Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Primark

+10
Mamasapje
banjer49
Zwerver
Blond
Lejow
Arwyn
Lynn_
Travelgurly
Chocolate Cookie
truestar
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Primark - Pagina 2 Empty Re: Primark

Bericht  truestar do 10 feb 2011 - 22:08

Het was zeker de moeite waard om te gaan!
Heb voor 103 euro een hele tas vol.. 2 broeken, 9 tshirtjes, een tas en portomonnee..

Vriendinnetje en ik hebben besloten dat we iedere 2 maanden gaan Very Happy
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 2 Empty Re: Primark

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 22:12

Wat je echt moet kopen als je er bent zijn van die maillots, zwart met een voetje. Die zijn echt zo mooi en ze blijven erg lang goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 2 Empty Re: Primark

Bericht  truestar do 10 feb 2011 - 22:13

CKC schreef:Wat je echt moet kopen als je er bent zijn van die maillots, zwart met een voetje. Die zijn echt zo mooi en ze blijven erg lang goed!

Ja ben nog wel langs de maillots en zo gelopen maar had ze niet nodig... volgende keer weer. Vond het er echt geweldig.. Ze hadden alleen nog niet zoveel sandaaltjes enzo.. wel 3 paar hele leuke sneakertjes gescoord
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 2 Empty Re: Primark

Bericht  Plien84 do 10 feb 2011 - 22:59

Ik ben een tijd geleden geweest en vond het ook helemaal geweldig... Alleen als ik nu kijk wat ik daadwerkelijk gedragen heb, slechts 1 of 2 dingetjes. Heb dus een heleboel gekocht om het kopen.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 2 Empty Re: Primark

Bericht  truestar do 10 feb 2011 - 23:47

Plien84 schreef:Ik ben een tijd geleden geweest en vond het ook helemaal geweldig... Alleen als ik nu kijk wat ik daadwerkelijk gedragen heb, slechts 1 of 2 dingetjes. Heb dus een heleboel gekocht om het kopen.

haha ja zo ben ik ook.. maar altijd leuk om mn kast goed gevuld te hebben angel
heb wel veel tshirtjes met korte mouwen die ik nu nog niet aan kan, maar ga over 4 weken naar curacoa dus dan komen ze vast goed van pas..
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 2 Empty Re: Primark

Bericht  Jeanette vr 11 feb 2011 - 0:00

Ik vind de Primark dus echt geen hol aan. Het is er alleen maar graaien en graaien en de kwaliteit is echt niks. Daarnaast zijn de collecties niet zo bijzonder. Ik ken zat winkeltjes die niet zo duur zijn en veel betere dingen hebben. Daarnaast hou ik gewoon meer van kleding die kwalitatief goed is.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 2 Empty Re: Primark

Bericht  Niekske vr 11 feb 2011 - 0:18

Rotterdam vond ik helemaal niks, London vond ik veel leuker. Veel mee keuze, meer maten en stiekem zelfs nog iets goedkoper dan Rotterdam dankzij de gunstige koers van de pond tov de euro. Laatst in London geweest nog, ik kon helaas niet heel veel shoppen omdat ik aan handbagage gebonden was, maar mijn vriendinnen trokken zich daar dan weer niks van aan (zij hebben dan wel ruzie gehad met de security op de terugweg maar goed smile) en hebben echt ontzettend veel gekocht daar. Vooral basics kun je er erg goedkoop krijgen en so what als het maar even meegaat als het maar 2 pond heeft gekost.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 2 Empty Re: Primark

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum