Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Raam buren ingegooid

+3
Zwerver
SnowWhite
Atelier Madame
7 plaatsers

Ga naar beneden

Raam buren ingegooid  Empty Raam buren ingegooid

Bericht  Atelier Madame do 17 jan 2013 - 6:21

Beetje vaag vind ik het. Ik vind een briefje van onze bovenbuurvrouw in de bus, vanochtend vroeg is er een raam bij haar ingegooid. Dit is echt een groot raam van 1 bij 2,5 meter. Het glas ligt in onze tuin en ze schreef dat ze dit vanmiddag zou opruimen. Wat nog niet gebeurd is maar goed ik snap dat je iets anders aan je hoofd hebt. Het vage is het raam is totaal niet logisch om te pakken voor een ibraak Er zit een galerij naast waar veel mensen wonen. Dus het zal wel een wraakzuchtige ex zijn ofzo. Ze is zelf alleen niet thuis nu en het is allemaal open. Met een jong katje nog binnen. Twijfel of ik nog even de politie zal bellen. Wat zouden jullie doen?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raam buren ingegooid  Empty Re: Raam buren ingegooid

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 6:23

Ik denk dat de politie bellen weinig zin heeft, maar als je je daardoor prettiger voelt gewoon even doen. Is er niet een bal doorheen gegaan of iets?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raam buren ingegooid  Empty Re: Raam buren ingegooid

Bericht  Atelier Madame do 17 jan 2013 - 6:29

Een steen want die ligt nog in de tuin in het glas en eentje verder in de sloot.
Politie zal idd weinig zin hebben, ik hoop stiekem echt heel erg dat het geen inbraakpoging is geweest dat lijkt me zo eng.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raam buren ingegooid  Empty Re: Raam buren ingegooid

Bericht  SnowWhite do 17 jan 2013 - 6:29

Of misschien kinderen/jongeren die sneeuwballen aan het gooien waren maar het een ijsbal is geworden?
Leuk die sneeuwballen, alleen soms zijn ze zo hard/lang gekneden dat het ijsballen worden.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Raam buren ingegooid  Empty Re: Raam buren ingegooid

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 6:35

Zou ik ook eng vinden, maar als er geen balkon of iets zit aan die kant verder lijkt mij de kans op een inbraakpoging klein. Een ruit ingooien geeft een knal joh!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raam buren ingegooid  Empty Re: Raam buren ingegooid

Bericht  Zwerver do 17 jan 2013 - 6:37

Waarom is politie bellen onzin? Als dit door een wraakactie komt dan willen ze dit absoluut weten hoor. Ze zullen zeker even komen kijken en zij zullen het verder afhandelen. Misschien geeft het je een rustiger gevoel?


Laatst aangepast door Zwerver op do 17 jan 2013 - 6:43; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raam buren ingegooid  Empty Re: Raam buren ingegooid

Bericht  TukTuk do 17 jan 2013 - 6:40

Maar over het algemeen, als je een raam ingooit van buiten af, dan vliegt de steen toch door het raam heen, en het glas voornamelijk naar binnen toe?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raam buren ingegooid  Empty Re: Raam buren ingegooid

Bericht  Viva do 17 jan 2013 - 7:14

AngelNyn schreef:Maar over het algemeen, als je een raam ingooit van buiten af, dan vliegt de steen toch door het raam heen, en het glas voornamelijk naar binnen toe?
cheers. Die bedoel ik niet sarcastisch, je opmerking is heel logisch maar ik had er nog niet aan gedacht. (over die steen die dan eerder binnen zou moeten liggen)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Raam buren ingegooid  Empty Re: Raam buren ingegooid

Bericht  luisa do 17 jan 2013 - 7:32

Maar de buurvrouw weet er zelf vanaf en is zelf weggegaan. Dan snap ik eigenlijk niet goed waarom jij de politie zou bellen. Buurvrouw heeft misschien wel gebeld of vindt het kennelijk niet nodig. Of begrijp ik het verkeerd?
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Raam buren ingegooid  Empty Re: Raam buren ingegooid

Bericht  Highway do 17 jan 2013 - 7:35

Ik zou de politie niet bellen inderdaad, de buurvrouw zal het zelf wel oplossen. Wel vervelend inderdaad.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raam buren ingegooid  Empty Re: Raam buren ingegooid

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 7:44

Ik zou ook geen politie bellen, de buurvrouw weet er vanaf, ze heeft immers zelf een briefje door de brievenbus gegooid. En als ze dan weggaat met het raam kapot dan is dat haar eigen verantwoordelijkheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raam buren ingegooid  Empty Re: Raam buren ingegooid

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum