Gezocht: lange chino broek
+3
ijsjemeisje
Bliss
Error
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gezocht: lange chino broek
Ik wil al een hele tijd een chino broek, maar omdat ik lange benen heb kan ik nergens een goede vinden! De langste die ik heb gezien heeft een binnenbeenlengte van 82 cm, maar mijn binnenbeenlengte is al 90 cm.. Aangezien de broek ook nog omgeslagen moet worden is dat geen pan! Heeft iemand nog tips waar je een langere variant van deze broek kunt kopen?
Gast- Gast
Re: Gezocht: lange chino broek
Zara al geprobeerd? Bij mij moest er juist bij de broek van de Zara een heel stuk af!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Paraplu schreef:Zara al geprobeerd? Bij mij moest er juist bij de broek van de Zara een heel stuk af!
Hoe lang ben jij dan? Ik ben nog niet bij Zara geweest maar dan moet ik ook naar A'dam toe.. Maar dan is dat een optie iig!
Gast- Gast
Maar juist omdat je ze om moet slaan, is het toch niet zo erg als ze te kort zijn?? Zie je toch niet dan!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind ze ook zo mooi!!
Alleen ze zitten bij mijn 'kruis' wijd dat er een vorm in komt te zitten
Niet mooi.
Niet mooi.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Amazzonia schreef:Paraplu schreef:Zara al geprobeerd? Bij mij moest er juist bij de broek van de Zara een heel stuk af!
Hoe lang ben jij dan? Ik ben nog niet bij Zara geweest maar dan moet ik ook naar A'dam toe.. Maar dan is dat een optie iig!
Hmm, ik ben 1,70m ongeveer, maar de normale broeken zitten vaak wel goed, maar die van de Zara was zo lang dat omslaan ook geen gezicht meer was, dus heb ik een stuk afgehaald. (ofja laten halen)
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Heb t zelfde probleem, daarom er nog geen aangeschaft...Te lange pootjes.
Gast- Gast
Nou ben ik ook weer niet extreem lang (1.80m, lengtemaat 34), maar ik heb die van mij gewoon bij de H&M vandaan.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:Nou ben ik ook weer niet extreem lang (1.80m, lengtemaat 34), maar ik heb die van mij gewoon bij de H&M vandaan.
Die van H&M heeft dus binnenbeenlengte 82 cm.. Dus helaas, dat gaat hem niet worden! Ik ben 1.85 en heb van broeken lengtemaat 35 (esprit) of 36.
Gast- Gast
Nogmaals, ik ben ook lang (1.83m) en volgens mij is dit juist de enige broeksoort waarbij het niet uitmaakt dat ie niet lang genoeg is, omdat ie toch korter gedragen wordt!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Amazzonia schreef:Arwyn schreef:Nou ben ik ook weer niet extreem lang (1.80m, lengtemaat 34), maar ik heb die van mij gewoon bij de H&M vandaan.
Die van H&M heeft dus binnenbeenlengte 82 cm.. Dus helaas, dat gaat hem niet worden! Ik ben 1.85 en heb van broeken lengtemaat 35 (esprit) of 36.
Ik ben ook 1.85 en ik heb een jeans chino van esprit gekocht in de uitverkoop vorige week. Hij valt tot op mijn hakken.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Op het moment pas ik nergens meer in , maar ik ben ook 1.83 en kon altijd alleen slagen voor broeken die lang genoeg waren bij de zara en de bershka.
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Niekske schreef:Amazzonia schreef:Arwyn schreef:Nou ben ik ook weer niet extreem lang (1.80m, lengtemaat 34), maar ik heb die van mij gewoon bij de H&M vandaan.
Ik ben ook 1.85 en ik heb een jeans chino van esprit gekocht in de uitverkoop vorige week. Hij valt tot op mijn hakken.
Ik heb er ook één bij Esprit gekocht uiteindelijk en ik kan hem zelfs twee keer omslaan! Voor €25 maar..
Laatst aangepast door Amazzonia op zo 21 aug 2011 - 3:19; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ijsjemeisje schreef:Ik vind ze ook zo mooi!!
Niet mooi.
+ 1 haha. Ik heb gewoon plaats voor een piemel zo vreemd zit dat ding aan de voorkant.
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Soortgelijke onderwerpen
» Voor alle lange dames (chino)
» Welke schoenen onder een chino (broek)?
» Spoedje.. Schoenen voor onder chino gezocht!
» Lange navelpiercing gezocht
» Gezocht lange pantalons
» Welke schoenen onder een chino (broek)?
» Spoedje.. Schoenen voor onder chino gezocht!
» Lange navelpiercing gezocht
» Gezocht lange pantalons
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: