Draai/kiep raam, wat heb jij er hangen?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Draai/kiep raam, wat heb jij er hangen?
In ons nieuwe huis hebben we in onze slaapkamer 2 draai/kiep ramen en in de keuken ook 1.
We willen zowel boven als beneden rol jaloezieën hangen. Nu was ik vanmiddag bij de karwei en had ik informatie gevraagd over die rol jaloezieën voor het draai/kiep raam maar ze kon niet echt duidelijk een antwoord geven.
Het ging er mij meer om of er ook een manier is om deze vast te zetten als je het raam open willen zetten, (dus kiep stand).
Ze vertelde wel dat we er wel zelf iets aan kunnen maken, een soort haakje, en dan ook in het kozijn, om het vast te zetten. Maar dit zal toch niet de enige manier zijn?
Wij hebben in dit huis ook draai/kiep ramen in de slaapkamers, en als ik het raam open zet, dan gaat het rolgordijn zo hangen en dat wil dus in het andere huis voorkomen. Ze had wel steunen maar die waren bedoeld voor kunststof kozijnen en wij hebben houten kozijnen.
Het is misschien een beetje onduidelijk. Maar ik ben dus wel benieuwd wat jullie voor het raam hebben? Of hoe jullie dit hebben opgelost?!
We willen zowel boven als beneden rol jaloezieën hangen. Nu was ik vanmiddag bij de karwei en had ik informatie gevraagd over die rol jaloezieën voor het draai/kiep raam maar ze kon niet echt duidelijk een antwoord geven.
Het ging er mij meer om of er ook een manier is om deze vast te zetten als je het raam open willen zetten, (dus kiep stand).
Ze vertelde wel dat we er wel zelf iets aan kunnen maken, een soort haakje, en dan ook in het kozijn, om het vast te zetten. Maar dit zal toch niet de enige manier zijn?
Wij hebben in dit huis ook draai/kiep ramen in de slaapkamers, en als ik het raam open zet, dan gaat het rolgordijn zo hangen en dat wil dus in het andere huis voorkomen. Ze had wel steunen maar die waren bedoeld voor kunststof kozijnen en wij hebben houten kozijnen.
Het is misschien een beetje onduidelijk. Maar ik ben dus wel benieuwd wat jullie voor het raam hebben? Of hoe jullie dit hebben opgelost?!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Draai/kiep raam, wat heb jij er hangen?
Misschien heb je hier iets aan?
http://www.copahome.com/nl/Oplossingen/Bewegende_ramen/
En op de site van de Karwei staat wel dat ze speciale steunen hebben:
http://www.karwei.nl/documents/pdf/PI-folders/PI-maatwerk-raamdecoratie
Draai-kiepramen
Ben je op zoek naar raamdecoratie voor een (kunststof) draai-kiepraam, kijk dan in de collectie rolgordijnen, plisségordijnen, roljaloezieën, vouwgordijnen of horizontale jaloezieën. Bij deze producten kan je namelijk speciale steunen bestellen waarmee je de raamdecoratie plaatst zonder dat er geboord hoeft te worden.
http://www.copahome.com/nl/Oplossingen/Bewegende_ramen/
En op de site van de Karwei staat wel dat ze speciale steunen hebben:
http://www.karwei.nl/documents/pdf/PI-folders/PI-maatwerk-raamdecoratie
Draai-kiepramen
Ben je op zoek naar raamdecoratie voor een (kunststof) draai-kiepraam, kijk dan in de collectie rolgordijnen, plisségordijnen, roljaloezieën, vouwgordijnen of horizontale jaloezieën. Bij deze producten kan je namelijk speciale steunen bestellen waarmee je de raamdecoratie plaatst zonder dat er geboord hoeft te worden.
Laatst aangepast door AngelNyn op di 11 dec 2012 - 9:34; in totaal 2 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Re: Draai/kiep raam, wat heb jij er hangen?
In de woonkamer en keuken heb ik plisse gordijnen die je ook van boven kan laten zakken en die habgen net boven het raam op de muur. Raam in kiep stand kan dan gewoon open
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Soortgelijke onderwerpen
» Kiep/kantelraam
» Raam buren ingegooid
» Wat kan er voor dit raam staan?
» Kat uit het raam gevallen
» Geboortesticker raam
» Raam buren ingegooid
» Wat kan er voor dit raam staan?