Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animo voor een OUD&NIEUW-meeting?!

+13
Pompoen
Burn
sawasdee
JD
Bliss
Tabbert
Sunshine
Lady4
Vino
Esperanza
Primrose
Kiekeboe
Caro
17 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Animo voor een OUD&NIEUW-meeting?! - Pagina 3 Empty Re: Animo voor een OUD&NIEUW-meeting?!

Bericht  Bliss di 25 dec 2012 - 7:56

Ja I'm in!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Animo voor een OUD&NIEUW-meeting?! - Pagina 3 Empty Re: Animo voor een OUD&NIEUW-meeting?!

Bericht  JD di 25 dec 2012 - 12:25

Ohhh ik zou wel willen, want kan zeker wat gezelligheid gebruiken! Alleen...ik zit met een hond die DOODSBANG is voor vuurwerk, en de hele tent afbreekt hier. En... ik vind dat ik bij mijn moeder moet zijn, hoe saai het me ook lijkt, deze avond alleen met mijn ouders. Maar m'n moeder heeft het nog zo zwaar met het overlijden van mijn opa, ik wil bij haar zijn.

Zoek meer een gezellige plek voor na 12en.... maar om dan nog helemaal die kant op de komen smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Caro wo 26 dec 2012 - 4:38

Wordt gezellig meiden! Ik zal me morgen eens buigen over wat ik allemaal denk dat we nodig hebben.. vooral; hoeveel alcohol ik moet inslaan ;-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  sawasdee wo 26 dec 2012 - 9:47

Jammer dat 't zo ver weg is..
Klinkt gezellig.

Dit jaar maar lekker op tijd naar bedje, en dromen over een mooi 2013 smile

Gosh dat klinkt depri Razz
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Vino wo 26 dec 2012 - 10:59

Lijkt mij nog steeds heel gezellig, maar ik weet niet of ik wel durf.
En het ligt ook niet echt naast de deur.. Twijfel.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Burn wo 26 dec 2012 - 12:33

Ik had heel graag willen komen, helaas is het te ver weg en heb ik het geld niet liggen voor het reizen..

Dat wordt thuis alleen uit zitten..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Esperanza wo 26 dec 2012 - 22:20

Ik kom ook nog steeds!

Hoe laat en wat spreken we eigenlijk af? Ik heb ook wel tijd om boodschappen te doen of eventueel wat voor te bereiden.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Caro wo 26 dec 2012 - 23:57

Ik tel nu mezelf, Esperanza, Bliss en Kiekeboe.. Klopt dit?

Vino.. we zijn niet eng. En laten we eerlijk zijn: je nickname heb je al mee ;-)

Zal ik de mensen even die willen komen een PM sowieso sturen met mijn adres? En qua tijd ligt het er denk ik aan of we echt willen eten samen, of hapjes willen doen? Het maakt mij niet zoveel uit.. Ik ben die dag eerder vrij van werk en kan al eea voorbereiden..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Vino do 27 dec 2012 - 0:01

Caro, dat klopt haha. Maar ik 'ken' hier niemand echt goed zeg maar. Als ik kom, kom ik met de auto. Is er plek genoeg bij jou om die te parkeren?
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Caro do 27 dec 2012 - 0:03

Vino schreef:Caro, dat klopt haha. Maar ik 'ken' hier niemand echt goed zeg maar. Als ik kom, kom ik met de auto. Is er plek genoeg bij jou om die te parkeren?

Dat kennen van mensen: ik snap dat je dat een beetje tegenhoudt, maar het valt echt allemaal reuze mee! Ja, er is echt voldoende plek voor je auto hoor.. :-). Ik woon in een woonwijk met meer dan genoeg parkeerruimte..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen do 27 dec 2012 - 0:12

Gewoon doen Vino, waarschijnlijk heb je de leukste oud en nieuw ooit! Caro, Esperanza ken ik en Bliss heb ik ook wel eens ontmoet en ze zijn hartstikke lief én leuk, wat wil je nog meer?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Kiekeboe do 27 dec 2012 - 0:20

Ik snap je wel hoor vino, maar ik (en de anderen denk ik ook :-) ) zou het erg leuk vinden als je komt!
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Bericht  Kiekeboe do 27 dec 2012 - 0:24

Caro schreef:Ik tel nu mezelf, Esperanza, Bliss en Kiekeboe.. Klopt dit?

Vino.. we zijn niet eng. En laten we eerlijk zijn: je nickname heb je al mee ;-)

Zal ik de mensen even die willen komen een PM sowieso sturen met mijn adres? En qua tijd ligt het er denk ik aan of we echt willen eten samen, of hapjes willen doen? Het maakt mij niet zoveel uit.. Ik ben die dag eerder vrij van werk en kan al eea voorbereiden..

Ik weet niet wat anderen willen, maar zelf vind ik het wel prettig om uit mijn werk te komen anders blijf ik heen en weer reizen. Dan zou ik rond 6 uur / half 7 bij jou kunnen zijn Caro. Ik kan dan eventueel meehelpen met de voorbereidingen? Wat eten betreft maakt het me niet uit, ik kan ook altijd op het station wat halen.
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Caro do 27 dec 2012 - 1:18

Ik vind het allemaal best hoor! Ik ben toch thuis, dus het kan wat mij betreft alle kanten op :-).

Qua eten kunnen we even afstemmen wat de rest allemaal wil en doet, maar anders eten wij sowieso samen?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Vino do 27 dec 2012 - 6:33

Kiekeboe schreef:Ik snap je wel hoor vino, maar ik (en de anderen denk ik ook :-) ) zou het erg leuk vinden als je komt!

Ik ga het gewoon doen! Ik wil graag met jullie o&n vieren. :cheering:
Oké, moet ik iets meenemen? Ik wil wel graag blijven slapen, aangezien ik niet heel dichtbij woon. Ik neem een luchtbedje mee. Heb jij een pomp Caro? Anders neem ik die ook mee.
Ik wil ook wel graag mee eten.

Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Caro do 27 dec 2012 - 7:53

Goed zo! Ben benieuwd naar ons gezelschapje die avond :-).

Euhmm een pomp.. nee, denk het niet :-). Dit soort dingen heeft mijn ex meegenomen! Sorry :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss do 27 dec 2012 - 7:55

Ik wil ook wel mee-eten! Kiekeboe, zullen wij samen reizen?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kiekeboe do 27 dec 2012 - 8:53

Ik reis vanuit leiden ivm werk, maar we kunnen dan wel op Utrecht meeten?

Edit: leuk vino!
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Vino do 27 dec 2012 - 11:33

Caro schreef:Goed zo! Ben benieuwd naar ons gezelschapje die avond :-).

Euhmm een pomp.. nee, denk het niet :-). Dit soort dingen heeft mijn ex meegenomen! Sorry :-).

Dat geeft niks. Neem ik mijn pomp gewoon mee.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Primrose vr 28 dec 2012 - 10:35

Ik haak zo goed als zeker af..ga denk ik voor de laatste keer in mn huis oud en nieuw vieren en vooral veul drinken ;-)

@Caro, even offtopic, maar staat jullie huis te koop of blijf jij er wonen?
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389

Bericht  Caro za 29 dec 2012 - 0:49

Ik maak ef een lijstje van mensen die nu wél komen:

Caro
Bliss
Esperanza
Kiekeboe..

Ben ik er zo of nog iemand vergeten? (sorry, mijn hoofd doet het soms niet helemaal Embarassed)

En wat gaan we allemaal maken/ inslaan qua eten? Zullen we ef lijstje maken?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss za 29 dec 2012 - 1:34

Vino komt ook! En hoe zit het met Tabbert? Join us!! Very Happy

Kiekeboe, wij kunnen idd wel afspreken op Utrecht CS. Caro, wil je ons laten weten hoe we bij je huis komen vanaf daar? En idd, wat doen we qua eten? Ik kan niet zo goed dingen maken, maar wel heel goed dingen kopen Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kiekeboe za 29 dec 2012 - 2:32

Ok lijstje:

Wijn/prosecco
Champagne
Oliebollen
Avondeten (hoeft niet al te moeilijk van mij hoor!)

Aanvullen maar!

Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Bliss za 29 dec 2012 - 2:46

Wijn/prosecco
Champagne
Oliebollen
Avondeten (hoeft niet al te moeilijk van mij hoor!) > misschien gewoon een grote pan pasta ofzo?
Toastjes met smeersels
Chips
Ontbijt voor dinsdag

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caro za 29 dec 2012 - 2:51

Vanaf Centraal moet je de stoptrein richting Vleuten nemen (is 7 minuten) en vanaf daar is het twee minuutjes lopen. Maar als iedereen die komt even zijn 06 naar mijn PM't dan kan ik een groeps whatspp openen. Misschien wel zo handig? Dan heeft iedereen de juiste gegevens en alle info!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: