Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij een slechte eigenschap?

+14
Toet
Blond
Caribbeanlover
mo-lola
Shisha
Blair
Paper Crown
SarahKey
Elliot
Océane
Lady Starstruck
Antibes
Bliss
Bazinga
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Bazinga zo 9 dec 2012 - 8:45

Over 't algemeen?

Bij je partner?

Bij jezelf?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 8:48

Over 't algemeen? Onoprechtheid, ik kan echt niets met mensen die niet eerlijk/open zijn of zichzelf anders voordoen. Ik heb nog liever rotmensen dan meelopers.

Bij je partner? Geen ervaring mee.

Bij jezelf? Ongeduld en pessimisme.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 8:55

Over 't algemeen? Afgunst

Bij je partner? Dat ie altijd alles uitstelt en zijn hardheid naar anders mensen toe. Ik weet niet of dat echt een naam heeft.

Bij jezelf? Jaloezie en onzekerheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Bliss zo 9 dec 2012 - 9:13

Bazinga schreef:Over 't algemeen? arrogantie

Bij je partner? uit zeer recente ervaringen: het niet kunnen uit van (allerhande) gevoelens en volledig vanuit het verstand handelen en beredeneren

Bij jezelf? onzekerheid, gebrek aan zelfdiscipline, koppigheid

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 9:15

Vesper schreef:Over 't algemeen? Afgunst

Bij je partner? Dat ie altijd alles uitstelt en zijn hardheid naar anders mensen toe. Ik weet niet of dat echt een naam heeft.

Bij jezelf? Jaloezie en onzekerheid.

Ik vind jaloezie of onzekerheid nooit een slechte eigenschap. Ik denk dat het er vooral aan ligt hoe je ermee omgaat. Ik denk dat je dus ook niet al boos op jezelf moet worden vanwege de jaloezie of de onzekerheid, maar dat je dat wel moet accepteren van jezelf, maar er niet naar moet handelen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Lady Starstruck zo 9 dec 2012 - 9:17

Over 't algemeen? Het altijd beter weten/ betweterigheid dus. Ik ben snel klaar als mensen deze eigenschap hebben.

Bij je partner? Geen idee eigenlijk haha

Bij jezelf? Wraakzuchtig zijn. Als iemand iets bij mij doet, moet ik exact hetzelfde terug doen bij diegene. Eerder rust ik niet.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 9:19

Lady Starstruck schreef:
Bij jezelf? Wraakzuchtig zijn. Als iemand iets bij mij doet, moet ik exact hetzelfde terug doen bij diegene. Eerder rust ik niet.

Dat vind ik interessant. Ik ben totaal niet wraakzuchtig en ik vind dat altijd heel lastig te begrijpen. Waarom dan? Gaat het dan om rust die je krijgt? Wat is de emotie die erachter zit waarom je dan vergelding wilt? En lucht het dan op achteraf, of voel je je dan toch schuldig dat jij ook tot dat niveau gezonken bent?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 9:21

Antibes schreef:
Vesper schreef:Over 't algemeen? Afgunst

Bij je partner? Dat ie altijd alles uitstelt en zijn hardheid naar anders mensen toe. Ik weet niet of dat echt een naam heeft.

Bij jezelf? Jaloezie en onzekerheid.

Ik vind jaloezie of onzekerheid nooit een slechte eigenschap. Ik denk dat het er vooral aan ligt hoe je ermee omgaat. Ik denk dat je dus ook niet al boos op jezelf moet worden vanwege de jaloezie of de onzekerheid, maar dat je dat wel moet accepteren van jezelf, maar er niet naar moet handelen.
Mja, die laatste zin. Ik handel er wel naar, dat vind ik vervelend. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Lady Starstruck zo 9 dec 2012 - 9:25

Antibes schreef:
Lady Starstruck schreef:
Bij jezelf? Wraakzuchtig zijn. Als iemand iets bij mij doet, moet ik exact hetzelfde terug doen bij diegene. Eerder rust ik niet.

Dat vind ik interessant. Ik ben totaal niet wraakzuchtig en ik vind dat altijd heel lastig te begrijpen. Waarom dan? Gaat het dan om rust die je krijgt? Wat is de emotie die erachter zit waarom je dan vergelding wilt? En lucht het dan op achteraf, of voel je je dan toch schuldig dat jij ook tot dat niveau gezonken bent?

Grappig dat je het vraagt. Ja het geeft mij een bepaalde rust denk ik. Ik vind dat als iemand mij iets aandoet diegene het dan terug moet krijgen. Het lucht inderdaad heel erg op! Ik voel me dan totaal niet schuldig, eerder trots ofzo. Maar ik ben er niet trots op overigens. Mijn sterrenbeeld schijnt erg wraakzuchtig te zijn. Bijna alle mensen die ik ken die mijn sterrenbeeld hebben zijn ook wraakzuchtig. Het is een typische trek ervan. Ben nogal astrologisch ingesteld.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 9:43

Lady Starstruck schreef:
Antibes schreef:
Lady Starstruck schreef:
Bij jezelf? Wraakzuchtig zijn. Als iemand iets bij mij doet, moet ik exact hetzelfde terug doen bij diegene. Eerder rust ik niet.

Dat vind ik interessant. Ik ben totaal niet wraakzuchtig en ik vind dat altijd heel lastig te begrijpen. Waarom dan? Gaat het dan om rust die je krijgt? Wat is de emotie die erachter zit waarom je dan vergelding wilt? En lucht het dan op achteraf, of voel je je dan toch schuldig dat jij ook tot dat niveau gezonken bent?

Grappig dat je het vraagt. Ja het geeft mij een bepaalde rust denk ik. Ik vind dat als iemand mij iets aandoet diegene het dan terug moet krijgen. Het lucht inderdaad heel erg op! Ik voel me dan totaal niet schuldig, eerder trots ofzo. Maar ik ben er niet trots op overigens. Mijn sterrenbeeld schijnt erg wraakzuchtig te zijn. Bijna alle mensen die ik ken die mijn sterrenbeeld hebben zijn ook wraakzuchtig. Het is een typische trek ervan. Ben nogal astrologisch ingesteld.

Raar is dat om te lezen haha, ik kan me daar dus bijv. weer totaal niets bij voorstellen. Wat ben je voor sterrenbeeld dan? Ik geloof er eigenlijk helemaal niet in, maar ben nu wel nieuwsgierig haha.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Lady Starstruck zo 9 dec 2012 - 9:45

Antibes schreef:
Lady Starstruck schreef:
Antibes schreef:
Lady Starstruck schreef:
Bij jezelf? Wraakzuchtig zijn. Als iemand iets bij mij doet, moet ik exact hetzelfde terug doen bij diegene. Eerder rust ik niet.

Dat vind ik interessant. Ik ben totaal niet wraakzuchtig en ik vind dat altijd heel lastig te begrijpen. Waarom dan? Gaat het dan om rust die je krijgt? Wat is de emotie die erachter zit waarom je dan vergelding wilt? En lucht het dan op achteraf, of voel je je dan toch schuldig dat jij ook tot dat niveau gezonken bent?

Grappig dat je het vraagt. Ja het geeft mij een bepaalde rust denk ik. Ik vind dat als iemand mij iets aandoet diegene het dan terug moet krijgen. Het lucht inderdaad heel erg op! Ik voel me dan totaal niet schuldig, eerder trots ofzo. Maar ik ben er niet trots op overigens. Mijn sterrenbeeld schijnt erg wraakzuchtig te zijn. Bijna alle mensen die ik ken die mijn sterrenbeeld hebben zijn ook wraakzuchtig. Het is een typische trek ervan. Ben nogal astrologisch ingesteld.

Raar is dat om te lezen haha, ik kan me daar dus bijv. weer totaal niets bij voorstellen. Wat ben je voor sterrenbeeld dan? Ik geloof er eigenlijk helemaal niet in, maar ben nu wel nieuwsgierig haha.

Haha gelukkig maar als iedereen deze eigenschap zou hebben zou het niet best zijn. Ik ben schorpioen overigens.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Océane zo 9 dec 2012 - 12:14

Over 't algemeen? Onrechtvaardigheid

Bij je partner? Egoïsme

Bij jezelf? Gebrek aan zelfdiscipline
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Elliot zo 9 dec 2012 - 21:03

Over 't algemeen?
Achterbaksheid, liegen, luiheid.

Bij je partner?
Ik vind zijn uitstelgedrag verschrikkelijk. Als ik hem vraag op te ruimen zegt hij altijd: Ja straks. En vervolgens doet hij het pas aan het einde van de middag, terwijl ik het 's morgens al vraag. Vreselijk!

Bij jezelf?
Ik ben best wel een roddeltante... Ook heb ik lange tenen en een geheugen als een olifant. Als iemand mij onrechtvaardig behandeld vergeet ik dat niet zomaar.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  SarahKey zo 9 dec 2012 - 21:08

Over het algemeen: Opschepperigheid, afgunst, betweterig, nonchalant/laksheid
Bij mijn partner: zijn ongeduld en dan er driftig om worden als iets niet lukt. En S heeft dat helaas ook.
Bij mezelf: ben af en toe lui in het huishouden Wat vind jij een slechte eigenschap? 253468018
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  SarahKey zo 9 dec 2012 - 21:10

Caroline schreef:Over 't algemeen?
Achterbaksheid, liegen, luiheid.

Bij je partner?
Ik vind zijn uitstelgedrag verschrikkelijk. Als ik hem vraag op te ruimen zegt hij altijd: Ja straks. En vervolgens doet hij het pas aan het einde van de middag, terwijl ik het 's morgens al vraag. Vreselijk!

Bij jezelf?
Ik ben best wel een roddeltante... Ook heb ik lange tenen en een geheugen als een olifant. Als iemand mij onrechtvaardig behandeld vergeet ik dat niet zomaar.

Dit vind ik geen uitstelgedrag hoor, moet hij dan maar meteen alles doen wat jij vraagt? Mijn man heeft daar ook een handje van om mij te gaan gebieden, maar dan zeg ik: als het je irriteert doe je het zelf maar. Ik doe het pas wanneer het mij uitkomt.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 21:12

Algemeen: jaloezie.

Partner: laksheid. Hij laat het er wel eens op aan komen met bepaalde dingen. Hij zou daar wel wat actiever in mogen zijn.

bij mezelf: Ik ben vreselijk ongeduldig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 21:12

.


Laatst aangepast door Zelda op vr 14 dec 2012 - 2:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 21:13

Over 't algemeen? Achterbaksheid/schijnheiligheid en meeloperij.

Bij je partner? Laksheid en luiheid

Bij jezelf? Jaloezie, onzekerheid en hebzucht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Paper Crown zo 9 dec 2012 - 21:16

Over 't algemeen? Mensen die gauw conclusies trekken. Mensen die gierig zijn in de zin van zelf de duurste kado's verwachten (én om vragen) en als ze dan eens terug moeten doen ongegeneerd met een kado van een euro of 2 komen. Wat nooit erg is, maar dan moet je niet zelf vergeten wat je allemaal hebt gevraagd en gekregen! (Dit is gewoon frustratiepuntje van gisteren op mijn babyshower!!)

Bij je partner? Hij kent geen grenzen. Is wat zijn werk betreft te perfectionistisch. Alles is voor hem haalbaar en hij is een 'go getter' ook als dat wil zeggen dat hij tot 03:00 's nachts doorgaat met zijn werk..

Bij jezelf? Mijn uitstelgedrag. Ik kan in de ochtend opstaan met 10 dingen op mijn lijstje en uiteindelijk krijg ik er 2 gedaan en ben daar ook niet streng in voor mezelf!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Blair zo 9 dec 2012 - 21:20

Bij mijn partner: Besluiteloos
Bij mezelf: Ik ben echt een neatfreak, tot frustratie van mezelf toe, niet alleen thuis maar ook op werk (baas is er overigens wel blij mee) maar vaak zou ik willen dat ik ook gewoon rustig op de bank kan zitten zonder voor elk stofje de stofzuiger uit de kast te halen.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Elliot zo 9 dec 2012 - 21:22

Zelda schreef:
SarahKey schreef:
Caroline schreef:Over 't algemeen?
Achterbaksheid, liegen, luiheid.

Bij je partner?
Ik vind zijn uitstelgedrag verschrikkelijk. Als ik hem vraag op te ruimen zegt hij altijd: Ja straks. En vervolgens doet hij het pas aan het einde van de middag, terwijl ik het 's morgens al vraag. Vreselijk!

Bij jezelf?
Ik ben best wel een roddeltante... Ook heb ik lange tenen en een geheugen als een olifant. Als iemand mij onrechtvaardig behandeld vergeet ik dat niet zomaar.

Dit vind ik geen uitstelgedrag hoor, moet hij dan maar meteen alles doen wat jij vraagt? Mijn man heeft daar ook een handje van om mij te gaan gebieden, maar dan zeg ik: als het je irriteert doe je het zelf maar. Ik doe het pas wanneer het mij uitkomt.
Ik vind dat ook schijtirritant bij mijn partner. Ik noem dat ook uitstelgedrag en laksheid.....ik snap niet wat het voor moeite is om het metéén even te doen in plaats van alles uit te stellen? Ik kan me daar ook gigantisch aan ergeren.

SarahKey, ik gebied hem niet hoor, ik doe bijna het hele huishouden alleen. We werken allebei fulltime, maar ik ben toevallig om zes uur thuis en hij pas om half acht. Die uurtjes gebruik ik dus om de stofzuiger door de tent te halen, boodschappen te doen en eten te koken. Als mijn vriend op zondag de hele dag op de bank hangt terwijl ik alle wasjes van de hele week aan het draaien ben vind ik dat ik hem best mag vragen om even te helpen, het is ook zijn huis. En ik vind het dan irritant dat hij het pas uren later doet, ik wil graag dat het huis netjes is voordat ik naast hem op de bank neerplof, maar kan nou eenmaal niet alles alleen. Dus ja, ik vind het uitstelgedrag en laksheid, precies wat Zelda zegt.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 21:22

Babydoll schreef:Bij mijn partner: Besluiteloos
Bij mezelf: Ik ben echt een neatfreak, tot frustratie van mezelf toe, niet alleen thuis maar ook op werk (baas is er overigens wel blij mee) maar vaak zou ik willen dat ik ook gewoon rustig op de bank kan zitten zonder voor elk stofje de stofzuiger uit de kast te halen.
Ik ben juist jaloers op mensen die deze eigenschap hebben. Ik ben ook echt perfectionistisch, maar met een chaoot hier in huis is het toch nooit opgeruimd. Daar kan ik wel eens heel erg van balen, maar ik heb gewoonweg de puf niet om elke keer grondig te poetsen en op te ruimen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Blair zo 9 dec 2012 - 21:30

Zelda schreef:
Babydoll schreef:Bij mijn partner: Besluiteloos
Bij mezelf: Ik ben echt een neatfreak, tot frustratie van mezelf toe, niet alleen thuis maar ook op werk (baas is er overigens wel blij mee) maar vaak zou ik willen dat ik ook gewoon rustig op de bank kan zitten zonder voor elk stofje de stofzuiger uit de kast te halen.
Ik ben juist jaloers op mensen die deze eigenschap hebben. Ik ben ook echt perfectionistisch, maar met een chaoot hier in huis is het toch nooit opgeruimd. Daar kan ik wel eens heel erg van balen, maar ik heb gewoonweg de puf niet om elke keer grondig te poetsen en op te ruimen.

Dat heb ik met de mannen ook, als ik terug kom van werk lijkt het alsof er een bom is ontploft, dat is trouwens ook een nare eigenschap van mijn partner, hij ruimt NIETS op, tenzij ik heel boos kijk laughcry . Maar ik kan dan echt niet gaan zitten voor alles gedaan is. Ik kan gewoon echt niet genieten van een filmpje of lekker gamen op laptop als ik iets zie liggen of als er nog iets gedaan moet worden, en dat frustreert me dan echt. Het rare is dan wel weer dat ik me niet kan storen om de troep bij een ander, daar kan ik me heel goed voor afsluiten, en soms vind ik hun rommel zelfs een beetje gezellig. Mijn moeder zegt altijd dat het hier net een showroom is.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Shisha zo 9 dec 2012 - 21:42

Over 't algemeen? Mensen die altijd alles beter weten, waarbij alles altijd 10x erger is en mensen die alleen maar zeuren.

Bij je partner? Ook zijn uitstelgedrag. En dan niet alleen qua huishouden maar hij heeft het met alles. Als hij een telefoontje moet plegen kan dat wel weken duren voordat hij dat gedaan heeft. Daarnaast is hij ook best rommelig/chaotisch en hij kan behoorlijk pessimistisch zijn.

Bij jezelf? Onzekerheid. Maar dat heeft ook weer met het verleden te maken. Ik ben altijd bang dat mensen mij toch niet leuk/interessant vinden en daardoor heb ik vaak het gevoel niet mijzelf te kunnen zijn omdat ze mij dan al wel helemaal stom zullen vinden. En juist daardoor maak ik voor mijn gevoel stomme opmerkingen en gedraag ik mij raar waardoor mensen mij juist daardoor niet zo leuk vinden. Ik zou daar zo graag eens een keer overheen stappen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  mo-lola zo 9 dec 2012 - 22:02

Over 't algemeen? Mensen die altijd alles beter weten, waarbij alles altijd 10x erger is en mensen die alleen maar zeuren.

Bij je partner? Uitstel gedrag en als er wat is dat ik het een week later een keer hoor.


Bij jezelf? Ongeduld en onzekerheid
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een slechte eigenschap? Empty Re: Wat vind jij een slechte eigenschap?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum