Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij voor een miljoen euro..

+30
Highway
Starla
May
Twellie
Zora
Star007
Bolleke
strawberry
SuperGrover
Sylvana
Japie
Shisha
Lenthe
ExpressoB
M@niek
Paper Crown
Silver
Phileine
Elliot
Wasmachine
Antibes
Toet
Caro
Blond
Suus
Rush
Atelier Madame
SoGood
Océane
Fortissimo
34 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Zou jij voor een miljoen euro.. - Pagina 3 Empty Re: Zou jij voor een miljoen euro..

Bericht  Lenthe di 11 dec 2012 - 7:30

Punk'd schreef:(Bij de seksgerelateerde vragen 'als je vrijgezel zou zijn'.. of niet hahaha)

Een XTC pil slikken Ja
Een snuif cocaine nemen Ja
Heroine toedienen in een schone spuit Nee
Seks hebben met een zwerver die ziektevrij is Nee
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) Nee
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten (zonder gezichten!) Pff, zonder gezichten? Als het echt totaal niet herleidbaar is dat ik het ben Wink
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten waarbij jullie gezichten zichtbaar zijn. Nee

haha.. Oooh echt te goor en dingen waar je helemaal niet over wilt nadenken. Ik lig hier in een deuk Yes
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor een miljoen euro.. - Pagina 3 Empty Re: Zou jij voor een miljoen euro..

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 7:49

Paper Crown schreef:Geldwolf die ik ben zou alles geloof ik wel doen! Haha.. Dus bring in the zwerver, and alle drugs plus een camera..
Dan zou ik een pil, een snuif doen, daarna een shot, dan trek ik de zwerver af en hoeft ie hopelijk geen sex meer daarna en dan ga ik lekker met mijn man ons miljoentje vieren met de camera erop en word ik dmv de sexvideo wereldberoemd én krijg ik een eigen reality soap en ga ik naar Hollywood.

(Wat een fantasie!)

hahaha! lol!

Een XTC pil slikken ja
Een snuif cocaine nemen ja, ook wel meer als 1 snuif Rolling Eyes
Heroine toedienen in een schone spuit nee
Seks hebben met een zwerver die ziektevrij is nee
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) nee
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten (zonder gezichten!) nee
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten waarbij jullie gezichten zichtbaar zijn. nee.

Ik wil echt never en nooit niet een amateurfilmpje laten maken van mezelf :O OMG! Geef me dan maar drugs.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 7:50

Harrison schreef:
Wasmachine schreef:Ik denk ook dat vrijwel iedereen die een keer xtc zou proberen het fantastisch vindt, zeker als je het gewoon laat testen en thuis een relaxte setting creëert. Niet dat ik iemand iets wil aanpraten hoor Wink Maar een miljoen voor een hele fijne ervaring is toch geweldig?

Ik moet er echt niet aan denken de hele avond thuis te zitten met xtc op haha, ik wil alleen maar dansen dan.

Mee eens! Zou jij voor een miljoen euro.. - Pagina 3 281626781

Gast
Gast

Bericht  Shisha di 11 dec 2012 - 7:53

Een XTC pil slikken Nu ik zwanger ben niet maar anders wel.
Een snuif cocaine nemen Nu ik zwanger ben niet maar anders wel.
Heroine toedienen in een schone spuit Nee.
Seks hebben met een zwerver die ziektevrij is Nee.
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) Hmmm moeilijk. Als ik niet hoef te kijken en het niet te lang duurt.
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten (zonder gezichten!) ja hoor.
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten waarbij jullie gezichten zichtbaar zijn. Nee.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Japie di 11 dec 2012 - 8:29

In het andere topic zei ik dat ik nooit drugs zou gebruiken, maar als ik een miljoen krijg is dat natuurlijk een ander verhaal. Dan zou ik het best wel eens willen proberen. Laughing

Een XTC pil slikken Ja
Heroine toedienen in een schone spuit Hier twijfel ik nog over, maar ik neig naar ja.
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) Ja
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten (zonder gezichten!) Ja
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten waarbij jullie gezichten zichtbaar zijn. Nee
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Toet di 11 dec 2012 - 8:52

Shisha schreef:
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) Hmmm moeilijk. Als ik niet hoef te kijken en het niet te lang duurt.

Hahah! Ik kan er niks aan doen maar ik zie dit helemaal voor me Laughing
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Shisha di 11 dec 2012 - 8:55

Toet schreef:
Shisha schreef:

Hahah! Ik kan er niks aan doen maar ik zie dit helemaal voor me Laughing

Haha ja dan kan ik mijzelf nog inprenten dat ik weet ik veel wat aan het doen ben. Zou jij voor een miljoen euro.. - Pagina 3 394967
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Sylvana di 11 dec 2012 - 23:05

Een XTC pil slikken JA
Een snuif cocaine nemen JA
Heroine toedienen in een schone spuit NEE
Seks hebben met een zwerver die ziektevrij is ALLEEN ALS IE KNAP IS. EN ONDER DE DOUCHE IS GEWEEST.
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) ZIE HIERBOVEN
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten (zonder gezichten!) JA
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten waarbij jullie gezichten zichtbaar zijn. NEE

LOL Razz

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 23:11

Een XTC pil slikken Ja
Heroine toedienen in een schone spuit Ja maar omdat de coming down zo zwaar is wil ik wel zeker weten dat ik geen redose kan pakken
Seks hebben met een zwerver die ziektevrij is Ja, wel gedoucht graag
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) Ja, maar ook weer gedoucht
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten (zonder gezichten!) Twijfel

Laatst aangepast door Forumster op di 11 dec 2012 - 23:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 23:15

Wasmachine schreef:Ja dat is ook weer zo, maar ik word er 7 van de 10 keer wat suffig van (adhd) dus dan chill ik liever
Vaag. Laughing

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover di 11 dec 2012 - 23:22

Een XTC pil slikken Ja hoor
Heroine toedienen in een schone spuit Twijfel... Als ik het mag roken, dan sowieso, spuiten moet ik echt heel lang over nadenken
Seks hebben met een zwerver die ziektevrij is Als het een jonge en knappe zwerver is wel, maar als hij 40+, verrotte tanden en totaal verloederd is, dan niet.
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) Zelfde als hierboven
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten (zonder gezichten!) Ja

SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  SuperGrover di 11 dec 2012 - 23:24

Sogood schreef:Is het nou zo dat je van 1 goede shot heroine meteen verslaafd bent, ja toch? Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk.
Het kan, in die zin dat er na 1 shot heroïne craving kan optreden naar meer. Maar echt aanpassingen in de hersenen, nee, dat zeker niet. Heroïne klinkt heel eng, maar de meest verslavende drug, waarbij de kans het grootst is om verslaafd te raken nadat je het 1 keer hebt geprobeerd, is nicotine. Dus je kunt wat betreft verslavingsgevaar beter een keertje spuiten dan een sigaret roken.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 23:28

SuperGrover schreef:
Sogood schreef:Is het nou zo dat je van 1 goede shot heroine meteen verslaafd bent, ja toch? Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk.
Het kan, in die zin dat er na 1 shot heroïne craving kan optreden naar meer. Maar echt aanpassingen in de hersenen, nee, dat zeker niet. Heroïne klinkt heel eng, maar de meest verslavende drug, waarbij de kans het grootst is om verslaafd te raken nadat je het 1 keer hebt geprobeerd, is nicotine. Dus je kunt wat betreft verslavingsgevaar beter een keertje spuiten dan een sigaret roken.
Even een aanvulling; de comingdown van heroine is zo zwaar dat de meeste mensen gewoon niet van een redose af kunt blijven. Als je bijneemt heb je die comingdown niet dus raak je verslaafd. De rush van heroine is ook maar kort waardoor je vaak moet bijnemen.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover di 11 dec 2012 - 23:32

Forumster schreef:
SuperGrover schreef:
Even een aanvulling; de comingdown van heroine is zo zwaar dat de meeste mensen gewoon niet van een redose af kunt blijven. Als je bijneemt heb je die comingdown niet dus raak je verslaafd. De rush van heroine is ook maar kort waardoor je vaak moet bijnemen.
Uiteraard zijn de effecten van heroïne veel heftiger dan van nicotine, ik kan gebruik van heroïne ook niet aanraden. Maar het gaat niet om 'de meeste mensen', minder dan 30% van de mensen die ooit heroïne heeft gebruikt, raakt verslaafd. Bij nicotine ligt dat percentage op 33%. De moraal van het verhaal: geen heroïne, maar ook geen nicotine gebruiken.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  strawberry di 11 dec 2012 - 23:39

Ik zou denk ik ook alles wel doen voor die 1 miljoen, alleen over de heroine zou ik denk ik twijfelen.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  Bolleke wo 12 dec 2012 - 2:53

Wat betreft die drugs zou ik afspreken met iemand dat diegene mij goed in de gaten houdt en er op toeziet dat ik bijvoorbeeld geen tweede dosis neem.
Seks met de zwerver..Nee ik denk het niet, aftrekken dan weer wel.
Filmpjes allebei niet, hooguit heel misschien diegene waarvan je de gezichten niet ziet.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Star007 wo 12 dec 2012 - 3:14

Punk'd schreef:(Bij de seksgerelateerde vragen 'als je vrijgezel zou zijn'.. of niet hahaha)

Een XTC pil slikken Ja
Heroine toedienen in een schone spuit Nee
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) Nee
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten (zonder gezichten!) Nee

haha.. Oooh echt te goor en dingen waar je helemaal niet over wilt nadenken. Ik lig hier in een deuk Zou jij voor een miljoen euro.. - Pagina 3 3079029344
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Zora wo 12 dec 2012 - 3:55

Een XTC pil slikken Ja
Heroine toedienen in een schone spuit Ja, met twijfel
Seks hebben met een zwerver die ziektevrij is. Poeh, ik ben best wel materialistisch, en dat geld wil ik wel :p dan toch maar ja?
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) Ja, zeker met dat gat in de muur Very Happy

haha.. Oooh echt te goor en dingen waar je helemaal niet over wilt nadenken. Ik lig hier in een deuk Yes

Ik vraag me af of er een bedrag zou zijn dat ik de laatste wel zou doen... ik denk het toch niet.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Twellie wo 12 dec 2012 - 10:27

Alle drugsdingen zou ik wel doen voor een miljoen: ik ben totaal niet verslavingsgevoelig. Alle seksdingen zou ik niet doen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  May wo 12 dec 2012 - 10:40

Ik zou alleen de laatste niet doen. De rest zou ik wel doen voor een miljoen. Daar kan ik heel veel dingen mee doen en mensen gelukkig mee maken.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169

Bericht  Starla wo 12 dec 2012 - 10:51

Haha ik vraag me af wat voor beeld mensen hebben bij het woord zwerver. Ik ken een jongen die ook zwerver was toen der tijd, en dat was echt een heel leuke jongen, zag er goed uit, altijd gedoucht en schone kleren aan. Niks mis mee hoor.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Highway wo 12 dec 2012 - 11:00

Afgezien van het filmpje met gezichten herkenbaar zou ik voor een miljoen alles wel doen, mits een schone gewassen zwerver.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  kløver wo 12 dec 2012 - 11:12

Een XTC pil slikken: Nee, weet nooit hoe je daar op reageert
Een snuif cocaine nemen: Nee, lijkt me veel te heftig
Heroine toedienen in een schone spuit: Nee!
Seks hebben met een zwerver die ziektevrij is: Alleen als het een lekkere zwerver is Wink
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw): Weet niet
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten waarbij jullie gezichten zichtbaar zijn: Nee

haha.. Oooh echt te goor en dingen waar je helemaal niet over wilt nadenken. Ik lig hier in een deuk Zou jij voor een miljoen euro.. - Pagina 3 3079029344

Maar nu heb ik makkelijk praten natuurlijk, ik weet niet hoe ik reageer als ik echt zo'n aanbod zou krijgen Zou jij voor een miljoen euro.. - Pagina 3 561177
kløver
kløver
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 6
Registratiedatum : 12-12-12

Bericht  Green_Pepper wo 12 dec 2012 - 11:25

Ik denk dat ik in echte geldnood het allemaal wel zou doen; als ik nu voor de keuze kom te staan zou ik niet heroine spuiten, seks hebben met een zwerver (gewoon omdat ik met niemand seks wil hebben voor geld wat ik niet echt nodig heb) en een filmpje met gezichten zichtbaar.
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  mo-lola wo 12 dec 2012 - 21:50

Een XTC pil slikken Ja
Een snuif cocaine nemen nee
Heroine toedienen in een schone spuit nee
Seks hebben met een zwerver die ziektevrij is nee.
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) ja
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: