Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bestelling Next Direct

+3
Susan
Parisienne
Jade
7 plaatsers

Ga naar beneden

Bestelling Next Direct Empty Bestelling Next Direct

Bericht  Parisienne ma 12 nov 2012 - 21:14

Wie heeft er allemaal een bestelling bij Next Direct gedaan? Is het tot nu allemaal goed gegaan? Mijn eerste bestelling (van €25,-) is netjes na een aantal dagen bezorgd, daardoor had ik het vertrouwen om de volgende bestelling te doen. Deze tweede bestelling (van €110,-) heb ik twee weken geleden gedaan. Via de mail heb ik netjes de bevestiging gekregen dat de bestelling was geplaatst. Echter, ik heb nog niks ontvangen :nopompom:

Ik heb ze zondag een mail gestuurd, maar nog geen antwoord ontvangen. Zou ik ze nu moeten gaan bellen? Het is een internationaal nummer (kost dus veel geld) en daarbij moet het in het engels. Op zich zou dat wel gaan lukken, maar toch...


Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling Next Direct Empty Re: Bestelling Next Direct

Bericht  Susan ma 12 nov 2012 - 21:43

Oh, wat gaaf dat je Next nu online kan bestellen, ik heb in maart een aantal dingen daarvan in Engeland gekocht en ik vind het zo'n leuk merk.

On topic: het kan soms best lang duren als het uit het buitenland moet komen, de beroemde tweelingdraagzak komt uit Spanje en daar heb ik ook weken op gewacht. De vrouw van de webshop beantwoordde wel netjes mijn mailtjes, dat scheelde wel. Maar dit is denk ik een groter bedrijf, het valt mij ook wel vaker op dat het lang duurt voor bedrijven antwoorden op mails. Misschien nog een keer mailen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling Next Direct Empty Re: Bestelling Next Direct

Bericht  Jade ma 12 nov 2012 - 21:45

Misschien was 1 ding niet op voorraad, dat ze dan wachten totdat het pakket compleet is met versturen?

Ik zou vandaag nog even afwachten, aangezien op zo/ma geen post bezorgd wordt. Misschien komt het vandaag wel met de post. En anders even bellen inderdaad, dan heb je wel duidelijkheid!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling Next Direct Empty Re: Bestelling Next Direct

Bericht  Parisienne ma 12 nov 2012 - 21:48

Bij die vorige bestelling was het er binnen zo'n 4/5 werkdagen. Ik heb toen netjes een mail ontvangen dat het hun warenhuis had verlaten en dat het via DHL verstuurd werd, met een track and trace code erbij. Alleen zelfs dat heb ik tot op heden niet gehad. Het moet dus nog bij hen zijn. Misschien wachten ze inderdaad tot de bestelling compleet is, alleen stond er bij mijn bestelling dat alles op voorraad was, had namelijk de dingen die er niet waren/tijdelijk uitverkocht waren er al uitgehaald.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling Next Direct Empty Re: Bestelling Next Direct

Bericht  Parisienne ma 12 nov 2012 - 21:51

@ Susan: ik zou als ik jou was niet in de webshop gaan kijken.. ze hebben daar veel te veel leuke dingen en dat gaat vast weer veel geld kosten Laughing

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling Next Direct Empty Re: Bestelling Next Direct

Bericht  Susan ma 12 nov 2012 - 21:55

Ja, klopt, ik zie al zulke leuke manteltjes voor Yrsa, en die mag ik echt niet kopen, want ze heeft net een nieuwe Jottum-jas, waar ik overigens ook helemaal verliefd op ben.

Maar ik zie voor Ezra wel superhandige hoge zwarte laarzen van Wellington, die lijken me ideaal voor bij het paardrijden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling Next Direct Empty Re: Bestelling Next Direct

Bericht  Paper Crown ma 12 nov 2012 - 22:36

Ik heb al twee keer een bestelling gedaan van hoge bedragen en gewoon binnengehad. Heb je opgelet dat alles op voorraad was?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling Next Direct Empty Re: Bestelling Next Direct

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 22:48

Oh wat lullig, ik voel me nu helemaal schuldig dat ik die site hier heb lopen promoten.

Ik denk ook dat er misschien iets niet op voorraad was! Want hier gaat het altijd echt snel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling Next Direct Empty Re: Bestelling Next Direct

Bericht  Coco ma 12 nov 2012 - 23:59

Ik zou er even achteraan bellen of als je moeite hebt met engels iemand anders vragen te bellen. Dan weet je iig waar je aan toe bent.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling Next Direct Empty Re: Bestelling Next Direct

Bericht  Parisienne di 13 nov 2012 - 0:07

Charlie schreef:Oh wat lullig, ik voel me nu helemaal schuldig dat ik die site hier heb lopen promoten.

Ik denk ook dat er misschien iets niet op voorraad was! Want hier gaat het altijd echt snel.
Voel je alsjeblieft niet schuldig, er zal bij mij gewoon iets fout gegaan zijn. Komt vast wel goed, ga zo even bellen.

En alles was inderdaad op voorraad, had daar juist op gelet toen ik ging bestellen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling Next Direct Empty Re: Bestelling Next Direct

Bericht  Coco di 27 nov 2012 - 3:57

Heb je je pakket inmiddels ontvangen?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling Next Direct Empty Re: Bestelling Next Direct

Bericht  Parisienne di 27 nov 2012 - 4:36

Ik wilde toevallig vanavond een update geven Wink

Ik heb inmiddels aardig wat heen en weer gemaild met Next Direct. Eerst kreeg ik te horen dat ze het zouden uitzoeken. Ik na een paar dagen weer gemaild of ze al wat wisten. Toen kreeg ik een bevestiging dat mijn pakket onderweg was, inclusief DHL tracking code. Ik elke dag op DHL gekeken, maar er stond dat mijn pakket vanaf 31 okt (de datum waarop ik bestelde) was aangemeld maar nog steeds in Leeds UK (waar het vandaan komt) was. Vorige week tot twee keer toe gemaild. In de laatste mail zei ik dat ik het jammer vond dat mijn pakket na bijna een maand nog niet binnen was, dus ik alles graag wilde annuleren en dat ik mijn geld terug wilde. Hierop kreeg ik direct een mail terug dat dat goed was. De volgende dag stond mijn geld weer op mijn rekening. Apart verhaal en eigenlijk jammer dat dat laatste allemaal wel zo makkelijk gaat, maar een pakket verzenden niet. Maargoed, ik ben blij dat ik mijn geld terug heb in ieder geval!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling Next Direct Empty Re: Bestelling Next Direct

Bericht  Floor di 27 nov 2012 - 4:55

gek dat je wel zo snel je geld terug krijgt maar het niet mogelijk is om met een maand een pakketje op te sturen. Jammer.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling Next Direct Empty Re: Bestelling Next Direct

Bericht  Steep di 27 nov 2012 - 5:23

Ja heel gek! Ik had zondagavond mijn bestelling geplaatst en vandaag al in huis... Gekke bedoeling bij jou dan!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling Next Direct Empty Re: Bestelling Next Direct

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum