Kerstkaarten, stuur jij die?
+41
*Lookie*
Guusje
May
mo-lola
Mari
Thalissa
Katrien
Rush
mii_joyce
Lavendel
Océane
Aziraphale
Snoes
kajaka88
Rouxxxe
Lot
Tazz
Cato
Flippin' Bitch
Livine
mezzoforte
Roodkapje
Shisha
Caramba
Kaboutertje
SDL
girli
CCC
Bimbam
Mizz_S
Japie
Burn
banjer49
Fayebella
Red Velvet
nina
Cheesegirl
Sarah1985
Blond
Jerry
loura
45 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kerstkaarten, stuur jij die?
Ik stuur er geloof ik 20 tot 30. Koop altijd een berg bij Boekenvoordeel en ik heb er denk ik nog genoeg over van vorig jaar.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Nee, ik stuur ze niet. Ik vind het zonde van mijn tijd en geld. De kids (nu nog alleen mijn dochter) mogen dat geld besteden aan een mooie kaart aan oma's, opa's en een paar vriendjes.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Ik heb ze al ruim een maand in de kast liggen... Onder het mom van, je kan er niet vroeg genoeg bij zijn vind het altijd wel leuk om te sturen en te krijgen natuurlijk
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik verstuur 36 kaarten, inc. 4 van forum. Heb op iedere kaart een tekst, gedicht of wens bijgeschreven.
De kaarten heb ik bij de hema gekocht.
De kaarten heb ik bij de hema gekocht.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Van mijn bijna twintig kaarten gaan er volgens mij 4 NIET naar mensen van het forum, de anderen allemaal wel..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ja, moet ze nog wel kopen. Wij versturen er denk ik zo'n 30.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik verstuur ze wel, maar alleen naar mijn familie. Mijn schoonfamilie is niet zo kerstkaarterig en vind ik dan zonde van het geld om daar iets naar te sturen. Ik stuur ook naar een aantal vh forum!
Wat ik er op zet... ik probeer altijd iets nuttigs te melden, een quote of wens of gewoon iets liefs. Soms alleen onze namen, dat zijn er ook al 6 dus genoeg kaartvulling:) )
Wat ik er op zet... ik probeer altijd iets nuttigs te melden, een quote of wens of gewoon iets liefs. Soms alleen onze namen, dat zijn er ook al 6 dus genoeg kaartvulling:) )
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Ik verstuur ze naar familie en vrienden. Weet niet precies hoeveel het er zijn, maar wel aardig wat gezien ik een grote familie heb.
Wil wel proberen er wat meer persoonlijke teksten in te zetten dit jaar.
Wil wel proberen er wat meer persoonlijke teksten in te zetten dit jaar.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Ik stuur ze iig naar familie en goede vrienden, en naar de overbuurvrouw, want die gooit bij mij ook altijd een kaartje door de bus (had 'm gisterochtend voor 8 uur al, zij is officieel de eerste!)
Gast- Gast
Jep. Heb ze al een tijdje geleden geschreven. Het is nu even wachten op het moment dat mijn moeder decemberzegels koopt, omdat wij te veel hebben aan 2 vellen. Dus koop ik samen met mijn moeder 3 en dan hebben we allebei 1,5 vel
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Ja, ik stuur ze wel of we geven ze aan collega´s onderling. Vorig jaar heb ik er een paar beschilderd + een persoonlijke tekst er in gezet, voor de mensen die echt belangrijk waren geweest dat jaar. Dat wil ik weer doen. Ik weet dat 1 zo'n beschilderde kaart nog steeds bij een van hen op het magneetbord hangt.
Anderen krijgen een gekochte kaart met gelukswensen en mijn naam er in. Ik ben van plan om kaarten te sturen naar familie, de locaties waar ik werk en vrienden.
Anderen krijgen een gekochte kaart met gelukswensen en mijn naam er in. Ik ben van plan om kaarten te sturen naar familie, de locaties waar ik werk en vrienden.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik stuur ong 20 mensen een " kerstkaart " ieder jaar eigenlijk iets anders als een standaard papieren kaart. 2 jaar terug een kerstkransje koekje met een mooi lintje en tekst ( was met versturen niet zo handig ) vorig jaar gelukspoppetje met alle geluk voor 2012 eraan . Paar jaar terug opblaaskerstballen en dit jaar een hout rood hartje voor in de kerstboom met de tekst " Don't wait for the perfect moment. Take the moment make it perfect !
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Ik denk dat wij de officiële uitnodiging voor onze bruiloft versturen ipv kerstkaarten.
@ Cato, wat een leuk idee zeg!
@ Cato, wat een leuk idee zeg!
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb er 10 gekocht, bij de Action. Meestal houd ik er een paar over, ik stuur een kaart naar mijn opa en oma's, ouders, schoonouders en soms naar vriendinnen.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Ik verstuur ze niet. Nooit echt gedaan ook, maar vorig jaar voor het eerst wel echt. Kreeg alleen heel weinig kaarten terug, vond ik wel jammer. Heb er dit jaar geen zin in om de tijd en geld er in te steken, dus verstuur ze lekker niet. Mijn vriend verstuurd overigens wel kerstkaarten.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
loura schreef:Ik ga ze dit jaar wel versturen, ik moet ze nog kopen! Ik heb geen idee nog hoeveel, zal rond de 25 zijn denk ik.
+1
Gast- Gast
Ja wij ook. We kiezen elk jaar een ander goed doel uit. Eigenlijk twee, we kiezen één grote en één lokale uit.Red Velvet schreef:Dat vind ik altijd een veeeel mooier gebaar dan kerstkaarten sturen.nina schreef:Nee, wij maken elk jaar geld over aan een goed doel.
Ik denk dat wij dit jaar €100 overmaken aan de kankerstichting. Mijn vriend fietst volgend jaar namelijk de Alpe d'HuZes.
Dit geeft ons een beter gevoel dan kaarten versturen, dan vinden we eigenlijk een beetje zonde van het geld.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Ja wij versturen kerstkaarten. Ik heb er 40 gekocht, bij de kruidvat. Dit is het eerste jaar dat wij samenwonen. Dus ik ben benieuwd hoeveel kaarten wij krijgen. Heb er al 2
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Normaal wel, maar dit jaar niet gezien we begin december al naar iedereen een geboortekaartje hebben gestuurd. Vind het wel mooi geweest zo .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Heb ze net op de post gedaan. Wij hebben er zo'n 50 verstuurd.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, ik heb er zo'n 100 besteld en daarvan houd ik er maar een paar over (voor in mijn album). Ik stuur naar familie en goede vrienden.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Er zijn er hier uiteindelijk 19 de deur uit gegaan (wel een beetje vroeg, i know, maar wilde t maar vast gedaan hebben). Heb er nog drie over voor als het blijkt dat ik toch iemand vergeten ben of als ik een kaart van iemand krijg waar ik niks naar gestuurd heb.
Gast- Gast
Valt op zich wel mee met hoe vroeg je ze stuurt toch? Is tenslotte over 2 weken al kerst, en persoonlijk vind ik het wel gezellig als je voor die tijd een mooi rijtje kaarten hebt hangen
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Nee, want het boeit me ook totaal niet als ik ze wel krijg. Ik hoef het niet zwart op wit dat mensen me een fijne kerst en gelukkig nieuwjaar wensen. Ik ben bang dat mensen er in mijn omgeving ook zo overdenken en dan vind ik het zonde van mijn geld en tijd.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ja, vooral naar familie en een paar goeie kennissen/vrienden Ik houd me meestal aan een stuk of 20/30...
Ik vind het gewoon leuk om ze zelf te krijgen en kan me voorstellen dat anderen dat ook hebben
Ik vind het gewoon leuk om ze zelf te krijgen en kan me voorstellen dat anderen dat ook hebben
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstkaarten stuur topic! Opgeven kan tot maandag 12 dec.
» Kerstkaarten...
» Kerstkaarten, verstuur jij ze?
» Kerstkaarten
» "Ik stuur je een pm" in verkooptopics
» Kerstkaarten...
» Kerstkaarten, verstuur jij ze?
» Kerstkaarten
» "Ik stuur je een pm" in verkooptopics
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: