Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij een slechte eigenschap?

+14
Toet
Blond
Caribbeanlover
mo-lola
Shisha
Blair
Paper Crown
SarahKey
Elliot
Océane
Lady Starstruck
Antibes
Bliss
Bazinga
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Caribbeanlover zo 9 dec 2012 - 22:08

Antibes schreef:Over 't algemeen? Onoprechtheid, ik kan echt niets met mensen die niet eerlijk/open zijn of zichzelf anders voordoen. Ik heb nog liever rotmensen dan meelopers.

Bij je partner? Geen ervaring mee.

Bij jezelf? Ongeduld en pessimisme.

Heb je nooit een vriend gehad Antibes?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 22:09

Over het algemeen: Pessimistisch zijn. Het is niet dat ik mijzelf er aan erger, maar meer te doen heb met mensen die alles maar vanuit een negatieve hoek bekijken. Ik weet zeker dat als je dat kunt loslaten het leven een stuk makkelijker is. Daarnaast liegen, daar heb ik gewoon een gruwelijke hekel aan.

Bij mijn partner: Geen idee of het een karakter eigenschap is maar hij is altijd zo 'principieel' .. En dan heb ik het voornamelijk over politieke standpunten. Daarnaast kan hij heel snobistisch zijn. Soms is het grappig en hij mag natuurlijk vinden wat hij vind. Maar soms denk ik echt.. haal je neus niet zo op :P

Bij mijzelf: Chaotisch vooral. Als ik mijzelf rustiger kan krijgen dan zou ik zaken beter kunnen regelen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 22:14

Caribbeanlover schreef:
Antibes schreef:Over 't algemeen? Onoprechtheid, ik kan echt niets met mensen die niet eerlijk/open zijn of zichzelf anders voordoen. Ik heb nog liever rotmensen dan meelopers.

Bij je partner? Geen ervaring mee.

Bij jezelf? Ongeduld en pessimisme.

Heb je nooit een vriend gehad Antibes?

Nope!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  SarahKey zo 9 dec 2012 - 22:20

Caroline schreef:
Zelda schreef:
SarahKey schreef:
Caroline schreef:Over 't algemeen?
Achterbaksheid, liegen, luiheid.

Bij je partner?
Ik vind zijn uitstelgedrag verschrikkelijk. Als ik hem vraag op te ruimen zegt hij altijd: Ja straks. En vervolgens doet hij het pas aan het einde van de middag, terwijl ik het 's morgens al vraag. Vreselijk!

Bij jezelf?
Ik ben best wel een roddeltante... Ook heb ik lange tenen en een geheugen als een olifant. Als iemand mij onrechtvaardig behandeld vergeet ik dat niet zomaar.

Dit vind ik geen uitstelgedrag hoor, moet hij dan maar meteen alles doen wat jij vraagt? Mijn man heeft daar ook een handje van om mij te gaan gebieden, maar dan zeg ik: als het je irriteert doe je het zelf maar. Ik doe het pas wanneer het mij uitkomt.
Ik vind dat ook schijtirritant bij mijn partner. Ik noem dat ook uitstelgedrag en laksheid.....ik snap niet wat het voor moeite is om het metéén even te doen in plaats van alles uit te stellen? Ik kan me daar ook gigantisch aan ergeren.

SarahKey, ik gebied hem niet hoor, ik doe bijna het hele huishouden alleen. We werken allebei fulltime, maar ik ben toevallig om zes uur thuis en hij pas om half acht. Die uurtjes gebruik ik dus om de stofzuiger door de tent te halen, boodschappen te doen en eten te koken. Als mijn vriend op zondag de hele dag op de bank hangt terwijl ik alle wasjes van de hele week aan het draaien ben vind ik dat ik hem best mag vragen om even te helpen, het is ook zijn huis. En ik vind het dan irritant dat hij het pas uren later doet, ik wil graag dat het huis netjes is voordat ik naast hem op de bank neerplof, maar kan nou eenmaal niet alles alleen. Dus ja, ik vind het uitstelgedrag en laksheid, precies wat Zelda zegt.

Ja als je het zo uitlegd dan zou ik daar ook kribbig om worden. Huishouden blijft soms een moeilijk punt. Hij kan idd dan wel meehelpen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Blond zo 9 dec 2012 - 22:36

Over 't algemeen? Achterbaksheid en geblaaskaak (is dit een woord?). Mensen die zichzelf veel beter vinden dan de rest en zichzelf zo profileren.

Bij je partner?


Bij jezelf? Mijn onzekerheid.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Toet zo 9 dec 2012 - 22:44

Over 't algemeen? Mensen die niet oprecht zijn, zich anders voor doen dat ze zijn en mensen die schijnheilig zijn.

Bij je partner? Wat me irriteerde bij mijn ex was dat hij niet zelfstandig was / zijn eigen zaakjes niet kon regelen / laks was, maar dat had misschien ook wat met de leeftijd te maken.

Bij jezelf? Ik ben soms te impulsief, ik doe/zeg best vaak dingen waar ik later spijt van heb omdat ik het beter anders aan had kunnen pakken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Exogenesis zo 9 dec 2012 - 23:02

Over 't algemeen? Een ander niet in zijn waarde kunnen laten en liegen.

Bij je partner? Binnenvetten, opkroppen, geen reacties geven.

Bij jezelf? Onzekerheid en pessimisme.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Burn ma 10 dec 2012 - 0:00

Bazinga schreef:Over 't algemeen?
Achterbaks..
Bij je partner?
Mijn ex.. Liegen en geen gevoelens vertellen..
Bij jezelf?
Onzekerheid, Negativiteit..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Jeanette ma 10 dec 2012 - 0:52

Over 't algemeen?Afgunst en arrogantie

Bij je partner? Heb ik niet

Bij jezelf? Chaotisch en ik word niet snel kwaad, maar als ik het ben, ben ik ook echt kwaad.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Fortissimo ma 10 dec 2012 - 2:05

Algemeen: Arrogantie en een ander niet in zijn waarde kunnen laten.
Bij partner: Zijn 'ik-laat-gewoon-alles-lekker-rondslingeren-eigenschap'. Ik krijg het hem maar niet aan het verstand dat hij zijn eigen troep moet opruimen en dat ik niet continue achter hem aan blijf lopen met zijn spul. De volgende keer belandt het gewoon in de prullenbak (Nahh, dat valt wel een beetje mee, maar het werkte wel Wink)
Bij mezelf: Uitstelgedrag. Wordt er soms ontzettend moe van, maar ik krijg mezelf toch niet zo ver om het toch te doen.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum