Leuk zwangerschapsboek
+4
kletskousje
Filoria
-Ieniemienie-
Printje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuk zwangerschapsboek
Ik ben op zoek naar een leuk zwangerschapsboek, maar er zijn er zo veel! En ik kan (op internet) niet beoordelen welk boek leuk zal zijn.
Ik wil graag een boek waarin in elke week kan lezen wat er met het kindje gebeurd en eventueel met mij, zou leuk zijn als er foto's bij staan.
Hebben jullie een aanrader? Een boek waarvan je zegt: daar heb ik veel in gelezen, en leuke feitjes uit gehaald?
Ik wil graag een boek waarin in elke week kan lezen wat er met het kindje gebeurd en eventueel met mij, zou leuk zijn als er foto's bij staan.
Hebben jullie een aanrader? Een boek waarvan je zegt: daar heb ik veel in gelezen, en leuke feitjes uit gehaald?
Gast- Gast
Re: Leuk zwangerschapsboek
IK vind, pap en mam vertellen over jou heel leuk. Deze heb ik ook voor mijn zoontje. Het is uitgebreid en er staan zelfs vragen voor eht kind in, als het iets ouders is.
Sorry fout gelezen, dit is echt een boek om je ervaringen in te vertellen.
Sorry fout gelezen, dit is echt een boek om je ervaringen in te vertellen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
+1 Alleen dit is geen uitgebreid zwangeschapsboek. Meer voor de eertse 12jr van je kindje.Printje schreef:IK vind, pap en mam vertellen over jou heel leuk. Deze heb ik ook voor mijn zoontje. Het is uitgebreid en er staan zelfs vragen voor eht kind in, als het iets ouders is.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Printje, dat was niet meteen wat ik bedoelde, maar dat boek lijkt me wel heel erg leuk! Een soort van ikke-boek, dat ik van mezelf van vroeger heb.
Ik heb de boeken mam vertel eens en pap vertel eens aan mijn ouders gegeven een paar jaar terug, zij hebben het ingevuld aan me teruggegeven, dat is heel erg bijzonder!
Ik heb de boeken mam vertel eens en pap vertel eens aan mijn ouders gegeven een paar jaar terug, zij hebben het ingevuld aan me teruggegeven, dat is heel erg bijzonder!
Gast- Gast
Jaaa 'veilig zwanger' van Beatrijs Smulders!
Was mijn zwangerschapsbijbel. Er staat per week in wat er met jou en met de baby gebeurt + veel handige tips. En achterin staat een inhoudsopgave, zodat als je last hebt van jeuk je achter bij de 'J' van 'jeuk' kunt kijken. Heel fijn.
Maar er staan geen mooie baarmoederfoto's in ofzo, dus das dan weer een minpuntje als ik jouw eisenlijstje zie.
Was mijn zwangerschapsbijbel. Er staat per week in wat er met jou en met de baby gebeurt + veel handige tips. En achterin staat een inhoudsopgave, zodat als je last hebt van jeuk je achter bij de 'J' van 'jeuk' kunt kijken. Heel fijn.
Maar er staan geen mooie baarmoederfoto's in ofzo, dus das dan weer een minpuntje als ik jouw eisenlijstje zie.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Kruumel schreef:Printje, dat was niet meteen wat ik bedoelde, maar dat boek lijkt me wel heel erg leuk! Een soort van ikke-boek, dat ik van mezelf van vroeger heb.
Klopt dit boek vul je in vanaf de zwangerschap tot ik geloof de puberteit, er staan leuke, eens wat andere vragen in.
Printje- Lady Post-a-lot
Filoria, bedankt voor de tip... lijkt me inderdaad een leuk boek. En eisen... het zou leuk zijn als er foto's in staan, maar het hoeft niet persé.
Printje, ik heb dat boek meteen in m'n verlanglijstje gezet. Lijkt me leuk om in te vullen.
Printje, ik heb dat boek meteen in m'n verlanglijstje gezet. Lijkt me leuk om in te vullen.
Gast- Gast
Leuk Kruumel, ik weet zeker dat je er geen spijt van krijgt!
Printje- Lady Post-a-lot
Zwanger van Anja de Grient Dreux!
Dit vond ik een erg fijn boek.
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Ik vond Het negen maandenboek van Gemma Boormans erg prettig en overzichtelijk. Veilig zwanger van Beatrijs Smulders vond ik juist helemaal geen prettig boek.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
+1kletskousje schreef:Zwanger van Anja de Grient Dreux!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
kletskousje schreef:Zwanger van Anja de Grient Dreux!
Hey! Jij bent er ook
Gast- Gast
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/het-mama-boek/1001004010312662/index.html
Gast- Gast
Hazeltje schreef:kletskousje schreef:Zwanger van Anja de Grient Dreux!
Hey! Jij bent er ook
Yep!
kletskousje- Fluisteraar
sheila123 schreef:+1kletskousje schreef:Zwanger van Anja de Grient Dreux!
+1
Moet wel zeggen dat ik uiteindelijk vaker op babybytes.nl de ontwikkeling van de baby bekeek. Vond het leuke van die site dat je ook meteen kan zien hoelang je zwanger bent (hoeveel dagen enzo) en hoeveel dagen nog tot de bevalling. Ook kun je daar met je persoonlijke zwangerschapskalender kijken op welke datum je hoever zwanger bent (bijvoorbeeld met je verjaardag/ kerst etc.).
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Ik had een leuk boekje! Had meerdere boeken trouwens, maar ik had er eentje die echt erg handig was. Dat was een klein boekje met puur informatie van week tot week.
Bij elke week stond er wat er met de baby gebeurde, de grootte ongeveer een ook informatie en tips voor / over de moeder.
Weet alleen niet meer hoe het heet en ben nu op vakantie, maar als ik weer thuis ben wil ik best even voor je kijken wat de titel is als je interesse hebt. Boekje was geloof ik ook maar iets van 8 euro, dus dat valt ook nog eens mee.
Bij elke week stond er wat er met de baby gebeurde, de grootte ongeveer een ook informatie en tips voor / over de moeder.
Weet alleen niet meer hoe het heet en ben nu op vakantie, maar als ik weer thuis ben wil ik best even voor je kijken wat de titel is als je interesse hebt. Boekje was geloof ik ook maar iets van 8 euro, dus dat valt ook nog eens mee.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Allemaal bedankt voor de tips, ik ga eens per boek op internet kijken.
PapillonRose, als je zou willen kijken, graag!
PapillonRose, als je zou willen kijken, graag!
Gast- Gast
Ik heb net het boek Zwanger van Anja de Grient Dreux besteld.
Ik denk dat ik dat invulboek pap en mam vertellen ook nog wel ga kopen, haha.
Gast- Gast
Kruumel schreef:Ik heb net het boek Zwanger van Anja de Grient Dreux besteld.
Goede keuze!
Ik heb ze ook beiden!
kletskousje- Fluisteraar
Heb nog niet kunnen kijken, maar volgens mij heet dat boekje van mij gewoon 'je zwangerschap van week tot week' bedacht ik me ineens.
PapillonRose- Ratel
Het heet dus toch iets anders dan ik dacht
Zwangerschap, tips en adviezen week voor week
Zwangerschap, tips en adviezen week voor week
PapillonRose- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapsboek
» Zwangerschapsboek.
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk en minder leuk op het forum
» Zwangerschapsboek.
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk en minder leuk op het forum
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: