Hoe ben jij vandaag opgemaakt?
+34
Elliot
Parel
Eris
Arwyn
Lot
Marin
Niekske
Toet
Feline
Sterre
Flippin' Bitch
Slakje
Cow
minoessepoes
Mystique
mo-lola
Starla
Schaapke
Livine
Kowalski
Exogenesis
Shopaholic
Chocolate Cookie
SoGood
Poubelle
Jeanette
Pandora
Paper Crown
Sugarfall
Blond
VeryCherry
Ella
Shisha
Rush
38 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoe ben jij vandaag opgemaakt?
Ik gebruik een dagcreme van de action, oogpotlood en mascara.
Wat is bb creme eigenlijk, zo te horen is het goed spul maar ik ken het helemaal niet!
Wat is bb creme eigenlijk, zo te horen is het goed spul maar ik ken het helemaal niet!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ik gebruik dagelijks een BB creme, materend poeder, blush, oogschaduw (meestal goud-groen, soms bruin en soms geel-oranje als het beter bij de outfit past), eyeliner, mascara, lippenzalf en lipstick. Ik maak me hetzelfde op voor overdag als voor 's avonds als ik uitga.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik heb even gekeken en volgens mij is deze 1 tint te licht....wat zou je er eventueel voor willen?Punk'd schreef:Zelda schreef:Welke teint? misschien heb ik wel interesse als jij het toch niet gebruikt. Ik gebruik foundation als water....Punk'd schreef:
Ik heb nu de BB cream van Estee Lauder maar als hij op is ben ik daar wel een beetje klaar mee denk ik. Ik gebruik ook nooit meer foundation. Zonde, heb hier nog een heel flesje met MAC staan a 35 euro. haha. Wil het liefste een mooie matterende poeder hierna.
Het is de MAC Select SPF 15 foundation. Teint NC 20
Gast- Gast
De eyeliner heb ik er trouwens binnen 10 seconden op! Kwestie van jarenlang oefenen.
Gast- Gast
Zelda schreef:De eyeliner heb ik er trouwens binnen 10 seconden op! Kwestie van jarenlang oefenen.
Ja, ik ook maar soms gaat ie gewoon scheef haha!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ja precies, soms gaat het niet helemaal zoals het moet. Of soms knipper ik opeens :S haha. Net zoals dat mijn mascara bij mijn linkeroog altijd beter lukt dan bij mijn rechter.
Gast- Gast
Eyeliner doe ik eigenlijk nooit meer. Mijn ene ooglid ligt dichter bij mijn wimpers (geboren met langer ooglid, 2x ooglidcorrectie gehad), waardoor ik niet al te dikke eyeliner op kan doen. Bovendien heb ik hele erge traanogen, dus na 5 min richting supermarkt is het al helemaal uitgelopen. Oogschaduwbasis + neutrale oogschaduw eronder maakt ook geen verschil.
Ik heb me nog niet opgemaakt vandaag.
Ik meng een beetje foundation met dagcreme, gebruik poeder, blush en highlighter. Ik teken mijn wenkbrauwen bij, oogschaduwbasis en ga vandaag weer voor mijn POTC-ogen met een kohlpotloodje.
Ik heb me nog niet opgemaakt vandaag.
Ik meng een beetje foundation met dagcreme, gebruik poeder, blush en highlighter. Ik teken mijn wenkbrauwen bij, oogschaduwbasis en ga vandaag weer voor mijn POTC-ogen met een kohlpotloodje.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ja klopt, het gaat niet altijd foutloos maar 9 van de 10 keer lukt het wel, haha.Paper Crown schreef:Zelda schreef:De eyeliner heb ik er trouwens binnen 10 seconden op! Kwestie van jarenlang oefenen.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ja klopt, het gaat niet altijd foutloos maar 9 van de 10 keer lukt het wel, haha.Paper Crown schreef:Zelda schreef:De eyeliner heb ik er trouwens binnen 10 seconden op! Kwestie van jarenlang oefenen.
Ik had trouwens altijd Lancome artliner, maar hij was of uitverkocht of weer duurder geworden, ik vond 't opeens belachelijk om €65,- voor een mascara en eyeliner af te rekenen (gaan bij mij tegelijkertijd op) heb er daarna een paar geprobeerd en die van L'Oreal is totaal 't zelfde! Dus die koop ik voortaan!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb altijd Hema eyeliner, eerst vond ik die super fijn, maar nu die in een nieuwe verpakking zit ben ik er niet zo tevreden meer over
Eerst was het deze:
En nu deze, en die is een stuk wateriger en veeg je er veel sneller af.
Eerst was het deze:
En nu deze, en die is een stuk wateriger en veeg je er veel sneller af.
Gast- Gast
Ik had ook die van Lancome en vond het ook belachelijk duur, samen met mijn mascara reken je inderdaad zo 65 euro af. Toen heb ik er een van Gosh en Sephora geprobeerd maar nog niet die van l'oreal! Ga ik vandaag eens halen want tot nu toe heb ik niks kunnen vinden dat echt was wat ik zocht.
Gast- Gast
Oh ik vind de eyeliner van Gosh echt heel fijn! Kost ook maar 9 euro ofzo en ik doe er nu al mee sinds eind augustus.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
concealer, een beetje foundation, eyeliner en mascara. Soms gebruik ik ook nog blush. Het lijkt me ook leuk om wat meer te experimenteren met oogschaduw, maar het bewegende deel van mijn ooglid is niet goed zichtbaar als ik mijn ogen gewoon open heb. Lastig!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
PC, welke gebruik jij van Loreal? Die met zo'n gouden 'kwastje' in een potje?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik heb eyeliner van Catrice, 3 euro, topspul!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik gebruik deze eyeliner, het werkt net zo makkelijk als een potloodje maar je krijgt het strakke en nauwkeurige van een eyeliner :
Gast- Gast
Die van sephora gaat zo snel vlekken als er ook maar 1 druppel water op komt en dat is echt een ramp als ik door de regen naar mijn werk moet fietsen. Die van Gosh had dat ook maar eigenlijk weet ik het niet meer zo goed. Hij kon gewoon niet tippen aan die van lancome.
Zo'n kwastje, werkt dat lekker? Want het ziet er zo breed uit.
Zo'n kwastje, werkt dat lekker? Want het ziet er zo breed uit.
Gast- Gast
Leuk, make-up tips
Ik heb nu grijze oogschaduw op, met een beeeetje zilver in de ooghoeken, mascara en blush. Vrij standaard, ik varieer alleen de kleur van de oogschaduw af en toe. Ik draag ook veel bruin en groen en soms wat opvallender zoals turquoise of roze. Ik experimenteer veel met make-up, maar alleen voor feestjes of voor op stap, ik gebruik door de week bijvoorbeeld ook nooit foundation ofzo. Smokey eyes is iets waar ik nog op moet oefenen, dat ziet er toch altijd uit alsof ik gewoon oogschaduw heb geknoeid en eyeliner wil ik nog wel eens oefenen bij mezelf...
Verder mag ik over twee maanden voor de tweede keer bruidsmake-up gaan doen, daar ben ik ook al over na aan het denken! De bruid gebruikt bijna nooit make-up en heeft een vrije grove huid (duidelijke poriën). Het moet dus neutraal blijven. Mijn vorige bruid gebruikte alleen mascara en wilde ook neutraal met iets extra's. Toen zijn de smokey eyes me wel gelukt was met lichtbruin, dus dat viel ook wel mee.
Ik heb nu grijze oogschaduw op, met een beeeetje zilver in de ooghoeken, mascara en blush. Vrij standaard, ik varieer alleen de kleur van de oogschaduw af en toe. Ik draag ook veel bruin en groen en soms wat opvallender zoals turquoise of roze. Ik experimenteer veel met make-up, maar alleen voor feestjes of voor op stap, ik gebruik door de week bijvoorbeeld ook nooit foundation ofzo. Smokey eyes is iets waar ik nog op moet oefenen, dat ziet er toch altijd uit alsof ik gewoon oogschaduw heb geknoeid en eyeliner wil ik nog wel eens oefenen bij mezelf...
Verder mag ik over twee maanden voor de tweede keer bruidsmake-up gaan doen, daar ben ik ook al over na aan het denken! De bruid gebruikt bijna nooit make-up en heeft een vrije grove huid (duidelijke poriën). Het moet dus neutraal blijven. Mijn vorige bruid gebruikte alleen mascara en wilde ook neutraal met iets extra's. Toen zijn de smokey eyes me wel gelukt was met lichtbruin, dus dat viel ook wel mee.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Je gebruikt alleen het uiterste puntje dus het streepje wordt strak. Ik vind het echt ideaal, gebruik vrijwel geen eyeliner meer bij mezelf of bij klanten.Harrison schreef:Zo'n kwastje, werkt dat lekker? Want het ziet er zo breed uit.
Gast- Gast
Zo ben ik vandaag opgemaakt:
Vond het wel een grappige foto zo
BB cream van Clinique vermengd met Pore Minimizer refining serum van Clinique, die twee meng ik altijd samen op m'n hand omdat ik het anders zo vet vind en zo wordt het heerlijk zacht. Dan een beetje dun poeder verdelen over m'n gezicht, zodat het wat matteert en tot slot nog wat Porefessional van Benefit er over om het helemaal glad en zacht te krijgen. Blush van Chanel en mascara en oogpotlood van Clinique. Oh en een klein beetje van die vloeibare lip stain van Benefit op m'n lippen, zodat ze niet zo bleek zijn. Een hele hoop make up voor iets wat je amper ziet
Het enige wat ik altijd zo irritant vind is dat ik van die kleine wimpertjes heb. Ik heb gewoon nooit mooie mascara ogen. Als iemand daar tips voor heeft, graag!
Oh en ik heb zo'n vettige huid dat de make up echt binnen een uur er al weer af is. Dus waar ik 't eigenlijk ook voor doe?
Vond het wel een grappige foto zo
BB cream van Clinique vermengd met Pore Minimizer refining serum van Clinique, die twee meng ik altijd samen op m'n hand omdat ik het anders zo vet vind en zo wordt het heerlijk zacht. Dan een beetje dun poeder verdelen over m'n gezicht, zodat het wat matteert en tot slot nog wat Porefessional van Benefit er over om het helemaal glad en zacht te krijgen. Blush van Chanel en mascara en oogpotlood van Clinique. Oh en een klein beetje van die vloeibare lip stain van Benefit op m'n lippen, zodat ze niet zo bleek zijn. Een hele hoop make up voor iets wat je amper ziet
Het enige wat ik altijd zo irritant vind is dat ik van die kleine wimpertjes heb. Ik heb gewoon nooit mooie mascara ogen. Als iemand daar tips voor heeft, graag!
Oh en ik heb zo'n vettige huid dat de make up echt binnen een uur er al weer af is. Dus waar ik 't eigenlijk ook voor doe?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Doe jij porefessional OVER je make up? Ik doe het er altijd onder! Ik weet niet wat je tegen het vervagen van je make up kunt doen, misschien af en toe bij poederen? Of van die anti glim velletjes over je gezicht wrijven?
Gast- Gast
Ja ik vind 't altijd een mooi matterend effect geven als ik 't er over doe! Ik deed 't eerst ook altijd er onder, maar ik ben tegenwoordig fan van er over doen, dan blend de make up zo mooi, vind ik.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat een blije foto Marin!
Ik heb ook mini-wimpers, en de hoop op een echte verlengende mascara ben ik ook verloren inimddels. Met een mooie lijn eyeliner er boven lijkt het nog een beetje wat, maar dat is pure schijn
Ik heb ook mini-wimpers, en de hoop op een echte verlengende mascara ben ik ook verloren inimddels. Met een mooie lijn eyeliner er boven lijkt het nog een beetje wat, maar dat is pure schijn
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe is jullie eenpersoonsbed voor kind opgemaakt?
» vandaag :(
» CB vandaag !
» Vandaag...
» Nav wat heb je aan vandaag
» vandaag :(
» CB vandaag !
» Vandaag...
» Nav wat heb je aan vandaag
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: