Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als jij een afspraak hebt, hoe laat sta jij dan klaar?

+26
Esperanza
Jezzie
Pollewop
Suus
Mizz_S
Jeanette
Toet
SarahKey
mo-lola
Rush
_Lana_
Kreeftje
Océane
Alex
Printje
Chocoholic
piertje
Arwyn
ferada_
Lenthe
Shisha
Fayebella
Eris
Caroow
Bazinga
rapa nui
30 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Als jij een afspraak hebt, hoe laat sta jij dan klaar? - Pagina 2 Empty Re: Als jij een afspraak hebt, hoe laat sta jij dan klaar?

Bericht  Toet zo 9 dec 2012 - 22:46

Alex schreef:Ik ben altijd te laat. Behalve voor belangrijke zaken, zoals sollicitatiegesprekken ed.

Ik ook! En ik heb al zó vaak geprobeerd dat te veranderen maar het lukt gewoon niet. Het maakt trouwens ook niet uit of ik nou veel of weinig tijd heb.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij een afspraak hebt, hoe laat sta jij dan klaar? - Pagina 2 Empty Re: Als jij een afspraak hebt, hoe laat sta jij dan klaar?

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 0:24

Ik vind het soms vervelend wanneer mensen te laat komen maar als ze vroeger komen vind ik nog vervelender. Als ik om 15u afspreek bedoel ik ook 15u en niet 14.30. Ik noem niet voor niets een tijd.

Ben vrij chaotisch en vaak nog met van alles bezig dus kan me echt ergeren wanneer mensen veel te vroeg komen.

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 10 dec 2012 - 0:25

Idd Carrie, dat vind ik ook echt niets. Mijn opa en oma komen ook altijd een half uur eerder dan afgesproken. Als jij een afspraak hebt, hoe laat sta jij dan klaar? - Pagina 2 394967

Ik spreek sowieso altijd graag een tijd af. Ik had ook altijd een vriendin die riep; Ik kom er nu aan! En vervolgens zat ik nog drie kwartier te wachten. Als jij een afspraak hebt, hoe laat sta jij dan klaar? - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Jeanette ma 10 dec 2012 - 0:48

Ik ben altijd te laat laughcry Behalve voor iets officieels.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 1:30

Alex schreef:Ik ben altijd te laat. Behalve voor belangrijke zaken.
Aha, ik hoor dus in categorie "onbelangrijk" :nopompom: Evil or Very Mad No confused pale silent

Gast
Gast

Bericht  Mizz_S ma 10 dec 2012 - 1:31

Als mensen mij komen ophalen ben ik denk ik 5 min van te voren ongeveer klaar. Ik heb er een hekel aan als mensen (veel) vroeger komen, dan kun je net zo goed geen tijd afspreken. Dus als ik om 16.00 afspreek en degene die mij ophaalt is er om 15.30 dan ben ik nog niet klaar. Tsja, pech voor diegene, die gaat dan maar op de bank zitten wachten ofzo.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 1:34

Als ik echt opgehaald word om ergens op tijd te zijn dan sta ik 5 minuten van te voren klaar, kan ook eerder zijn. Als er iemand komt om ergens heen te gaan waar het niet uit maakt hoe laat we komen kan het ook wel eens zo zijn dat ik nog even snel wat laatste dingen moet doen haha, ligt er wel aan wie me op komt halen.

Ik zou het trouwens behoorlijk irritant vinden als iemand een half uur te vroeg is.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 1:54

Ik ben altijd 10 minuten van te voren klaar Yes Maar eigenlijk al mijn familie & vrienden komen op de afgesproken tijd, of een aantal minuten later, haha! Als ik iemand op moet halen ben ik er op de afgesproken tijd, dit omdat ze meestal toch nog niet klaar zijn op dat moment, anders moet ik zo lang wachten Razz

Gast
Gast

Bericht  Suus ma 10 dec 2012 - 2:32

Ik sta dan ongeveer 5 minuten van tevoren klaar. Als iemand te vroeg is, moet 'ie maar gewoon even wachten Als jij een afspraak hebt, hoe laat sta jij dan klaar? - Pagina 2 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pollewop ma 10 dec 2012 - 3:02

Ik zorg meestal dat ik 5 minuten voor tijd klaar ben.
Dat ik alleen nog maar mijn jas aan hoef te doen en mijn tas te pakken.
Pollewop
Pollewop
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 74
Registratiedatum : 10-01-12

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 3:19

Dat ligt aan de persoon die komt. Als het iemand is die altijd stipt op tijd komt dan zit ik ook pas 5 minuten van tevoren klaar. Maar ik ken ook mensen die wat eerder zijn en dan zorg ik ook dat ik eerder klaar zit. Ik heb er zelf een hekel aan als ik moet wachten als we afgesproken hebben, dus ik wil ook voorkomen dat mensen op mij moeten wachten.

Gast
Gast

Bericht  Jezzie ma 10 dec 2012 - 3:30

Meestal zit in een kwartier van te voren klaar...en dan krijg ik helemaal de zenuwen als die gene niet op tijd is.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Esperanza ma 10 dec 2012 - 3:31

Dan zit ik toch wel een kwartier tot een half uur van tevoren klaar. Op 1 of andere manier ben ik altijd te vroeg. Ik reken waarschijnlijk te veel tijd voor de dingen die ik moet doen. Ik heb een hekel aan te laat komen, dus wat dat betreft is het niet zo erg. Maar ik baal soms wel als ik in de kou op een vriendin sta te wachten, omdat ik een kwartier te vroeg ben. Zelfs als ik later van huis ga, ben ik nog te vroeg.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Katrien ma 10 dec 2012 - 4:37

piertje schreef:Ik ben meestal een kwartier van tevoren sowieso klaar. Ik vind het echt heel erg als ik te laat kom op een afspraak, dus ben vaak al heel erg op tijd. Vervolgens denk ik dan weer: 'wat zullen ze wel niet van me denken dat ik zo vroeg ben', en ga dan maar in de auto wachten of rondjes rijden tot het tijd is Laughing

Dit heb ik precies zo.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Bericht  Derpy ma 10 dec 2012 - 5:03

Vijf tot tien minuten na de afgesproken tijd.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Bericht  Niekske ma 10 dec 2012 - 5:05

Ik ben altijd en overal te vroeg. Ik vind het echt irritant van mezelf, ik sta altijd op de rest te wachten laughcry mijn beste vriendin komt altijd te laat, dus als ik met haar heb afgesproken, sta ik extra lang te wachten. Maar zij doet wel altijd enorm haar best als ze met mij heeft afgesproken om op tijd te zijn, maar dat lukt haar of helemaal niet, of veel te goed en dan is ze een half uur te vroeg...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rouxxxe ma 10 dec 2012 - 5:45

Ik ben meestal precies op tijd klaar haha.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: