Voeding vd Kruidvat
+22
Slakje
Twellie
Paper Crown
Puggle
SarahKey
munk
Amber-
Lejow
Bluestar
studiebol
Annemie
chipa
_Lana_
Happydobby
Tania
moepie
CCC
hellowkitty
smooch
Pien
firda
Printje
26 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Voeding vd Kruidvat
Printje schreef:SarahKey schreef:Wij zijn met 6 maanden overgestapt op de kruidvat voeding. Eerste half jaar nutrilon gebruikt omdat ik als enige voeding geen huismerk wou geven. Zou het bij een tweede weer zo doen, geld maakt me niets uit, je weet eenmaal dat je die kosten hebt.
Ja maar ja als het dus gewoon hetzelfde is? Waarom meer betalen dan nodig is? En natuurlijk weet ik dat ze geld kosten maar zo gebruik ik ook geen Pampers omdat ik ze en niet fijn vind en ook te duur vind.
Vind je Pampers niet fijn? Welke dan? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord dat iemand t niet fijn vond!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Printje schreef:SarahKey schreef:Wij zijn met 6 maanden overgestapt op de kruidvat voeding. Eerste half jaar nutrilon gebruikt omdat ik als enige voeding geen huismerk wou geven. Zou het bij een tweede weer zo doen, geld maakt me niets uit, je weet eenmaal dat je die kosten hebt.
Ja maar ja als het dus gewoon hetzelfde is? Waarom meer betalen dan nodig is? En natuurlijk weet ik dat ze geld kosten maar zo gebruik ik ook geen Pampers omdat ik ze en niet fijn vind en ook te duur vind.
Vind je Pampers niet fijn? Welke dan? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord dat iemand t niet fijn vond!
Ik vind pampers niet fijn. In het begin heb ik pampers gebruikt, maar toen hij eenmaal goede plasluiers kreeg, werd de luier heel klam aan de buitenkant, ging doorlekken en de reuk vond ik niet fijn. Ik ben heel tevreden over de KV luiers. Elke keer kom ik toch weer terug bij de KV luiers. Laats heb ik eeen keer een aanbieding gebruikt van de Etos, was blij dat ze op waren en ik weer KV kon kopen.
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Het is ook wel persoonlijk denk ik. Ik gebruik pampers, ik vind de kv luiers juist niet fijn.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Paper Crown schreef:Printje schreef:SarahKey schreef:Wij zijn met 6 maanden overgestapt op de kruidvat voeding. Eerste half jaar nutrilon gebruikt omdat ik als enige voeding geen huismerk wou geven. Zou het bij een tweede weer zo doen, geld maakt me niets uit, je weet eenmaal dat je die kosten hebt.
Ze voelen zo 'papperig' en vies aan als ze vol zitten met plas haha. Niet echt een heel rationele reden, maar ik vind Kruidvat luiers daardoor fijner. En Euroshopper gebruik ik ook.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Wij gebruiken ook Kruidvat. Veel goedkoper en even goed.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Na 8mnden BV te hebben gegeven gelijk begonnnen met KV voeding en hier deed ze het gelijk goed op. Hier altijd Kruidvatvoeding en luiers gebruikt. Hier nooit problemen mee gehad. Het scheelt aardig wat geld vind ik met A merk. Stel dat het geen succes was zou ik wel duurdere voeding/luiers proberen, maar is hier dus niet aan de orde.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
SarahKey schreef:Printje schreef:SarahKey schreef:Wij zijn met 6 maanden overgestapt op de kruidvat voeding. Eerste half jaar nutrilon gebruikt omdat ik als enige voeding geen huismerk wou geven. Zou het bij een tweede weer zo doen, geld maakt me niets uit, je weet eenmaal dat je die kosten hebt.
pampers gebruiken we ook maar S lekt in andere merken door. Maar als je goed de acties bij wehkamp en bol.com in de gaten houd dan is het niet veel duurder dan huismerken. En we vinden ze ook veel fijner, niet zo stug.
kruidvat voeding is niet 'gewoon' hetzelfde. er zitten wel verschillen in (kan zo niet noemen welke stof, maar dat zag je ook in die tabel, kruidvatvoeding heeft van 1 stof meer als de nutrilon), wij vinden de voeding meer plakken en als je de fles omspoelt zie je nog een heel randje voeding zitten wat je met alleen water niet wegkrijgt. Dat hadden we met de nutrilon niet.
Ja, en wat maakt dat dat stofje goed is dan?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wij hebben een poosje de standaard 2 en 3 gebruikt.
Niet heel lang, omdat ik best lang borstvoeding heb gegeven. Op het kinderdagverblijf van J. gebruiken ze ook het Kruidvat merk. Het is ons goed bevallen!
Niet heel lang, omdat ik best lang borstvoeding heb gegeven. Op het kinderdagverblijf van J. gebruiken ze ook het Kruidvat merk. Het is ons goed bevallen!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Hier ook geen fan van Pampers , wij kopen altijd kruidvat luiers. Pampers gaan erg stinken als er een beetje plas in zit.
Wat betreft voeding: Wij hebben de eerste weken na de bv nutrilon gegegeven, tot ik erachter kwam dat ze kruidvat ook prima vond en ze hier ook minder door ging spugen dan van nutrilon. Plus daarbij vind ik het niet onbelangrijk dat kruidvat eigen merk bijna de helft goedkoper is als nutrilon!
Wat betreft voeding: Wij hebben de eerste weken na de bv nutrilon gegegeven, tot ik erachter kwam dat ze kruidvat ook prima vond en ze hier ook minder door ging spugen dan van nutrilon. Plus daarbij vind ik het niet onbelangrijk dat kruidvat eigen merk bijna de helft goedkoper is als nutrilon!
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Twellie schreef:Paper Crown schreef:Printje schreef:SarahKey schreef:Wij zijn met 6 maanden overgestapt op de kruidvat voeding. Eerste half jaar nutrilon gebruikt omdat ik als enige voeding geen huismerk wou geven. Zou het bij een tweede weer zo doen, geld maakt me niets uit, je weet eenmaal dat je die kosten hebt.
Ze voelen zo 'papperig' en vies aan als ze vol zitten met plas haha. Niet echt een heel rationele reden, maar ik vind Kruidvat luiers daardoor fijner. En Euroshopper gebruik ik ook.
Dat dus en ze voelen vies vind ik. R lekte er ook mee door en met kruidvat luiers niet.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pampers vind ik ook smerig. Stinken al heel snel naar urine. Absorberen wel goed. Hier gebruiken wij bumblies, kruidvat en nu toevallig een pak etos.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Hier ook alleen maar kruidvat gegeven. Na 9 maanden volledige borstvoeding, langzaam opgebouwd met kunstvoeding. Eerst hypo-allergeen en daarna naar de standaard. EN ze drinkt nu nog steeds peutermelkva n kruidvat.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Lejow schreef:SarahKey schreef:Printje schreef:SarahKey schreef:Wij zijn met 6 maanden overgestapt op de kruidvat voeding. Eerste half jaar nutrilon gebruikt omdat ik als enige voeding geen huismerk wou geven. Zou het bij een tweede weer zo doen, geld maakt me niets uit, je weet eenmaal dat je die kosten hebt.
pampers gebruiken we ook maar S lekt in andere merken door. Maar als je goed de acties bij wehkamp en bol.com in de gaten houd dan is het niet veel duurder dan huismerken. En we vinden ze ook veel fijner, niet zo stug.
kruidvat voeding is niet 'gewoon' hetzelfde. er zitten wel verschillen in (kan zo niet noemen welke stof, maar dat zag je ook in die tabel, kruidvatvoeding heeft van 1 stof meer als de nutrilon), wij vinden de voeding meer plakken en als je de fles omspoelt zie je nog een heel randje voeding zitten wat je met alleen water niet wegkrijgt. Dat hadden we met de nutrilon niet.
Ja, en wat maakt dat dat stofje goed is dan?
Als je gaat googlen op verschil nutrilon en kruidvat kom je die argumenten vanzelf tegen. Er zou inderdaad een stofje wat niet goed is meer inzitten. Maar dat is helemaal niet gebaseerd op betrouwbaar wetenschappelijk onderzoek en er zijn ook weer onderzoeken te vinden die iets anders zeggen.
Kruidvat en Nutrilon is inderdaad niet hetzelfde (zoals wel vaak geroepen wordt door mensen die dat ergens gehoord hebben). De bestanddelen zijn gewoon niet hetzelfde. Maar het is allebei goede voeding die gewoon prima is voor je baby. Ik heb me aardig verdiept in de flesvoeding de afgelopen jaren en het is gewoon echt niet bewezen dat het een beter is dan het ander. Er zijn baby's die niet tegen Kruidvat merk kunnen en zo zijn er net zo goed baby's die niet tegen Nutrilon kunnen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Standaard voeding kruidvat
» Voeding extra care Kruidvat
» Welke kruidvat voeding = hypo allergeen?
» kruidvat extra care voeding.... (nu met bron P2.)!
» nutrilon en kruidvat voeding zijn toch uit dezelfde fabriek?
» Voeding extra care Kruidvat
» Welke kruidvat voeding = hypo allergeen?
» kruidvat extra care voeding.... (nu met bron P2.)!
» nutrilon en kruidvat voeding zijn toch uit dezelfde fabriek?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: