Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voeding vd Kruidvat

+22
Slakje
Twellie
Paper Crown
Puggle
SarahKey
munk
Amber-
Lejow
Bluestar
studiebol
Annemie
chipa
_Lana_
Happydobby
Tania
moepie
CCC
hellowkitty
smooch
Pien
firda
Printje
26 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  moepie za 8 dec 2012 - 12:00

Tania schreef:
Elixer schreef:Nutrilon voeding en Kruidvat voeding komen inderdaad van dezelfde fabrikant.

Sinds wanneer?

Mijn kinderen konden allebei niet goed tegen kruidvatvoeding. Bij J. hebben we eerst Nutrilon HA gehad, toen overgestapt op AH maar daar kreeg hij krampjes van, toen Kruidvat, kreeg hij ook krampjes van dus toen terug naar Nutrilon en uiteindelijk bij de Omneo gekomen omdat die het beste werkte.
Bij M. zijn we gestart met Kruidvat comfort voeding maar ze had hele erge krampjes, toen zijn we vrij snel over gestapt op Omneo en dat ging veel beter.

Er komt hier geen derde maar anders zou die meteen Omneo krijgen Yes

Toen onze dochter geboren was, 3 jaar terug, was er net een rechtszaak over geweest. Dus in elk geval al zo lang.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  Tania za 8 dec 2012 - 12:05

moepie schreef:
Tania schreef:
Elixer schreef:Nutrilon voeding en Kruidvat voeding komen inderdaad van dezelfde fabrikant.

Sinds wanneer?

Mijn kinderen konden allebei niet goed tegen kruidvatvoeding. Bij J. hebben we eerst Nutrilon HA gehad, toen overgestapt op AH maar daar kreeg hij krampjes van, toen Kruidvat, kreeg hij ook krampjes van dus toen terug naar Nutrilon en uiteindelijk bij de Omneo gekomen omdat die het beste werkte.
Bij M. zijn we gestart met Kruidvat comfort voeding maar ze had hele erge krampjes, toen zijn we vrij snel over gestapt op Omneo en dat ging veel beter.

Er komt hier geen derde maar anders zou die meteen Omneo krijgen Yes

Toen onze dochter geboren was, 3 jaar terug, was er net een rechtszaak over geweest. Dus in elk geval al zo lang.

Ik denk dat je de rechtzaak bedoelt die ging over dat de voeding van de kruidvat te veel lijkt op die van nutrilon? Dan zijn ze toch niet van dezelfde fabrikant?


Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  Happydobby za 8 dec 2012 - 18:10

Huismerken komen altijd van een fabrikant vandaan. Daar word altijd wel geheimzinnig over gedaan.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  _Lana_ za 8 dec 2012 - 20:34

Printje schreef:Ben inmiddels dat ding aan het bestellen, van Friso, is maar 5.99 bij bol.com

Spuit 11, maar deze is nu voor 5 euro te koop bij de kruitvat.


Laatst aangepast door _Lana_ op za 8 dec 2012 - 20:36; in totaal 1 keer bewerkt
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  chipa za 8 dec 2012 - 21:21

Wij gaven f kruidvat standaard en daarna de opvolgmelk. Prima voeding.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  Gast za 8 dec 2012 - 21:28

Ik heb kruidvat gegeven en ga dit nu weer doen.

Prima voeding. Scheelt bijna de helft, dus die keuze was niet moeilijk voor ons...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  Annemie za 8 dec 2012 - 21:46

Printje schreef:Ja daarom, ik wilde sowieso op aanraden van, ik weet even niet meer wie, ook het abc poeder proberen met dus de Kruidvat voeding. Aan de ene kant voel ik me schuldig omdat R wel Nutrilon kreeg hahaha maar man zegt ook als het zoveel scheelt kunnen we het allicht proberen.

Haha dat zou ik ook hebben dat ik me dan schuldig zou voelen. Mocht er hier ooit een tweede komen dan zou ik ook de kruidvat proberen, om me heen gebruiken mensen het ook en hoor er niks negatiefs over, alleen maar positief dat het goedkoper is.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  studiebol za 8 dec 2012 - 22:28

Ook hier na 8 maanden overgestapt op kruidvat voeding, ze kregen eerst iets voorgeschreven van de kinderarts. Het scheelt zoveel geld, zeker met twee die flesvoeding krijgen. Hier hebben ze er ook nooit op gereageerd en drinken nog steeds met veel smaak de melk op Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  Paper Crown za 8 dec 2012 - 22:33

Wat scheelt het dan? Ik vond Nutrilon ook niet heel duur.. Iets van €11,-. Weet niet hoe lang een baby met 1 pak doet hoor. Als 't maar een paar dagen/week is is dat wel de moeite waard!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  Printje za 8 dec 2012 - 22:36

Paper Crown schreef:Wat scheelt het dan? Ik vond Nutrilon ook niet heel duur.. Iets van €11,-. Weet niet hoe lang een baby met 1 pak doet hoor. Als 't maar een paar dagen/week is is dat wel de moeite waard!

Ze doen er idd niet zolang mee, de Omneo die R kreeg was volgens mij iets van 14 euro maar je doet er maar een week/anderhalf mee meen ik. De kruidvat is wel wat euro's goedkoper en alle beetjes zijn meegenomen natuurlijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  Tania za 8 dec 2012 - 22:36

Paper Crown schreef:Wat scheelt het dan? Ik vond Nutrilon ook niet heel duur.. Iets van €11,-. Weet niet hoe lang een baby met 1 pak doet hoor. Als 't maar een paar dagen/week is is dat wel de moeite waard!

Ligt eraan hoe groot ze zijn maar ik denk dat we hier gemiddeld over het hele jaar een pak per week gebruiken. Standaard voeding van Kruidvat is 6,50 dus dat scheelt wel aardig wat.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  Bluestar za 8 dec 2012 - 22:38

Wij zijn begonnen met Kruidvat standaard voeding. Helaas reageerde ons mannetje daar niet goed op, en zijn wij overgestapt naar Friso comfort. 1 keer geprobeerd om terug te gaan naar Friso standaard, maar dat was drama. Tot 6 maanden blijven we dus zowiezo op deze nu.

Maar ik hoor veel goede ervaringen over Kruidvat voeding!!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  Paper Crown za 8 dec 2012 - 22:41

Tania schreef:
Paper Crown schreef:Wat scheelt het dan? Ik vond Nutrilon ook niet heel duur.. Iets van €11,-. Weet niet hoe lang een baby met 1 pak doet hoor. Als 't maar een paar dagen/week is is dat wel de moeite waard!

Ligt eraan hoe groot ze zijn maar ik denk dat we hier gemiddeld over het hele jaar een pak per week gebruiken. Standaard voeding van Kruidvat is 6,50 dus dat scheelt wel aardig wat.

O, voor dat verschil zou ik ook zeker gewoon meteen met kruidvat beginnen. Als 't maar een euro ofzo zou schelen zou ik zeggen doe even de eerste paar weekjes met Nutrilon en stap dan over, zal wel komen omdat ik in mijn hoofd A-merk automatisch als beter bestempel terwijl dat natuurlijk belachelijk is.

Zou me niet schuldig voelen hoor Printje. Ik geloof niet dat je dochter later opstandig wordt en denkt dat jullie R voortrekken door de voeding die zij kreeg! Als haar buikje maar rond en gevuld is is ze heus niets tekort gekomen!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  Lejow za 8 dec 2012 - 22:44

Nutrilon loopt volgens mij tegen de 12/13 euro aan.
En kruidvat is volgens mij een euro of 7.
Ik vind dat echt een flink verschil!
Voor we overgestapt zijn op KM vrije voeding, hadden wij ook kruidvat, ik denk dat we een dag of 5/6 met zo'n pak deden.
Dus dat verschil loopt nogal op per maand.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  Puggle za 8 dec 2012 - 22:49

L. Krijgt heeft alleen maar nutrilon. Een pak standaard daarvan kost 10.85 ik doe daar 1,5 week mee.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  Amber- za 8 dec 2012 - 22:52

Puggle schreef:L. Krijgt heeft alleen maar nutrilon. Een pak standaard daarvan kost 10.85 ik doe daar 1,5 week mee.

Doe jij 1.5 week met een pak? Hoeveel drinkt l dan?

wij gebruiken ook de kruitvat voeding. Wel de extra care. De kinderarts adviseerde ons zelfs de kruitvat. Ze zegt jammer van je geld om voor nutrilon te kiezen.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  Printje za 8 dec 2012 - 23:01

amber22 schreef:
Puggle schreef:L. Krijgt heeft alleen maar nutrilon. Een pak standaard daarvan kost 10.85 ik doe daar 1,5 week mee.

Doe jij 1.5 week met een pak? Hoeveel drinkt l dan?

wij gebruiken ook de kruitvat voeding. Wel de extra care. De kinderarts adviseerde ons zelfs de kruitvat. Ze zegt jammer van je geld om voor nutrilon te kiezen.

Serieus ja? Ik ga gewoon beginnen met de standaard denk ik, eventueel de extra care oid wanneer dat nodig is.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  Amber- za 8 dec 2012 - 23:04

Printje schreef:
amber22 schreef:
Puggle schreef:L. Krijgt heeft alleen maar nutrilon. Een pak standaard daarvan kost 10.85 ik doe daar 1,5 week mee.

Doe jij 1.5 week met een pak? Hoeveel drinkt l dan?

wij gebruiken ook de kruitvat voeding. Wel de extra care. De kinderarts adviseerde ons zelfs de kruitvat. Ze zegt jammer van je geld om voor nutrilon te kiezen.

Serieus ja? Ik ga gewoon beginnen met de standaard denk ik, eventueel de extra care oid wanneer dat nodig is.

Ja heel serieus haha! Was ook verbaasd hoor toen ze het zei. Wij gebruikte namelijk ook eerst de nutrilon omdat ik dacht dat dat beter was.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  munk za 8 dec 2012 - 23:08

Ook hier de kruidvat gebruikt toen mijn BV mislukte (dat was al naar een paar dagen). Ook ons werd kruidvat aangeraden door de kraamhulp. Onze T. heeft het er erg goed op gedaan en het scheelde een hoop geld. Onze T. heeft nooit last gehad van krampjes of dergelijke.
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  Lejow za 8 dec 2012 - 23:08

Hier zeiden ze het ook, dief van je eigen portemonnee als je het niet doet.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  Printje za 8 dec 2012 - 23:09

amber22 schreef:
Printje schreef:
amber22 schreef:
Puggle schreef:.

[/b].

.

Ja heel serieus haha! Was ook verbaasd hoor toen ze het zei. Wij gebruikte namelijk ook eerst de nutrilon omdat ik dacht dat dat beter was.

Wij dus eerst ook, wat dat betreft denk je sneller dat Nutrilon beter zal zijn maar nu hoor ik dus dat het niet zo is.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  SarahKey za 8 dec 2012 - 23:11

Wij zijn met 6 maanden overgestapt op de kruidvat voeding. Eerste half jaar nutrilon gebruikt omdat ik als enige voeding geen huismerk wou geven. Zou het bij een tweede weer zo doen, geld maakt me niets uit, je weet eenmaal dat je die kosten hebt.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  Printje za 8 dec 2012 - 23:16

SarahKey schreef:Wij zijn met 6 maanden overgestapt op de kruidvat voeding. Eerste half jaar nutrilon gebruikt omdat ik als enige voeding geen huismerk wou geven. Zou het bij een tweede weer zo doen, geld maakt me niets uit, je weet eenmaal dat je die kosten hebt.

Ja maar ja als het dus gewoon hetzelfde is? Waarom meer betalen dan nodig is? En natuurlijk weet ik dat ze geld kosten maar zo gebruik ik ook geen Pampers omdat ik ze en niet fijn vind en ook te duur vind.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  Puggle za 8 dec 2012 - 23:17

amber22 schreef:
Puggle schreef:L. Krijgt heeft alleen maar nutrilon. Een pak standaard daarvan kost 10.85 ik doe daar 1,5 week mee.

Doe jij 1.5 week met een pak? Hoeveel drinkt l dan?

wij gebruiken ook de kruitvat voeding. Wel de extra care. De kinderarts adviseerde ons zelfs de kruitvat. Ze zegt jammer van je geld om voor nutrilon te kiezen.

Ja bijna volgens mij. Misschien dat het een dag of wat scheelt. 1 dag drinkt ze op de opvang. Ze drinkt 5x150+5
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  SarahKey za 8 dec 2012 - 23:23

Printje schreef:
SarahKey schreef:Wij zijn met 6 maanden overgestapt op de kruidvat voeding. Eerste half jaar nutrilon gebruikt omdat ik als enige voeding geen huismerk wou geven. Zou het bij een tweede weer zo doen, geld maakt me niets uit, je weet eenmaal dat je die kosten hebt.

Ja maar ja als het dus gewoon hetzelfde is? Waarom meer betalen dan nodig is? En natuurlijk weet ik dat ze geld kosten maar zo gebruik ik ook geen Pampers omdat ik ze en niet fijn vind en ook te duur vind.

pampers gebruiken we ook maar S lekt in andere merken door. Maar als je goed de acties bij wehkamp en bol.com in de gaten houd dan is het niet veel duurder dan huismerken. En we vinden ze ook veel fijner, niet zo stug.

kruidvat voeding is niet 'gewoon' hetzelfde. er zitten wel verschillen in (kan zo niet noemen welke stof, maar dat zag je ook in die tabel, kruidvatvoeding heeft van 1 stof meer als de nutrilon), wij vinden de voeding meer plakken en als je de fles omspoelt zie je nog een heel randje voeding zitten wat je met alleen water niet wegkrijgt. Dat hadden we met de nutrilon niet.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeding vd Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Voeding vd Kruidvat

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum