Wat ligt er onder de kerstboom? (fototopic)
+15
Pien
kwak
Fearie
Mida4you
Printje
Liadan
Aimee
Parisienne
strawberry
Annie24
Coco
Parel
Susan
PapillonRose
M@niek
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat ligt er onder de kerstboom? (fototopic)
Liadan schreef:Petra, welke vind jij leuker voor de Tiptoi, dierenrijk of het muziekboek? Wij hebben nu 'op de boerderij' en mijn ouders willen haar nog een boek of spel geven voor haar verjaardag, ik weet alleen niet zo goed welke.
Het muziek boek kan ze zelf meer mee, daar tip je op de toesten en maakt het geluid bijvoorbeeld. Het dierenrijk spel zitten weer 4 spellen in waaronder welk geluid hoort bij welk dier, welke sporen horen bij welk dier, welk dier gaat het snelst, welk dier krijgt de meeste baby's enz enz.
Het spel is een stuk uitgebreider dan een boek maar zal je zelf wel meer mee moeten helpen met spelen want het is best moeilijk
Wij kopen voor D.ylan de volgende keer er weer een boek bij zodat hij zelf ook lekker kan spelen zonder hulp! Maar als je al een boek hebt en geen spel zou ik daar voor gaan denk ik!
Gast- Gast
Wij kopen beide wat voor elkaar en voor E. Voor e houden we het wel klein aangezien ze met sinterklaas al heel veel heeft gehad!
Ik koop voor haar dingetjes voor haar poppenhuis! Mijn man vermoedelijk iets met muziek, daar zijn zij beide gek op!
Ik koop voor haar dingetjes voor haar poppenhuis! Mijn man vermoedelijk iets met muziek, daar zijn zij beide gek op!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Dankje, goed om te horen. Had het zelf in de winkel even uitgeprobeerd en dacht al wel dat het leuk zou zijn voor haar. Hebben jullie ook een Tiptoi? Of was dat bij de gastouder?Rejoy. schreef:Yinthe heeft laatst wat spellen uit het boerderijboek gedaan. Een aantal waren wel echt te moeilijk, maar een aantal spellen lukten wel aardig met wat hulp. Denk dat het wel geschikt is voor n. hoor!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zag nu dat ze bij de Aldi nu ook zo'n interactieve pen hebben, hij is niet echt goedkoper dan de Tiptoi, maar er zitten wel meerdere boekjes bij. Ik weet alleen niet of die pen ook werkt op boekjes en spellen van de Tiptoi.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het heel moeilijk. Heb op zolder nog wat dingen van little people liggen dus ik heb bedacht dat ze de bus krijgen. Wil er nog wat bij doen maar ik weet het eigenlijk niet. We hebben niet echt aan Sinterklaas gedaan maar ze hebben zoveel speelgoed al. Wil ze ook niet "over voeren" met kados en ach als ze nu al op zolder liggen kan ik ze volgend jaar ook wel een keer zo aan ze geven......
Maar ja aan de andere kant kado's geven is ook wel weer leuk:-)
Maar ja aan de andere kant kado's geven is ook wel weer leuk:-)
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Tiptoi lijkt mij ook echt heel leuk (heb er ff mee gespeeld in de winkel). Maar ze heeft even genoeg.
Met de sint heeft ze de storio 2 gekregen ook echt een heel groot succes!
Met de sint heeft ze de storio 2 gekregen ook echt een heel groot succes!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Wij vieren 2 keer kerst.
1 keer met mijn familie, en 1 keer met mn schoonfamilie.
Dus ze krijgen allebij 1 cadeautje van ons per keer.
M krijgt:
- playmobil speeltuin (bij mijn familie)
- Playmobil kinderboerderij (schoonfamilie)
T krijgt:
- Duplo politiebureau (mijn familie)
- Een bal (schoonfamilie)
En geen idee wat en of ze zoizo nog iets krijgen van andere, aangezien ze met sint al heel erg door hun verwend zijn.
1 keer met mijn familie, en 1 keer met mn schoonfamilie.
Dus ze krijgen allebij 1 cadeautje van ons per keer.
M krijgt:
- playmobil speeltuin (bij mijn familie)
- Playmobil kinderboerderij (schoonfamilie)
T krijgt:
- Duplo politiebureau (mijn familie)
- Een bal (schoonfamilie)
En geen idee wat en of ze zoizo nog iets krijgen van andere, aangezien ze met sint al heel erg door hun verwend zijn.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
J krijgt deze pop:
die heb ik ook al in een ander topic gezet maar ik vind hem zo leuk dat ik em nog een keer wil showen
Verder krijgt ze waarschijnlijk wat leuke spulletjes voor haar nieuwe kamertje aangezien we begin volgend jaar gaan verhuizen maar die moet ik nog kopen en ik wil eigenlijk een leuke prinsessenjurk kopen/maken want ze is daar nu heel erg mee bezig (disney, prinsessen, verkleden)
Verder krijgt ze waarschijnlijk wat leuke spulletjes voor haar nieuwe kamertje aangezien we begin volgend jaar gaan verhuizen maar die moet ik nog kopen en ik wil eigenlijk een leuke prinsessenjurk kopen/maken want ze is daar nu heel erg mee bezig (disney, prinsessen, verkleden)
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Van die speel en leerblokken van één of ander merk.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ligt jullie kindje onder een deken of in een slaapzak?
» Kerstboom
» Kat & kerstboom...
» Kleur in de kerstboom
» Wanneer zet jij de kerstboom op?
» Kerstboom
» Kat & kerstboom...
» Kleur in de kerstboom
» Wanneer zet jij de kerstboom op?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: