Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar praten jullie over?

+11
RYW
Lynn_
Snoes
loura
Rumble
Serena
Arwyn
Sweety
CoffeeJunkie
Hoochie
*Rainbow
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waar praten jullie over? - Pagina 2 Empty Re: Waar praten jullie over?

Bericht  *Rainbow do 10 feb 2011 - 23:57

Bedankt allemaal voor jullie reacties smile

Hij is eigenlijk hetzelfde als mij, ook vrij rustig en eerder een luisteraar dan een prater.
CoffeeJunkie, ik herken mij wel wat in jouw stukje dat je zegt ik ben gestopt met proberen. Misschien wil ik ook wel graag praten omdat andere mensen dat van me verwachten?! Ik heb al eerder gemerkt dat als ik er niet zo mee bezig ben ik dan wel praat en als ik er op let ik juist niet op onderwerpen kom.

Sweety, dat van jou herken ik ook wel, dat ik dan het gevoel heb dat ik een gesprek op gang moet houden. Maar eigenlijk MOET dat helemaal niet. Nu ik er over nadenk, een gesprek voer je met 2 (of meer) en als de ander ook niks zegt, so be it.

De stiltes vind ik zelf trouwens niet ongemakkelijk. Ik denk dat ik gewoon nog meer van mezelf moet accepteren dat ik niet iemand ben die uuuren kan kletsen, en zo ook nooit zal worden. (Heb met meer dingen wel dat ik het misschien wel wil veranderen omdat men/de maatschappij mij het gevoel geeft dat het zo hoort, terwijl ik niet zo ben dus moet mezelf meer accepteren).
Nu ik hier lees van meerdere mensen dat jullie na lange tijd bij elkaar te zijn nog steeds van alles te bespreken hebben denk ik echt "hoe kan dat toch" haha.
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar praten jullie over? - Pagina 2 Empty Re: Waar praten jullie over?

Bericht  Lavendel vr 11 feb 2011 - 2:04

*Rainbow schreef:Nu ik hier lees van meerdere mensen dat jullie na lange tijd bij elkaar te zijn nog steeds van alles te bespreken hebben denk ik echt "hoe kan dat toch" haha.

Het wordt juist makkelijker om met elkaar te praten als je langer bij elkaar bent. Je weet dat veel beter van elkaar waar je mee bezig bent in het leven en wat je allemaal meemaakt, dat levert heel veel gespreksstof op.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum