Jurkje van de Primark.
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jurkje van de Primark.
Wie o wie gaat er vandaag toevallig nog naar de primark en zou voor mij voor een kinder jurkje willen kijken? Ik was gisteren in de primark in Rotterdam en daar hing een prachtig wit meisjes jurkje, onderkant van chiffon, bovenkant met wit kant, net een bruidsjurkje. Ik had hem gepakt, in maat 104, had hem eventjes weggehangen omdat S iets aan mij vroeg, en weg was het jurkje. Hij was zoooo mooi. Als toevallig iemand gaat zou je dan voor mij willen kijken, en het jurkje meenemen. Natuurlijk betaal ik zelf de verzendkosten, en het jurkje meteen terug. Hij was maar 12 euro. Helaas kan ik vandaag zelf niet meer rijden.
Gast- Gast
Re: Jurkje van de Primark.
Primark heeft allemaal onwijs mooie kinderjurkjes! In Barcelona eentje meegenomen voor mijn nichtje, voor haar verjaardag. Ben zo benieuwd hoe het haar staat! Echt, ik hoop dat ik meisjes mag gaan krijgen
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik kom er pas volgend weekend.. Maar als je hem dan nog niet hebt zal ik voor je kijken.
Gast- Gast
Ze hadden sowieso wel leuke meidenkleren vond ik. In Barcelona althans. Voor jongens vond ik het wat tegenvallen.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik ga volgend weekend naar Almere, dus zal wel kijken wat ik kan vinden
Amé kan dat echte popperige niet hebben, die moet wat stoerdere kleertjes.
Amé kan dat echte popperige niet hebben, die moet wat stoerdere kleertjes.
Gast- Gast
Ik denk dat ik precies weet welk jurkje je bedoeld! Onlangs heb ik die voor een collega terug gebracht omdat ze er thuis achter kwam dat het chiffon helemaal gescheurd was!
Ik weet het nog niet zeker, maar kom vandaag waarschijnlijk nog wel in de buurt van de Primark, dan kan ik wel even kijken.
Ik weet het nog niet zeker, maar kom vandaag waarschijnlijk nog wel in de buurt van de Primark, dan kan ik wel even kijken.
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
O als je dat zou willen doen, zou erg fijn zijn. Echt een ontzettend mooi jurkje.
Gast- Gast
Ik was vanmiddag in de buurt van Primark, maar ik had nogal haast, en het was zoooo druk binnen. Dus helaas ben ik niet wezen kijken. I´m sorry! Hoop dat iemand anders het voor je kan meenemen!
FruttiTutti- Fluisteraar
Geeft helemaal niets, het kan daar zooooooo druk zijn he pffff, echt niet normaal.
Gast- Gast
Mocht je hem na het weekend nog niet hebben kunnen bemachtigen, dan wil ik volgende week wel even voor je kijken. Wil je dan even een PM sturen, want anders vergeet ik het misschien.Mama_van2 schreef:Geeft helemaal niets, het kan daar zooooooo druk zijn he pffff, echt niet normaal.
FruttiTutti- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: