Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De mooiste tijd van het jaar vind ik...

+20
minoessepoes
rianne287
M@niek
Kowalski
Lenthe
Exogenesis
Tiana
Katrien
Esperanza
Blond
Rush
Ella
Fortissimo
Bliss
Shisha
Rouxxxe
kwak
Susan
Atelier Madame
Jeanette
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... - Pagina 2 Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Ibbeltje ma 10 dec 2012 - 20:23

Oh de lente als de bloemetjes weer tevoorschijn komen, je weer zonder jas naar buiten kan. Dat vind ik altijd zo heerlijk.
Maar de herfst vind ik ook weer mooi met de vallende blaadjes, lekker door het bos wandelen, gewoon de sfeer, heerlijk ook.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... - Pagina 2 Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Snirp ma 10 dec 2012 - 20:27

Voor alle seizoenen is wat te zeggen...

Maar de zomer en winter springen er toch wel uit!

's Winters lekker kaarsjes aan, wandelen door de sneeuw en genieten van alle lichtjes smile. 's Zomers terrasjes pakken, erop uit kunnen op de fiets, buiten zijn en genieten van het zonnetje!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... - Pagina 2 Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 20:34

Ik vind ze ook allemaal wel wat hebben. Ik vind februari juist een heerlijke maand, dan merk je al goed dat het weer langer licht aan het worden is in vergelijking met eind december/begin januari.

Ik vind november de vreselijkste maand. Volgens mij regent het dan het meeste en wordt het ineens zo snel donker. Nee, ik heb echt niets met die maand. Net als maart.. Dan heb ik altijd het idee 'Jaa, het wordt lekker weer!' maar dat valt altijd zo hard tegen in maart haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... - Pagina 2 Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Caramba ma 10 dec 2012 - 20:42

Ik houdt van de winter. Iedere ochtend, vooral nu, door de gordijnen loeren of er sneeuw ligt, als het er ligt stap ik meteen van bed met een big smile!
Herfst vind ik ook mooi. Lente en zomer heb ik niets mee. In de zomer zit ik meer binnen. Dit ivm zonneallergie. Begint al in de lente en blijf er last van houden. Ben dan enorm blij dat het herfst winter is.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... - Pagina 2 Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Elliot ma 10 dec 2012 - 21:13

Ik vind eigenlijk elk seizoen wel leuk! In januari en februari kan het zo heerlijk ijskoud zijn, overdag lekker schaatsen met warme choco en dan 's avonds op de bank met een dekentje en de kaarsjes aan.. En daarna de lente, als het mooie weer weer begint, bloesem aan de bomen, lammetjes in de wei.
De zomer is natuurlijk heerlijk, die gezelligheid en het warme weer! En in juli ben ik jarig, dat is natuurlijk ook erg leuk! Lekker in de tuin met vrienden en familie, de BBQ aan en tot laat genieten.
Ik vind het begin van de herfst altijd een beetje rot, als het echt gedaan is met de zomer. Dan word ik altijd een beetje verdrietig, omdat het voorlopig alleen maar koud en nat is buiten. Maar vaak komen er dan ineens een paar mooie dagen en dan zie ik de herfstkleuren en dan zet ik me er weer overheen.
De decembermaand vind ik heerlijk, alle gezelligheid! Eerst met Sinterklaas, daarna de aanloop naar kerst en oud & nieuw. Echt genieten! Alle lichtjes buiten en in huis, lekker eten, oliebollen bakken, de top 2000 luisteren. Ik denk toch dat ik dat wel de mooiste tijd vind.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... - Pagina 2 Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 21:21

Het enige seizoen dat mij minder aanspreekt is de herfst, ik hou van de winter, de lente en de zomer.

De winter vooral als het vriest, de zon schijnt en je kunt schaatsen, wat is de wereld dan mooi en wat geeft schaatsen op de meren en sloten mij toch een onbeschrijfelijk rijk gevoel!! De lente omdat je dan alles weer tot leven ziet komen, de bomen weer groen worden, er weer overal vogeltjes zijn en bloemen tot bloei komen en de zomer vooral als het echt warm is, dat je buiten kunt leven en het lekker lang licht is.. Heerlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... - Pagina 2 Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum