Hoe ben jij vandaag opgemaakt?
+34
Elliot
Parel
Eris
Arwyn
Lot
Marin
Niekske
Toet
Feline
Sterre
Flippin' Bitch
Slakje
Cow
minoessepoes
Mystique
mo-lola
Starla
Schaapke
Livine
Kowalski
Exogenesis
Shopaholic
Chocolate Cookie
SoGood
Poubelle
Jeanette
Pandora
Paper Crown
Sugarfall
Blond
VeryCherry
Ella
Shisha
Rush
38 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoe ben jij vandaag opgemaakt?
Toet schreef:Ik heb eyeliner van Catrice, 3 euro, topspul!
Welke? Ik heb deze, maar die prikt een beetje in mijn ogen en gaat heel snel vlekken. Je kan er wel een mooi recht lijntje mee zetten:
Ik heb ook zo'n eyeliner stift van Essense, die is wel echt heel fijn en blijft een stuk beter zitten.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind Essence echt verschrikkelijk qua eyeliner.
Ik gebruik dit topic even om een vraag te stellen: waar gebruiken jullie bb cream voor? Ik stond zojuist op het punt om een bb cream te kopen van Gosh, maar ik dacht bij mezelf.....ik heb foundation én dagcreme, dus wat heeft het voor nut?
Ik gebruik dit topic even om een vraag te stellen: waar gebruiken jullie bb cream voor? Ik stond zojuist op het punt om een bb cream te kopen van Gosh, maar ik dacht bij mezelf.....ik heb foundation én dagcreme, dus wat heeft het voor nut?
Gast- Gast
Dan heeft het geen nut haha.
Ik gebruik bb cream omdat ik foundation niet fijn vind, te dikkig ofzo. Als je je dagcreme en je foundation mixt heb je in principe hetzelfde.
Ik gebruik bb cream omdat ik foundation niet fijn vind, te dikkig ofzo. Als je je dagcreme en je foundation mixt heb je in principe hetzelfde.
Gast- Gast
Vraagje: ik heb eigenlijk altijd een oogpotlood streepje onder op het randje van mijn ooglid gedaan (dus bij de onderste wimpertjes). Nu dacht ik laatst dat veel mensen een streepje boven op hun oog doen, dus dacht ik dat probeer ik ook eens (is best moeilijk!). Maar trek je de lijn dan helemaal door van links naar rechts? Naar het binnenste puntje van je oog? Want ik vond het raar dat je nog een lijn zag waar geen wimpers meer zaten. Snappen jullie het ?
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Ligt eraan. Bij dramatic eyes wel.. maar normaal stop ik iets voor het puntje. Nu heb ik wel veel en dikke wimpers, dus ook in het ooghoekje.
Ik draag boven ook bijna nooit een eyeliner streepje omdat het lijkt alsof die daar al zit (haha forumdiscussie ; )
Ik draag boven ook bijna nooit een eyeliner streepje omdat het lijkt alsof die daar al zit (haha forumdiscussie ; )
Gast- Gast
Ik trek hem nooit helemaal tot de binnenste ooghoek, al was het maar omdat ik dan allemaal van die zwarte smurrie in m'n ooghoek krijg.. Ik stop een paar mm/halve cm voor m'n ooghoek en maak het lijntje daar dan zo dun mogelijk.
Ik gebruik die eyeliner van Catrice die bovenaan de pagina staat, ik vind 'm heel fijn!
Ik gebruik die eyeliner van Catrice die bovenaan de pagina staat, ik vind 'm heel fijn!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Feline schreef:PC, welke gebruik jij van Loreal? Die met zo'n gouden 'kwastje' in een potje?
De superliner van l oreal. Zit in een gouden omhulsel inderdaad maar het puntje is exact hetzelfde als die van Lancome. Ik vind 'm heel fijn. Scheelt €20,-
En deze is van Lancome:
Ik heb ook die van essence gehad maar bij mij prikt die heel erg.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ok, ga ik die nu kopen.. Heb nu een andere van loreal, ook fijn maar puntje is eigenlijk net te flexibel waardoor het af en toe lastig is om recht te blijven.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Feline schreef:Ok, ga ik die nu kopen.. Heb nu een andere van loreal, ook fijn maar puntje is eigenlijk net te flexibel waardoor het af en toe lastig is om recht te blijven.
Ja, deze heeft dus zo'n uh, mousse puntje, van heel stevig materiaal maar niet hard ofzo. En mooi zwart!
Kan je daar ook echt een mooi heel dun lijntje mee trekken?
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Eris schreef:Kan je daar ook echt een mooi heel dun lijntje mee trekken?
Ja, ik vind van wel! Allerlei diktes:
Kijk dat is snel, met foto en al Ziet er wel vrij dun uit inderdaad. Ik heb niet zo heel veel ooglid dus bij mij zijn lijntjes al snel te dik. Maar ga ik deze eens proberen. Bedankt voor je foto!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Even een upje, kan mooi eens mee doen op mijn vrije dag!
Qua make up is dit toch wel mijn basislook, heel soms varieer ik qua kleuren op mijn ogen, maar veelal bruin. Mijn haar zit ook altijd zo, soms iets meer slag erin gemaakt. En als ik ga werken eigenlijk altijd een knot.
Qua make up is dit toch wel mijn basislook, heel soms varieer ik qua kleuren op mijn ogen, maar veelal bruin. Mijn haar zit ook altijd zo, soms iets meer slag erin gemaakt. En als ik ga werken eigenlijk altijd een knot.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Welke foundation gebruiken jullie? Nu het winter is, moet ik daar maar weer aan geloven! Ik wil alleen niet zo'n vies dik spulletje. En het moet wel een beetje dekken...
Die eyeliner ga ik ook kopen!
Die eyeliner ga ik ook kopen!
Gast- Gast
Heel simpel, ik heb getinte BB cream van Garnier op, met eyeliner en mascara. Op m'n lippen alleen een beetje Purol.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Paper Crown schreef:Zelda schreef:Ja klopt, het gaat niet altijd foutloos maar 9 van de 10 keer lukt het wel, haha.Paper Crown schreef:Zelda schreef:De eyeliner heb ik er trouwens binnen 10 seconden op! Kwestie van jarenlang oefenen.
Ja, ik ook maar soms gaat ie gewoon scheef haha!
Ik had trouwens altijd Lancome artliner, maar hij was of uitverkocht of weer duurder geworden, ik vond 't opeens belachelijk om €65,- voor een mascara en eyeliner af te rekenen (gaan bij mij tegelijkertijd op) heb er daarna een paar geprobeerd en die van L'Oreal is totaal 't zelfde! Dus die koop ik voortaan!
Die gebruik ik idd ook, al tig jaar! Ideaal, geniaal. Hij is ergens vorig jaar heel even uit de handel geweest ik heb toen tig drogisten gebeld en toen ik hem nog ergens vond de hele voorraad gekocht
Gast- Gast
Harrison schreef:Dan heeft het geen nut haha.
Maar WAT is die BB creme nu precies?
Ik gebruik een dagcreme en een foundation om al mijn oneffenheden weg te werken. Gewoon een goedkope van de etos, die is exact goed voor mijn huidskleur namelijk.
Ik zou dus foundation kunnen vervangen voor BB creme? Maar ik begrijp steeds maar niet waar dat nu precies goed voor is!
En...die eyeliner, kan dat bij iedereen? Of heb je daar een bepaald soort 'hoofd' voor nodig? Ik ben echt een nitwit...
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
http://www.bbcreamshop.eu/page/faq#.UMnsEuT8K3kHappinaz schreef:Harrison schreef:Dan heeft het geen nut haha.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Zwerver schreef:http://www.bbcreamshop.eu/page/faq#.UMnsEuT8K3kHappinaz schreef:Harrison schreef:Dan heeft het geen nut haha.
Dank u! Ik vond alleen engelstalige websites!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Harrison schreef:Haha, thanks. Eyeliner is echt een kwestie van oefenen, ik heb nu echt nog geen 10 seconden per oog nodig. Soms zit het wat beter dan anders, maar het gaat nooit meer echt mis haha.
Ik kan oefenen wat ik wil maar het lukt me nooit mooi. En ik weet ook nooit hoe dik hij moet, wel of niet zichtbaar etc.
Vandaag bb Cream (kriidvat huismerk) matterend poeder (etos) eyeliner (rtos) en mascara (rimmel)
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Misschien is een eyeliner stift wat voor jou AM? Ik gebruik zelf die van Essence (Kruidvat). Echt ideaal, kan niet mis gaan.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Als ik heb zitten prutsen met eyeliner maak ik een wattenstaafje een beetje nat en haal daarmee weg wat er buiten het bedoelde lijntje valt. Werkt prima!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Caroline wat een mooie helderblauwe ogen heb je!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Caroline wat een mooie helderblauwe ogen heb je!
Wat lief! Ben zelf ook wel blij met mijn ogen, ik vind het leuk dat er een donker randje om het blauw zit
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Fortissimo schreef:Misschien is een eyeliner stift wat voor jou AM? Ik gebruik zelf die van Essence (Kruidvat). Echt ideaal, kan niet mis gaan.
Zou het denk je? Kan het wel is proberen
Hoe doen jullie het eigenlijk onder je oog? Echt een randje op je waterlijntje of in de wimperrand?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe is jullie eenpersoonsbed voor kind opgemaakt?
» vandaag :(
» CB vandaag !
» Vandaag...
» Nav wat heb je aan vandaag
» vandaag :(
» CB vandaag !
» Vandaag...
» Nav wat heb je aan vandaag
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: