Zwangerschapsboek
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwangerschapsboek
Hi,
Ik ben op bol.com aan het kijken voor een boek over zwangerschap van week tot week. Hebben jullie nog tips?
Gr Clapperdie
Ik ben op bol.com aan het kijken voor een boek over zwangerschap van week tot week. Hebben jullie nog tips?
Gr Clapperdie
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Zwangerschapsboek
Ik heb bij de bruna een hele mooie gezien, super uitgebreid... Maar hoe de titel was weet ik echt niet meer! Kost in ieder geval 30 euro ofzo.
Edit: Heb even gekeken, volgens mij is het: Uw zwangerschap week na week, met een roze cover en een dikke buik met een hand erop. Die vond ik wel heel mooi alleen te duur, misschien wel iets voor jou?
Edit: Heb even gekeken, volgens mij is het: Uw zwangerschap week na week, met een roze cover en een dikke buik met een hand erop. Die vond ik wel heel mooi alleen te duur, misschien wel iets voor jou?
Laatst aangepast door Bazyle op za 30 jul 2011 - 7:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb het boek 'zwanger' van Anja de Grient Dreux.
Ik vind het een heel mooi en duidelijk boek.
Ik vind het een heel mooi en duidelijk boek.
Gast- Gast
Bazyle schreef:Ik heb bij de bruna een hele mooie gezien, super uitgebreid... Maar hoe de titel was weet ik echt niet meer! Kost in ieder geval 30 euro ofzo.
Clapperdie: ik heb dat boek thuis liggen, wat bazyle hierboven bescchrijft. Als je wil mag je hem volgende week wel meenemen? Ik bedoel de 13e als we elkaar zien.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb zelf het boek van "papa en mama vertellen over mij"
Daar staat ook een gedeelte over de zwangerschap in en dan gaat het boek tot een leeftijd van 12 jaar !!
Erg leuk en ik houd hem nog steeds mooi bij
Edit....
Owww ik zie dat je heel wat anders bedoeld hahaha oepsss
Daar staat ook een gedeelte over de zwangerschap in en dan gaat het boek tot een leeftijd van 12 jaar !!
Edit....
Gast- Gast
Ik heb mijn zwangerschapsdagboek gewoon bij de boekhandel gekocht. Heet: mijn 9 maanden zwangerschapsdagboek.
Je hebt um ook in andere delen: kraambezoekboek, opa en oma boek, en nog een paar.
Je hebt um ook in andere delen: kraambezoekboek, opa en oma boek, en nog een paar.
Ik had Hét negen maanden boek van Gemma Boormans geleend van mijn nichtje, dat vond ik wel een fijn boek.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Stuiterbal schreef:Ik heb zelf het boek van "papa en mama vertellen over mij"
Edit....
Muwhahaha nou ik las ook verkeerd!!
Naja voor als je een 9 maanden zwangerschaps DAGboek zoekt
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: