Zwangerschapsboek.
+8
Lejow
Teddyaapje
Dora
Parisienne
Muppetje
Puggle
koNijntje
LDJ
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwangerschapsboek.
Hoi meiden,
Ik ben op zoek naar een leuk zwangerschapsboek.
Hebben jullie een tip over welk boek leuk is?
Ik ben op zoek naar een leuk zwangerschapsboek.
Hebben jullie een tip over welk boek leuk is?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Re: Zwangerschapsboek.
koNijntje schreef:
Deze heb ik ook
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
die heb ik ook Ik vind het wel een beetje saai met invullen haha. Bij heel veel dingen schrijf ik gewoon ja of nee.
Gast- Gast
Die heb ik ook...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Lily schreef:die heb ik ook Ik vind het wel een beetje saai met invullen haha. Bij heel veel dingen schrijf ik gewoon ja of nee.
Ja dat is wel zo. Al probeer ik er wel wat van te maken, anders is het ook zo saai voor later terug te lezen.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
ja maar er staat bv ben je al misselijk? en zo veel van die vragen ja daar kan ik niet veel meer van maken dan nee Maar waar ik meer bij kan schrijven probeer ik dat ook wel te doen.
Gast- Gast
Ik had dit boek ook en heb uiteindelijk wel veel ingevuld. Heb overal wel een 'verhaaltje' van kunnen maken, ook bij vragen waar alleen ja of nee op geantwoord kan worden. Op 'ben je al misselijk?' antwoordde ik dan bijvoorbeeld iets als: "Nee, en ik hoop niet dat dat nog komt, want het lijkt me niet leuk constant misselijk te zijn". Of: "Ja, en dat is soms best vervelend hoor! Maar het is gelukkig meestal alleen 's ochtends"Lily schreef:ja maar er staat bv ben je al misselijk? en zo veel van die vragen ja daar kan ik niet veel meer van maken dan nee Maar waar ik meer bij kan schrijven probeer ik dat ook wel te doen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hadden dat boek ook. We hebben de hele serie ervan, vind het wel leuk dat het allemaal bij elkaar past.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Teigertje schreef:Wij hadden dat boek ook. We hebben de hele serie ervan, vind het wel leuk dat het allemaal bij elkaar past.
+1
Het enige wat me stoorde was dat je bij vragen waar je een kort antwoord kon geven dat er wel 10 lijntjes stonden, en bij vragen waar ik een verhaal zou kunnen schrijven stond maar 1 regel.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:Teigertje schreef:Wij hadden dat boek ook. We hebben de hele serie ervan, vind het wel leuk dat het allemaal bij elkaar past.
+1
Het enige wat me stoorde was dat je bij vragen waar je een kort antwoord kon geven dat er wel 10 lijntjes stonden, en bij vragen waar ik een verhaal zou kunnen schrijven stond maar 1 regel.
+ 1 !
Ik heb het kraambezoek boek ook, en heb daar de bladzijdes over 'mijn kraamverzorgster en mijn verloskundige' uitgehaald, omdat B die niet had. En heb zelf bladzijdes gemaakt op de computr van 'mijn zuster en mijn kinderarts' en die er aan toegevoegd
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dit boekje wil ik ook gaan bestellen/kopen!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
koNijntje schreef:
Deze heb ik ook en ik vind hem lekker vrolijk en schrijf er genoeg bij.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Hebben jullie hem in de winkel gehaald of besteld via internet?
Ik kon hem hier in het dorp iig niet vinden.
Ik kon hem hier in het dorp iig niet vinden.
LDJ- Kletskop
Je kan hem via bol.com bestellen.
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb hem besteld! Ben erg benieuwd!
LDJ- Kletskop
Parisienne schreef:Ik had dit boek ook en heb uiteindelijk wel veel ingevuld. Heb overal wel een 'verhaaltje' van kunnen maken, ook bij vragen waar alleen ja of nee op geantwoord kan worden. Op 'ben je al misselijk?' antwoordde ik dan bijvoorbeeld iets als: "Nee, en ik hoop niet dat dat nog komt, want het lijkt me niet leuk constant misselijk te zijn". Of: "Ja, en dat is soms best vervelend hoor! Maar het is gelukkig meestal alleen 's ochtends"Lily schreef:ja maar er staat bv ben je al misselijk? en zo veel van die vragen ja daar kan ik niet veel meer van maken dan nee Maar waar ik meer bij kan schrijven probeer ik dat ook wel te doen.
+1. Ik vind het een leuk en makkelijk boek om in te vullen hoor!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Jaaaa, ik heb hem binnen .
LDJ- Kletskop
Issie leuk? Ik heb een nieuwe via mp van iemand overgekocht, komt binnenkort binnen
Viva- Kletskop
Ik vind hem heel erg leuk.
Leuke tekeningen en kaft. Je kunt er leuke dingen in schrijven
en foto's plakken. Er staat week voor week wat er gebeurd in je buik
en waar je evt aan kan denken.
Ben er nu al heel erg blij mee.
Leuke tekeningen en kaft. Je kunt er leuke dingen in schrijven
en foto's plakken. Er staat week voor week wat er gebeurd in je buik
en waar je evt aan kan denken.
Ben er nu al heel erg blij mee.
LDJ- Kletskop
als je verzekerd bent bij FBTO hoef je 'm niet aan te schaffen, dan krijg je 'm zodra je je hebt aangemeld voor het kraampakket.
Gast- Gast
Hé, had je dat niet eerder kunnen zeggen :pRejoy. schreef:als je verzekerd bent bij FBTO hoef je 'm niet aan te schaffen, dan krijg je 'm zodra je je hebt aangemeld voor het kraampakket.
Viva- Kletskop
Viva schreef:Hé, had je dat niet eerder kunnen zeggen :pRejoy. schreef:als je verzekerd bent bij FBTO hoef je 'm niet aan te schaffen, dan krijg je 'm zodra je je hebt aangemeld voor het kraampakket.
haha, jij bent via FBTO verzekerd dus
als het goed is krijg je ook nog het kraambezoekboek en baby's eerste jaar als alles nog hetzelfde is als 2 jaar geleden, dan weet je alvast dat je die niet hoeft te kopen!
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Viva schreef:Hé, had je dat niet eerder kunnen zeggen :pRejoy. schreef:als je verzekerd bent bij FBTO hoef je 'm niet aan te schaffen, dan krijg je 'm zodra je je hebt aangemeld voor het kraampakket.
haha, jij bent via FBTO verzekerd dus
als het goed is krijg je ook nog het kraambezoekboek en baby's eerste jaar als alles nog hetzelfde is als 2 jaar geleden, dan weet je alvast dat je die niet hoeft te kopen!
Ok, leuk! Zet ik gewoon de ander weer op marktplaats. En sowieso duurt het nog wel even voor je je aanmeldt voor het kraampakket toch? Dus dan krijg je hem anders vrij laat om er vanaf het begin in te schrijven.
Viva- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: