeld, kan een symptoom van hersenvliesontsteking zijn, dus daar moet je bedacht op zijn!!
Ik ben zwaar hypochonder, hou op joh! Ben afgelopen week ziek geweest, daar zal het aan liggen neem ik aan.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Eens met wat al gezegd is, maar ook misschien even checken of je je temperatuur wel goed meet.
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
In het ziekenhuis maken wij dr nooit wat van als iemand 35.5 heeft :p
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Zou er geen probleem van maken. Je lichaam zal nog wel een beetje van slag zijn.
Over het algemeen is het niet normaal. Maar ik weet niet hoe jij normaal zit, want er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
Ik voel me ook lang niet fit, heb 37.6 voel me ook koortsig en rillerig terwijl ik geen koorts heb.
Over het algemeen is het niet normaal. Maar ik weet niet hoe jij normaal zit, want er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
Ik voel me ook lang niet fit, heb 37.6 voel me ook koortsig en rillerig terwijl ik geen koorts heb.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Green_Pepper schreef:Eens met wat al gezegd is, maar ook misschien even checken of je je temperatuur wel goed meet.
Inderdaad, sowieso even rectaal controleren (als je het niet al rectaal gemeten hebt).
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Bah, mijn dochtertje had gisteravond 40, en vanmiddag 35,5, 'gelukkig' net al weer 38, en ik hou dr goed in de gaten, maar wist niet dat dat ook een teken van hersenvliesontsteking kon zijn...
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Sterrin_ schreef:Bah, mijn dochtertje had gisteravond 40, en vanmiddag 35,5, 'gelukkig' net al weer 38, en ik hou dr goed in de gaten, maar wist niet dat dat ook een teken van hersenvliesontsteking kon zijn...
Het kan ook van paracetamolgebruik komen.
Jits- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 96
Registratiedatum : 29-09-12
_Jackie schreef:Die temperatuur heb ik normaal gesproken ..
+1, soms zelfs nog wat lager
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Ik heb ook altijd ondertemperatuur. Heb ik dan eigenlijk koorts als mijn temperatuur een paar graden hoger ligt?
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Flippin' Bitch schreef:Ik heb ook altijd ondertemperatuur. Heb ik dan eigenlijk koorts als mijn temperatuur een paar graden hoger ligt?
Ja, vind ik van wel.
Dan is voor jouw doen je temperatuur een heel stuk hoger.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Flippin' Bitch schreef:Ik heb ook altijd ondertemperatuur. Heb ik dan eigenlijk koorts als mijn temperatuur een paar graden hoger ligt?
Volgens mij wel ja. Wij hadden op m'n werk ook iemand die dat had en die had bij 38 echt hoge koorts voor haar doen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: