Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ben jij vandaag opgemaakt?

+34
Elliot
Parel
Eris
Arwyn
Lot
Marin
Niekske
Toet
Feline
Sterre
Flippin' Bitch
Slakje
Cow
minoessepoes
Mystique
mo-lola
Starla
Schaapke
Livine
Kowalski
Exogenesis
Shopaholic
Chocolate Cookie
SoGood
Poubelle
Jeanette
Pandora
Paper Crown
Sugarfall
Blond
VeryCherry
Ella
Shisha
Rush
38 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe ben jij vandaag opgemaakt? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij vandaag opgemaakt?

Bericht  SoGood di 4 dec 2012 - 5:44

Maura schreef:

En dan heb ik ook gelijk mijn hele beautycase gehad. Alhoewel, zit nu ook nog Bronsing Powder in, maar krijg continu vlekken als ik dat probeer. Dus dat is nog geen succes.

Dan heb je niet de juiste kwast, denk ik.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij vandaag opgemaakt? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij vandaag opgemaakt?

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 5:48

Sogood schreef:
Maura schreef:

En dan heb ik ook gelijk mijn hele beautycase gehad. Alhoewel, zit nu ook nog Bronsing Powder in, maar krijg continu vlekken als ik dat probeer. Dus dat is nog geen succes.

Dan heb je niet de juiste kwast, denk ik.

Dat zou best eens mogelijk zijn. Maar doordat het nu al vlekken geeft, ben ik de gieraard, die niet even gaat kijken voor een goede kwast. Zo goed ben ik niet met make-up, daarom gebruik ik al tien jaar hetzelfde. Hoe ben jij vandaag opgemaakt? - Pagina 2 394967

Gast
Gast

Bericht  Poubelle di 4 dec 2012 - 5:59

Sogood schreef:
Poubelle schreef:Ik maak me in het weekend wat uitbundiger op dan doordeweeks, meestal heb ik dan 's ochtends niet heel veel tijd om er veel aandacht aan te besteden.
De laatste tijd is het vaak gewoon concealer, mascara en oogpotlood; als ik wat meer tijd heb dan is het bb-cream, concealer, 2 of 3 kleuren van het naked palette en mascara, en in het weekend probeer ik vaak zo'n winged eyeliner met vloeibare eyeliner. Daar ben ik alleen al een kwartier mee bezig Hoe ben jij vandaag opgemaakt? - Pagina 2 394967

Lastig verhaal dit!

Ik snap je niet.. Leest 't irritant?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 6:15

Jente schreef:Alleen een beetje concealer, poeder, blush en mascara. Heel basic dus en niet echt inspiratievol. Ik kan dus ook wel wat inspiratie van anderen gebruiken Hoe ben jij vandaag opgemaakt? - Pagina 2 253468018
+1..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 6:28

Poubelle schreef: in het weekend probeer ik vaak zo'n winged eyeliner met vloeibare eyeliner. Daar ben ik alleen al een kwartier mee bezig laughcry
Misschien heb je hier iets aan: Hoe ben jij vandaag opgemaakt? - Pagina 2 487034_302944149809597_1659599131_n

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie di 4 dec 2012 - 6:46

Chipp schreef:Alleen mascara, dus niet zo spannend.
+1
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shopaholic di 4 dec 2012 - 7:30

Foundation, mascara & oogpotlood.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Exogenesis di 4 dec 2012 - 7:45

Mascara en donkerbruine+witzilveren oogschaduw.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Kowalski di 4 dec 2012 - 8:38

Doordeweeks heb ik normaal gesproken alleen maar eyeliner en mascara op, en een beetje blusher. Niks bijzonders dus, maar goed genoeg voor doordeweeks!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 8:43

Ik maak me vrijwel altijd hetzelfde op, eyeliner onder en boven, mascara, foundation en soms een beetje blush. Als ik een keer gek wil doen dan doe ik donkerrode lippenstift op.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 8:44

Punk'd schreef:

Ik heb nu de BB cream van Estee Lauder maar als hij op is ben ik daar wel een beetje klaar mee denk ik. Ik gebruik ook nooit meer foundation. Zonde, heb hier nog een heel flesje met MAC staan a 35 euro. haha. Wil het liefste een mooie matterende poeder hierna.

Welke teint? I love you misschien heb ik wel interesse als jij het toch niet gebruikt. Ik gebruik foundation als water....

Gast
Gast

Bericht  Livine di 4 dec 2012 - 8:53

Ik smeer een dagcreme op en doe vervolgens BB-cream op. Vervolgens eerst een lichte laag oogschaduw en vervolgens een donkere in mijn arcadeboog. Eyeliner en mascara erop en een klein beetje blush en dan vind ik het wel prima Wink
Livine
Livine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12

Bericht  Schaapke di 4 dec 2012 - 10:34

Livine schreef:Ik smeer een dagcreme op en doe vervolgens BB-cream op. Vervolgens eerst een lichte laag oogschaduw en vervolgens een donkere in mijn arcadeboog. Eyeliner en mascara erop en een klein beetje blush en dan vind ik het wel prima Wink

Ik ook! Ik voeg alleen dan nog wat concealer en poeder eraan toe.
Ook gebruik ik altijd een oogschaduwbasis.
Ik vind het leuk om af te wisselen met kleurtjes oogschaduw. Paars, aubergine, blauw, grijs, bruin.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Starla di 4 dec 2012 - 10:49

Ah ik vroeg me al of of er nou nog dagcreme onder bb cream moest of niet, maar anderen doen dat kennelijk dus ook Very Happy
Ik ben nu een beetje bb aan het testen, heb die van collistar, de lichtste maar die is te donker voor me als het geen zomer is Rolling Eyes.
Verder heb ik altijd concealer van gosh, poeder, blush en mascara van clinique, wenkbrauwpotlood, en als ik vrij ben lekker schminken met mn naked palettes. Ben daar zo blij mee I love you
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 20:20

Zelda schreef:
Punk'd schreef:

Ik heb nu de BB cream van Estee Lauder maar als hij op is ben ik daar wel een beetje klaar mee denk ik. Ik gebruik ook nooit meer foundation. Zonde, heb hier nog een heel flesje met MAC staan a 35 euro. haha. Wil het liefste een mooie matterende poeder hierna.

Welke teint? I love you misschien heb ik wel interesse als jij het toch niet gebruikt. Ik gebruik foundation als water....

Het is de MAC Select SPF 15 foundation. Teint NC 20

Gast
Gast

Bericht  mo-lola di 4 dec 2012 - 23:04

Alleen Mascara en me wenkbrauwen gedaan.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 0:11

Hoe ben jij vandaag opgemaakt? - Pagina 2 69CA3FA5-CFDF-43B8-9BD0-3BD1EB9ECDB2-8159-0000086D0C6C4AD0

Zo zie ik er dus elke dag uit. Ik heb nu eyeliner op mijn ooglid, mascara, blush en wat lippenvet, that's it.

Ik ben het zat! Ik wil wat spannends!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 0:29

Die eyeliner staat je wel echt heel erg mooi. Ook heel recht aangebracht. (nog zo iets waar ik moeite mee heb haha).

Ik heb verder ook geen tips. Want ik vind je nu al heel mooi queen

Gast
Gast

Bericht  Mystique wo 5 dec 2012 - 0:37

Ik heb ook inspiratie nodig Hoe ben jij vandaag opgemaakt? - Pagina 2 1270000679, ik voel me echt zo'n noob die niet verder komt dan mascare, eyeliner en soms wat oogschaduw Neutral

Ik vind je er ook heel mooi uit zien Harrison, maar snap dat je eens wat anders wilt qua make-up.
Mystique
Mystique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 0:47

Haha, thanks. Eyeliner is echt een kwestie van oefenen, ik heb nu echt nog geen 10 seconden per oog nodig. Soms zit het wat beter dan anders, maar het gaat nooit meer echt mis haha.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes wo 5 dec 2012 - 0:59

Hier ook dagcreme, bb creme, mascara en wat rouge. De ene dag gebruik ik wel eye liner en de volgende dag niet, ligt er een beetje aan hoeveel tijd en zin ik heb. In het weekend gebruik ik ook vaak een oogschaduw in een beetje een olijf groene kleur, net zoals mijn ogen. Mijn wenkbrouwen zijn heel donker en egaal, dus dasr doe ik niks aan.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 6:36

Blijft jullie oogschaduw de hele dag goed zitten? Bij mij verdwijnt het gedurende de dag in de 'gleuf' van mijn ogen, als jullie begrijpen wat ik bedoel haha nerd

Gast
Gast

Bericht  Poubelle wo 5 dec 2012 - 7:00

Therapy schreef:Blijft jullie oogschaduw de hele dag goed zitten? Bij mij verdwijnt het gedurende de dag in de 'gleuf' van mijn ogen, als jullie begrijpen wat ik bedoel haha nerd

Dan moet je een eyeshadowbase gebruiken.

Forumster schreef:Misschien heb je hier iets aan: Hoe ben jij vandaag opgemaakt? - Pagina 2 487034_302944149809597_1659599131_n

Ja, absoluut! Ik ga het zaterdag eens op deze manier proberen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  SoGood wo 5 dec 2012 - 7:21

Poubelle schreef:
Sogood schreef:
Poubelle schreef:Ik maak me in het weekend wat uitbundiger op dan doordeweeks, meestal heb ik dan 's ochtends niet heel veel tijd om er veel aandacht aan te besteden.
De laatste tijd is het vaak gewoon concealer, mascara en oogpotlood; als ik wat meer tijd heb dan is het bb-cream, concealer, 2 of 3 kleuren van het naked palette en mascara, en in het weekend probeer ik vaak zo'n winged eyeliner met vloeibare eyeliner. Daar ben ik alleen al een kwartier mee bezig Hoe ben jij vandaag opgemaakt? - Pagina 2 394967

Lastig verhaal dit!

Haha, nee joh..Hoe ben jij vandaag opgemaakt? - Pagina 2 561177 Ik bedoelde dat ik het dikgedrukte ook een lastige bezigheid vind. Lukt me maar zelden!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815

Bericht  Poubelle wo 5 dec 2012 - 7:23

Sogood schreef:
Poubelle schreef:
Sogood schreef:

Lastig verhaal dit!

Haha, nee joh..Hoe ben jij vandaag opgemaakt? - Pagina 2 561177 Ik bedoelde dat ik het dikgedrukte ook een lastige bezigheid vind. Lukt me maar zelden!

Haha ik twijfelde of dat het was of dat m'n zin veel te lang en krom was laughcry .
Maar idd, die eyeliner blijft een lastig verhaal Wink. Zijn bij mij meestal toevalstreffers als het er goed op zit. Ik hoop dat het met de tip van forumster wel lukt.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: