Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Reisbureau scheldt klant uit via mail!

+6
Inge
Minx
Snoopy
Lejow
Ella
Caribbeanlover
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Caribbeanlover zo 2 dec 2012 - 5:01

http://www.nuzakelijk.nl/de-koffiecorner/2970294/reisbureau-scheldt-klant-via-mail.html

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Gast zo 2 dec 2012 - 5:06

Zo... Die heeft weinig kaas gegeten van respect.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Caribbeanlover zo 2 dec 2012 - 5:14

Diegene is zoals je kon lezen gelukkig ontslagen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Ella zo 2 dec 2012 - 5:14

Zo die werknemer nam ook geen blad voor zijn mond
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Caribbeanlover zo 2 dec 2012 - 6:42

Dat had hij/zijn zeker niet. De reisorganisatie waar wij ooit geboekt hebben dreigde bij mij om de korting in te trekken en toen ze hier lazen wat ik over hun zei eiste ze min of meer dat ik dat niet nog eens moest doen anders zouden ze de korting sowieso intrekken.

Dat alleen maar omdat ik oke best veel mails had gestuurd met vragen. Als ik wat vroeg, dan kwam ik er een week ofzo achter dat ik ook wat anders wilde weten en daar denk je dan op dat moment niet aan. Het komt altijd voor dat iemand later nog denkt ''oh dat en dat wil ik ook nog weten''.

Het is een vrij land en dus mag ik zelf weten wat ik over ze zeg.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Lejow zo 2 dec 2012 - 10:28

Caribbeanlover schreef:Dat had hij/zijn zeker niet. De reisorganisatie waar wij ooit geboekt hebben dreigde bij mij om de korting in te trekken en toen ze hier lazen wat ik over hun zei eiste ze min of meer dat ik dat niet nog eens moest doen anders zouden ze de korting sowieso intrekken.

Dat alleen maar omdat ik oke best veel mails had gestuurd met vragen. Als ik wat vroeg, dan kwam ik er een week ofzo achter dat ik ook wat anders wilde weten en daar denk je dan op dat moment niet aan. Het komt altijd voor dat iemand later nog denkt ''oh dat en dat wil ik ook nog weten''.

Het is een vrij land en dus mag ik zelf weten wat ik over ze zeg.

Misschien moet je dit ook eens denken over je schoonmoeder... Rolling Eyes
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Caribbeanlover zo 2 dec 2012 - 11:09

Nou dat doe ik toch ook, ik zeg toch wat ik denk en vind over haar. Wat is je punt?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Snoopy zo 2 dec 2012 - 11:52

Caribbeanlover schreef:Nou dat doe ik toch ook, ik zeg toch wat ik denk en vind over haar. Wat is je punt?

Dat de wereld niet alleen om jou draait?
Jouw schoonmoeder leeft ook in een vrij land en mag ook zeggen wat ze wil.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Lejow zo 2 dec 2012 - 22:04

Snoopy schreef:
Caribbeanlover schreef:Nou dat doe ik toch ook, ik zeg toch wat ik denk en vind over haar. Wat is je punt?

Dat de wereld niet alleen om jou draait?
Jouw schoonmoeder leeft ook in een vrij land en mag ook zeggen wat ze wil.

Juist!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Caribbeanlover zo 2 dec 2012 - 22:23

Nou dan geld dat net zo goed voor mij en moet je niet zo lopen zeiken als ik het over haar heb. Je spreekt jezelf nu zo tegen met die opmerking van je!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Snoopy zo 2 dec 2012 - 22:52

Sleep
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Caribbeanlover ma 3 dec 2012 - 2:49

Sleep

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Lejow ma 3 dec 2012 - 2:51

Caribbeanlover schreef:Nou dan geld dat net zo goed voor mij en moet je niet zo lopen zeiken als ik het over haar heb. Je spreekt jezelf nu zo tegen met die opmerking van je!

1: geld is geldt, er moet nog een t achter
en 2.. waar spreek ik mezelf precies in tegen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Minx ma 3 dec 2012 - 7:34

Zou je een keer gewoon het bericht kunnen kopiëren ipv elke keer een link te plaatsen?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Caribbeanlover ma 3 dec 2012 - 10:47

Kleine moeite om het te openen niet waar en anders lees/doe je het toch niet?! Niks moet hoor! Zo vaak staan er links in topics, who cares?!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Inge ma 3 dec 2012 - 10:49

Als ik via mijn mobiel forum opent de link niet altijd dus opzich zou het wel fijner zijn als het bericht ook in de openingspost staat
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Caribbeanlover ma 3 dec 2012 - 10:50

Sorry,maar ik kan niet anders Inge. Dan vult het ook de pagina zowat en een link is alleen maar makkelijk mits je die kan openen, dan kan je beter wachten totdat je thuis op de pc kan Wink

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 10:51

Haha Inge, jij vergeet echt altijd het puntje aan het einde van je zin he Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 10:53

Caribbeanlover schreef:Sorry,maar ik kan niet anders Inge. Dan vult het ook de pagina zowat en een link is alleen maar makkelijk mits je die kan openen, dan kan je beter wachten totdat je thuis op de pc kan Wink
Tuurijk wel. Tekst selecteren, rechtermuisklik, kopieren klikken, en vervolgens hier plakken. Piece of cake.

Mij stoort het overigens niet, ik kan de meeste sites ook gewoon op mijn mobiel openen en als ik geen zin heb om het te lezen, dan open ik de link gewoon niet. Maar het kán dus wel degelijk anders, CBL Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Inge ma 3 dec 2012 - 11:32

Maple schreef:Haha Inge, jij vergeet echt altijd het puntje aan het einde van je zin he Wink

Nou je het zegt. :-D
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Caribbeanlover ma 3 dec 2012 - 21:19

Ik ga het eens proberen oke, Inge dat doe ik ook vaak.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 21:46

Caribbeanlover schreef: De reisorganisatie waar wij ooit geboekt hebben dreigde bij mij om de korting in te trekken en toen ze hier lazen wat ik over hun zei eiste ze min of meer dat ik dat niet nog eens moest doen anders zouden ze de korting sowieso intrekken.

Zo hey wat een onbeschofte $^&# net goed dat ie ontslagen is. En CBL hoe kan het reisbureau weten dat jij op dit forum dingen over hun post?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Pollewop do 6 dec 2012 - 0:35

Ik hoef niet eens moeite te doen om te weten wie CBL eerder was zeg. Jemig.
Pollewop
Pollewop
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 74
Registratiedatum : 10-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Rush do 6 dec 2012 - 0:44

Pollewop schreef:Ik hoef niet eens moeite te doen om te weten wie CBL eerder was zeg. Jemig.
Huh? Dat is ook zeker geen geheim ofzo. Reisbureau scheldt klant uit via mail! 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 1:32

Pollewop schreef:Ik hoef niet eens moeite te doen om te weten wie CBL eerder was zeg. Jemig.
Komt er ook één uit d'r grot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reisbureau scheldt klant uit via mail! Empty Re: Reisbureau scheldt klant uit via mail!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum