Sinterklaas en de ongeboren baby..
+20
SarahKey
Viva
*Lookie*
Parisienne
Twellie
Snoes
Sophiee
strawberry
Bloem86
Parel
kwak
Flip Fluitketel
Flower_L
Jazzlyn
Linda
Pussycat
Rush
Liadan
Tania
Printje
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Sinterklaas en de ongeboren baby..
Wij hebben bij de oudste toen wel een knuffeltje gekregen, iets kleins vind ik wel leuk, maar een prinsessenkasteel weer net iets te veel.
Gast- Gast
Nee, niet gedaan.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ja, dat zou ik wel doen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Snoes schreef:Met Kerstmis krijgt de ongeboren baby van een familielid ook een cadeautje van ons. Iets klein, maar ik vind het wel leuk om iets te geven.
Maar jullie baby is dan hopelijk al geboren!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Snoes schreef:Met Kerstmis krijgt de ongeboren baby van een familielid ook een cadeautje van ons. Iets klein, maar ik vind het wel leuk om iets te geven.
Daarom zegt ze ook de ongeboren baby van een familielied, die van haar kan het gewoon live krijgen
Gast- Gast
Pippa schreef:Parel schreef:Snoes schreef:Met Kerstmis krijgt de ongeboren baby van een familielid ook een cadeautje van ons. Iets klein, maar ik vind het wel leuk om iets te geven.
Daarom zegt ze ook de ongeboren baby van een familielied, die van haar kan het gewoon live krijgen
Sorrrrrrry!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ja, ik kreeg al wel sintcadeautjes toen ons kindje nog niet geboren was. Vond ik erg leuk!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Onze 1e dochter is in januari geboren, daarvoor hebben we niets met de sinterklaas ervoor gegeven.
Ze is er nog niet, dus kocht ik nog niets.
Ze is er nog niet, dus kocht ik nog niets.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
*Lookie* schreef:Ja, ik kreeg al wel sintcadeautjes toen ons kindje nog niet geboren was. Vond ik erg leuk!
Ik ook. S kreeg zelfs nog meer als wij
Tania schreef:Printje schreef:Ik wil eigenlijk ook nog iets kleins kopen, had eigenlijk mijn zinnen gezet op dat prinsessenkasteel van lp maar das misschien raar....
Haha dat is wel heel enthousiast (Ik heb die trouwens van de week besteld voor 37,50 bij kruidvat voor als je hem wil kopen).
Wij hadden wat dingetjes voor haar kamer, kleertjes en een rammelaar geloof ik.
Is deze nog online te vinden?? Kan 'm maar niet vinden! Tijdje terug ook al niet. Jammer!
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Sterrin_ schreef:Tania schreef:Printje schreef:Ik wil eigenlijk ook nog iets kleins kopen, had eigenlijk mijn zinnen gezet op dat prinsessenkasteel van lp maar das misschien raar....
Haha dat is wel heel enthousiast (Ik heb die trouwens van de week besteld voor 37,50 bij kruidvat voor als je hem wil kopen).
Is deze nog online te vinden?? Kan 'm maar niet vinden! Tijdje terug ook al niet. Jammer!
Online is hij bij kruidvat geloof ik uitverkocht. Bij onze kruidvat stonden er gister nog een paar van. En nu 1+1 gratis. Dus al doe je er wat van 5 euro bij krijg je toch 50% korting op het totaal bedrag.
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Vorig jaar zat ze nog in mijn buik met Sinterklaas, en ik was helemaal verbaasd dat we ook cadeautjes kregen van mijn schoonfamilie (daarmee vierden we het, en iedereen koopt een cadeautje voor alle kindjes die er zijn).
Vond ik erg leuk!
Vond ik erg leuk!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
strawberry schreef:Sterrin_ schreef:Tania schreef:Printje schreef:Ik wil eigenlijk ook nog iets kleins kopen, had eigenlijk mijn zinnen gezet op dat prinsessenkasteel van lp maar das misschien raar....
Online is hij bij kruidvat geloof ik uitverkocht. Bij onze kruidvat stonden er gister nog een paar van. En nu 1+1 gratis. Dus al doe je er wat van 5 euro bij krijg je toch 50% korting op het totaal bedrag.
Ja, om die actie probeerde ik het idd ook. Maar helaas. In de winkel staat ie hier ook niet.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Sterrin_ schreef:strawberry schreef:Sterrin_ schreef:Tania schreef:Printje schreef:Ik wil eigenlijk ook nog iets kleins kopen, had eigenlijk mijn zinnen gezet op dat prinsessenkasteel van lp maar das misschien raar....
Ja, om die actie probeerde ik het idd ook. Maar helaas. In de winkel staat ie hier ook niet.
He balen! Misschien even wat andere filialen van kruidvat proberen? Of ergens in een dorp in de buurt. Bij mijn moeder in het dorp.. Ze woont in een redelijk klein dorp was het dus helemaal niet druk en stond er echt nog mega veel van alles.
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
strawberry schreef:Sterrin_ schreef:Tania schreef:Printje schreef:Ik wil eigenlijk ook nog iets kleins kopen, had eigenlijk mijn zinnen gezet op dat prinsessenkasteel van lp maar das misschien raar....
Huh, zo werkt dat toch niet? Meestal krijg je dan het goedkoopste gratis.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
ja, de goedkoopste is gratis.Susan schreef:strawberry schreef:Sterrin_ schreef:Tania schreef:Printje schreef:Ik wil eigenlijk ook nog iets kleins kopen, had eigenlijk mijn zinnen gezet op dat prinsessenkasteel van lp maar das misschien raar....
Ik heb wel wat gekocht voor de baby, maar dat komt omdat ik stiekem voor morgen voor iedereen cadeautjes heb gekocht en dat we thuis sinterklaas vieren, iets wat mijn man maar onzin vind omdat D. het niet snapt maar zolang ik het stiekem doet vind hij het heel leuk
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Susan schreef:strawberry schreef:Sterrin_ schreef:Tania schreef:Printje schreef:Ik wil eigenlijk ook nog iets kleins kopen, had eigenlijk mijn zinnen gezet op dat prinsessenkasteel van lp maar das misschien raar....
Bij kruidvat werken alle 1+1 acties zo dat je 50 procent korting krijgt op elk product. Bij 2+1 gratis krijg je overal 33% korting op enz.
Edit; het prinsessenkasteel staat inderdaad niet meer online. Voor de acties stond hij erop, toen was hij meteen uitverkocht, daarna heeft hij er nog heel kort opgestaan en toen heb ik m meteen besteld maar binnen een paar uur was hij er weer af.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kwam vandaag thuis uit het werk en vond dit bij de verwarming
Ik heb het boek 'De toegift' van Carry Slee gekregen, mijn baby een superleuke rammelaar
Ik ben toch zo gelukkig he, ik zit er gewoon van te huilen
Edit:
De cadeautjes
Ik heb het boek 'De toegift' van Carry Slee gekregen, mijn baby een superleuke rammelaar
Edit:
De cadeautjes
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» De zak van Sinterklaas
» verlanglijstje sinterklaas
» sinterklaas vieren
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» De zak van Sinterklaas
» verlanglijstje sinterklaas
» sinterklaas vieren
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: