Raam buren ingegooid
+3
Zwerver
SnowWhite
Atelier Madame
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Raam buren ingegooid
Beetje vaag vind ik het. Ik vind een briefje van onze bovenbuurvrouw in de bus, vanochtend vroeg is er een raam bij haar ingegooid. Dit is echt een groot raam van 1 bij 2,5 meter. Het glas ligt in onze tuin en ze schreef dat ze dit vanmiddag zou opruimen. Wat nog niet gebeurd is maar goed ik snap dat je iets anders aan je hoofd hebt. Het vage is het raam is totaal niet logisch om te pakken voor een ibraak Er zit een galerij naast waar veel mensen wonen. Dus het zal wel een wraakzuchtige ex zijn ofzo. Ze is zelf alleen niet thuis nu en het is allemaal open. Met een jong katje nog binnen. Twijfel of ik nog even de politie zal bellen. Wat zouden jullie doen?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Re: Raam buren ingegooid
Ik denk dat de politie bellen weinig zin heeft, maar als je je daardoor prettiger voelt gewoon even doen. Is er niet een bal doorheen gegaan of iets?
Gast- Gast
Een steen want die ligt nog in de tuin in het glas en eentje verder in de sloot.
Politie zal idd weinig zin hebben, ik hoop stiekem echt heel erg dat het geen inbraakpoging is geweest dat lijkt me zo eng.
Politie zal idd weinig zin hebben, ik hoop stiekem echt heel erg dat het geen inbraakpoging is geweest dat lijkt me zo eng.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Of misschien kinderen/jongeren die sneeuwballen aan het gooien waren maar het een ijsbal is geworden?
Leuk die sneeuwballen, alleen soms zijn ze zo hard/lang gekneden dat het ijsballen worden.
Leuk die sneeuwballen, alleen soms zijn ze zo hard/lang gekneden dat het ijsballen worden.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Zou ik ook eng vinden, maar als er geen balkon of iets zit aan die kant verder lijkt mij de kans op een inbraakpoging klein. Een ruit ingooien geeft een knal joh!
Gast- Gast
Waarom is politie bellen onzin? Als dit door een wraakactie komt dan willen ze dit absoluut weten hoor. Ze zullen zeker even komen kijken en zij zullen het verder afhandelen. Misschien geeft het je een rustiger gevoel?
Laatst aangepast door Zwerver op do 17 jan 2013 - 6:43; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Maar over het algemeen, als je een raam ingooit van buiten af, dan vliegt de steen toch door het raam heen, en het glas voornamelijk naar binnen toe?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
. Die bedoel ik niet sarcastisch, je opmerking is heel logisch maar ik had er nog niet aan gedacht. (over die steen die dan eerder binnen zou moeten liggen)AngelNyn schreef:Maar over het algemeen, als je een raam ingooit van buiten af, dan vliegt de steen toch door het raam heen, en het glas voornamelijk naar binnen toe?
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Maar de buurvrouw weet er zelf vanaf en is zelf weggegaan. Dan snap ik eigenlijk niet goed waarom jij de politie zou bellen. Buurvrouw heeft misschien wel gebeld of vindt het kennelijk niet nodig. Of begrijp ik het verkeerd?
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ik zou de politie niet bellen inderdaad, de buurvrouw zal het zelf wel oplossen. Wel vervelend inderdaad.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik zou ook geen politie bellen, de buurvrouw weet er vanaf, ze heeft immers zelf een briefje door de brievenbus gegooid. En als ze dan weggaat met het raam kapot dan is dat haar eigen verantwoordelijkheid.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Kat uit het raam gevallen
» Geboortesticker raam
» Wat kan er voor dit raam staan?
» wat voor het raam in de kamer?
» Wat voor het raam in de badkamer?
» Geboortesticker raam
» Wat kan er voor dit raam staan?
» wat voor het raam in de kamer?
» Wat voor het raam in de badkamer?
Pagina 1 van 1