Wat ligt er onder de kerstboom? (fototopic)
+15
Pien
kwak
Fearie
Mida4you
Printje
Liadan
Aimee
Parisienne
strawberry
Annie24
Coco
Parel
Susan
PapillonRose
M@niek
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat ligt er onder de kerstboom? (fototopic)
Ik heb inspiratie nodig, voor de mensen die aan kerst doen, wat ligt er voor de kindjes onder de kerstboom?
Ik heb nu (voor L. en voor haar 6 maanden oude nichtje)..
- Woezel & Pip boek met DVD of CD
- Boekje wat tevens een groeimeter is
Ik wil nog 1 groot cadeau voor bij opa & oma onder de boom en een of twee kleine cadeautjes voor hier bij ons onder de boom.
Ik heb nu (voor L. en voor haar 6 maanden oude nichtje)..
- Woezel & Pip boek met DVD of CD
- Boekje wat tevens een groeimeter is
Ik wil nog 1 groot cadeau voor bij opa & oma onder de boom en een of twee kleine cadeautjes voor hier bij ons onder de boom.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Re: Wat ligt er onder de kerstboom? (fototopic)
Voor N. ligt er Tiptoi onder de kerstboom. Daarnaast nog wat houten keukenaccessoires, want kerstochtend staat er voor haar een keukentje klaar. Die gaat net niet onder de boom passen, dus die staat, met grote strik erom, alvast klaar op zijn plek
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Niet voor kerst want daar doen we niet aan, maar N heeft vandaag de speeltuin met schommel, glijbaan en driewieler van Little People gekregen. Is ze heel druk mee geweest terwijl al het andere van LP dat we hadden ze nooit naar omkeek.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Haha Parisienne, ik moet steeds weer lachen om jouw lijstjes. Jullie dame wordt deze maand volgens mij heel erg verwend.
Coco- Ratel
Ik snap wat je bedoelt.. je hebt ook helemaal gelijk We hebben nu even genoeg geld om dit te kunnen doen. Volgend jaar misschien niet meer. Als er ooit een tweede bij komt dan doen we dit ook niet meer. Daarbij komt ook: al het speelgoed wat we nu kopen gaat hopelijk jaren mee. Ook heeft N. nog geen besef van waarde, dus zij zal volgend jaar niet hetzelfde verwachten. Ik merk dat ze nu heel leuk speelt met al het speelgoed dat ze voor Sinterklaas gekregen heeft. Nu nog deze dingetjes erbij en dan is het echt, echt klaarCoco schreef:Haha Parisienne, ik moet steeds weer lachen om jouw lijstjes. Jullie dame wordt deze maand volgens mij heel erg verwend.
Parisienne- Ratel
Ze krijgt een paar uitbreidingen van de toet toet autogarage en nog iets van duplo. Oo en bambino loco.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ze hebben zoveel gehad met sinterklaas dat ze met kerst hoogstwaarschijnlijk niks krijgen, maar Y. is 27 december jarig en het prinsessenkasteel van Playmobil krijgt ze dan met nog wat aan inrichting voor het kasteel erbij. Van mijn ouders krijgt ze waarschijnlijk een uitbreiding voor de tiptoi en miniloco.
Maar heel misschien ga ik ook nog voor ieder een boek kopen voor onder de kerstboom, dat was vroeger bij ons altijd traditie en ik vind dat ook wel erg leuk (ik twijfel alleen nog omdat Y. jarig is meteen na kerst en dan ook al genoeg krijgt).
Maar heel misschien ga ik ook nog voor ieder een boek kopen voor onder de kerstboom, dat was vroeger bij ons altijd traditie en ik vind dat ook wel erg leuk (ik twijfel alleen nog omdat Y. jarig is meteen na kerst en dan ook al genoeg krijgt).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Hier krijgt ze in elk geval (weet niet alles van iedereen):
- 2 dvd's (kikker en thomas de trein)
- boekje van de teletubbies
- dora bakboek
- naam in houten letters voor op haar nieuwe bed
-maxi cosi voor de poppen
- magisch tekenbord
- woezel en pip boek met cd
- plastic blender voor in haar keukentje
- set voedsel voor keukentje (van vriendin)
- pyama's (van mijn moeder)
- sos armbandje (van mijn oma)
- blousje (van mijn oma)
Wat de rest van de familie gekocht heeft weet ik niet. Maar ook hier een verwend meisje..
- 2 dvd's (kikker en thomas de trein)
- boekje van de teletubbies
- dora bakboek
- naam in houten letters voor op haar nieuwe bed
-maxi cosi voor de poppen
- magisch tekenbord
- woezel en pip boek met cd
- plastic blender voor in haar keukentje
- set voedsel voor keukentje (van vriendin)
- pyama's (van mijn moeder)
- sos armbandje (van mijn oma)
- blousje (van mijn oma)
Wat de rest van de familie gekocht heeft weet ik niet. Maar ook hier een verwend meisje..
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb voor Yrsa een circus van Playmobil gekocht met wat aanvullende setjes en voor Ezra een heleboel kleine Sesamstraatpoppetjes, ik denk dat het er in totaal wel meer dan honderd zijn. Alles van Marktplaats.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Lijkt me ook lastig Liadan! L. is 24 november jarig, dat is ook zo dicht op Sinterklaas, amper 2 weken erna is het pakjesavond. Een boek vind ik wel een leuk idee! En ik beredeneer dan maar zo, zij kan er ook niks aan doen dat ze de dag na kerst jarig is natuurlijk, alsof je haar dan niet mag verwennen! En een boek is nog goed voor ze ook!
[email=M@niek]M@niek[/email], ik twijfel ook over de Toet Toet garage, ze gaat zondag spelen bij mijn beste vriendin, als ze daar nou erg mee speelt denk ik dat ik die er onder leg, en hier nog een auto bijv.
Parisienne, ze wordt idd flink verwend haha, ik vind het erg schattig om jouw lijstjes te zien!
Coco, hier kijkt ze idd ook nog niet om naar LP, al is ze er misschien wat jong voor, ben iig blij dat we de bus en het vliegtuig 2dehands hebben en alleen de boerderij gevraagd hebben voor haar verjaardag.
[email=M@niek]M@niek[/email], ik twijfel ook over de Toet Toet garage, ze gaat zondag spelen bij mijn beste vriendin, als ze daar nou erg mee speelt denk ik dat ik die er onder leg, en hier nog een auto bijv.
Parisienne, ze wordt idd flink verwend haha, ik vind het erg schattig om jouw lijstjes te zien!
Coco, hier kijkt ze idd ook nog niet om naar LP, al is ze er misschien wat jong voor, ben iig blij dat we de bus en het vliegtuig 2dehands hebben en alleen de boerderij gevraagd hebben voor haar verjaardag.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
@ Parisienne, gewoon doen! Krijgt niemand wat van en er is geen beter excuus voor zoveel cadeaus dan Sint en kerst buiten de verjaardag om.
Coco- Ratel
Ik twijfel erover om onze zoon vissen te geven voor Kerst. En anders wordt het de Lego treinbaan, die vanzelf rondjes rijdt. Niet veel meer, want hij is al ontzettend verwend met Sinterklaas en hij krijgt met Kerst ook nog van mijn ouders cadeautjes.
Gast- Gast
Parisienne schreef:Voor N. ligt er Tiptoi onder de kerstboom. Daarnaast nog wat houten keukenaccessoires, want kerstochtend staat er voor haar een keukentje klaar. Die gaat net niet onder de boom passen, dus die staat, met grote strik erom, alvast klaar op zijn plek
D.ylan is nu 5 en heeft de tiptoi gekregen voor sinterklaas maar alleen spelen is al aardig moeilijk! (hebben de spellen dierenrijk,de engelse detective en het muziekboek) en zie aan je ticker dat je meisje nog geen 3 is dus hopelijk valt het dan niet tegen dat ze er waarschijnlijk nog niet veel mee kan.. *samen spelen kan natuurlijk altijd wel*
Hier doen we niet aan cadeau's onder de kerst trouwens. genoeg gekregen deze maand en daarbij hebben we beide de traditie niet meegekregen.
Gast- Gast
Wij vieren normaal kerst behoorlijk groot met veel cadeau's. Dit jaar gaan we echter een midweekje weg, dus krijgt Y. alleen een puzzel. Dat is lekker makkelijk mee te nemen in de auto De rest van de cadeau's heeft hij nu met sinterklaas gekregen. Meneer is in januari ook nog eens jarig, dus hij krijgt genoeg
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
M. krijgt voor kerst het grote duplo ziekenhuis van ons.
En Y. krijgt waarschijnlijk iets van Lego Friends
En Y. krijgt waarschijnlijk iets van Lego Friends
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Bedankt voor je reactie. Ik heb voor N. nu enkel nog het boek 'Op de boerderij' en wil, als het haar bevalt, ook nog 'Ik leer engels'. N. heeft een aardige ontwikkelingsvoorsprong, dus ik ben express op zoek naar uitdagend speelgoed voor haar. Ze is erg leergierig, dus dit lijkt me een leuke manier voor haar om spelenderwijs te leren. Maar toch bedankt, voor hetzelfde geld had het inderdaad nog niks voor haar geweest Dat zou zonde zijn.Petra* schreef:Parisienne schreef:Voor N. ligt er Tiptoi onder de kerstboom. Daarnaast nog wat houten keukenaccessoires, want kerstochtend staat er voor haar een keukentje klaar. Die gaat net niet onder de boom passen, dus die staat, met grote strik erom, alvast klaar op zijn plek
D.ylan is nu 5 en heeft de tiptoi gekregen voor sinterklaas maar alleen spelen is al aardig moeilijk! (hebben de spellen dierenrijk,de engelse detective en het muziekboek) en zie aan je ticker dat je meisje nog geen 3 is dus hopelijk valt het dan niet tegen dat ze er waarschijnlijk nog niet veel mee kan.. *samen spelen kan natuurlijk altijd wel*
Parisienne- Ratel
De boeken zijn inderdaad beter te doen dan En onze L.ynn is erg pienter maar de spellen zijn veel te langdradig voor haar en L.ynn is gewoonweg te lomp voor zo'n pen hehe!
Veel plezier er mee vast want het is wel echt heel erg leuk speelgoed! Het is hier een groot succes
Veel plezier er mee vast want het is wel echt heel erg leuk speelgoed! Het is hier een groot succes
Gast- Gast
Nog even geen foto, want ik heb nog geen kerst inpakpapier!
Ook niet meer zo veel cadeautjes, want ik heb al veel met sinterklaas en tussendoor gegeven
Wij hebben nog:
- Boekjes dikke dik
- boekjes sesam straat
- dvd's van kikker en little people
- houten 'knikkerbaan'
En dan krijgt hij de toet toet autogarage volgende maand voor zijn verjaardag(ligt ook al klaar )
Ook niet meer zo veel cadeautjes, want ik heb al veel met sinterklaas en tussendoor gegeven
Wij hebben nog:
- Boekjes dikke dik
- boekjes sesam straat
- dvd's van kikker en little people
- houten 'knikkerbaan'
En dan krijgt hij de toet toet autogarage volgende maand voor zijn verjaardag(ligt ook al klaar )
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Petra, welke vind jij leuker voor de Tiptoi, dierenrijk of het muziekboek? Wij hebben nu 'op de boerderij' en mijn ouders willen haar nog een boek of spel geven voor haar verjaardag, ik weet alleen niet zo goed welke.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Wij doen niet aan kerstcadeautjes, hij is al enorm verwend met Sinterklaas en is dadelijk ook weer bijna jarig. En als de baby geboren is krijgt hij ook nog een cadeautje.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Wij doen eigenlijk nooit aan kerst maar ik koop dit jaar voor mijn man 1 kadoen voor Z. ook 1 kado.
Voor Z. heb ik het Little People 'drukke dag huis' gekocht via MP voor 15 euro! En hij is nog zo goed als nieuw. Misschien dat ik nog een kleine uitbreiding ga kopen voor haar Ikea keukentje.
Voor Z. heb ik het Little People 'drukke dag huis' gekocht via MP voor 15 euro! En hij is nog zo goed als nieuw. Misschien dat ik nog een kleine uitbreiding ga kopen voor haar Ikea keukentje.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Parisienne schreef:Bedankt voor je reactie. Ik heb voor N. nu enkel nog het boek 'Op de boerderij' en wil, als het haar bevalt, ook nog 'Ik leer engels'. N. heeft een aardige ontwikkelingsvoorsprong, dus ik ben express op zoek naar uitdagend speelgoed voor haar. Ze is erg leergierig, dus dit lijkt me een leuke manier voor haar om spelenderwijs te leren. Maar toch bedankt, voor hetzelfde geld had het inderdaad nog niks voor haar geweest Dat zou zonde zijn.Petra* schreef:Parisienne schreef:Voor N. ligt er Tiptoi onder de kerstboom. Daarnaast nog wat houten keukenaccessoires, want kerstochtend staat er voor haar een keukentje klaar. Die gaat net niet onder de boom passen, dus die staat, met grote strik erom, alvast klaar op zijn plek
Yinthe heeft laatst wat spellen uit het boerderijboek gedaan. Een aantal waren wel echt te moeilijk, maar een aantal spellen lukten wel aardig met wat hulp. Denk dat het wel geschikt is voor n. hoor!
Gast- Gast
D is erg verwend met Sinterklaas, dus voor kerst wordt er niet groot uitgepakt. Mijn zusje heeft nog wat cadeaus, mijn schoonmoeder zal wss nog wat kopen.
En wij komen zelf dit stoeltje voor D
En wij komen zelf dit stoeltje voor D
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Niks, ze hebben genoeg gehad van de sint. Vind t niet nodig om beide te doen.
Gast- Gast
Wij vieren geen kerst met cadeautjes ivm het geloof, dus niks onder de boom
en als het aan mij ligt komt er ook geen boom, haha!
en als het aan mij ligt komt er ook geen boom, haha!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ligt jullie kindje onder een deken of in een slaapzak?
» Kerstboom
» Kat & kerstboom...
» Kleur in de kerstboom
» Wanneer zet jij de kerstboom op?
» Kerstboom
» Kat & kerstboom...
» Kleur in de kerstboom
» Wanneer zet jij de kerstboom op?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: