Hoe vaak eet jij junk food?
+23
loura
Sophiee
Winegum
Livine
Zonnetje
Sterre
Susan
Aziraphale
SarahKey
Esperanza
minoessepoes
Snoes
Mouse10
Toet
Shisha
Linda
Marin
Bliss
Highway
myloon
Caroow
Rush
Bacio
27 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe vaak eet jij junk food?
Wij eten ongeveer 1x per week patat van de snackbar met een snack erbij. Verder weinig junkfood.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
1 keer per week patat met 1 snack. Was bij vrienden verbaastdtd dat zij drie snacks namen...en zij vonden het weer gek dat wij er 'maar' 1 namen...
Verder eten we geen junkfood.
Gast- Gast
Hier nauwelijks tot niet...Rush schreef:Maar Maple, je kan toch ook gezonde dingen afhalen?
Gast- Gast
Wij hebben ook niet heel veel keus haha. Maar ik vind het nog wel eens lekker om een echte pasta af te halen. Dat maak ik gewoon ook als avondeten, dus ik zie dat niet als junkfood.Maple schreef:Hier nauwelijks tot niet...Rush schreef:Maar Maple, je kan toch ook gezonde dingen afhalen?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Jip83 schreef:1 keer per week patat met 1 snack. Was bij vrienden verbaastdtd dat zij drie snacks namen...en zij vonden het weer gek dat wij er 'maar' 1 namen...
Ik eet er ook 2, soms zelfs 3.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda schreef:Jip83 schreef:1 keer per week patat met 1 snack. Was bij vrienden verbaastdtd dat zij drie snacks namen...en zij vonden het weer gek dat wij er 'maar' 1 namen...
Ik eet er ook 2, soms zelfs 3.
Ik zit na een bord patat en een kaassoufle echt wel vol!
Gast- Gast
Junkfood betekent eten dat veel vet en/of suiker bevat en weinig voedingsstoffen, het is niet een synoniem voor afhaaleten of zo. Dat zou ook wel raar zijn, dat bijvoorbeeld een Indische rijsttafel opeens junkfood is omdat een ander het voor je heeft klaargemaakt en je het thuis opeet. Ik zie niet echt in hoe dat het junkfoodgehalte verhoogt. Dat geldt trouwens voor nog veel meer eten. Een pizza vind ik ook niet per se junkfood trouwens. Een pizza met verse ingrediënten kan ook bij een goede pizzeria wegkomen of misschien zelfs wel uit de diepvries.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het een lastige definitie. Valt kipsaté in een restaurant met frites en weinig groente bijvoorbeeld ook onder junkfood?
Ongeveer één keer per week eet ik minder gezond. Ik ben gek op pizza, maar de laatste tijd is dat vaker zelfgemaakte pizza of Excelent pizza's met meer groente.
Frietjes met een snack halen we denk ik gemiddeld twee keer per jaar, en bij McDonalds of de Burger King kom ik ook bijna nooit.
Ongeveer één keer per week eet ik minder gezond. Ik ben gek op pizza, maar de laatste tijd is dat vaker zelfgemaakte pizza of Excelent pizza's met meer groente.
Frietjes met een snack halen we denk ik gemiddeld twee keer per jaar, en bij McDonalds of de Burger King kom ik ook bijna nooit.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Sterre schreef:Ik vind het een lastige definitie. Valt kipsaté in een restaurant met frites en weinig groente bijvoorbeeld ook onder junkfood?
Ja, die at ik ook vaak, ik had er altijd eentje met heel veel spinazie en tomaat erop, dat vond ik toch niet onder junkfood vallen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hier eten we 1 keer per week patat, of bij de frietboer vandaan, of bij de mc, of we doen het thuis in de oven.
Verder in de zomer vaker een snacktoren op het terras maar op een apeltaartje na komt daar nu niets van
Verder in de zomer vaker een snacktoren op het terras maar op een apeltaartje na komt daar nu niets van
Gast- Gast
Wij eten eens in de 2-3 weken friet met een snack of een diepvriespizza. Broodje shoarma eten we altijd met een salade met komkommer en tomaat erbij, dus dat vind ik niet echt junkfood. Dat eten we trouwens maar een paar keer per jaar.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Laatste tijd te vaak, maar daar gaat volgende week weer verandering in komen
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Dat is echt heel erg verschillend! Het ligt er een beetje aan hoe de week eruit ziet. Ik denk ongeveer eens per anderhalve week. Een keertje pizza of patat. Maar zoals gisteravond hebben we aardappelkroketjes uit de frituur gegeten, dat is ook niet best. Dus dat komt er dan nog eens bij.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Denk dat ik morgen maar weer eens naar de patatboer ga
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
We eten meestal eens in de twee weken frietjes. Pizza eens per twee maanden denk ik. Voor de rest geen junk food. Mc of BK eten we eigenlijk nooit. Soms op vakantie.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Amper.. Ik woon echt midden in het centrum waar overal verleidingen zijn zoals McDonald's, Burger king, shoarma tenten, wok to walk, Febo echt noem maar op, maar ik kom er nooit. Heeeel af en toe maar ik denk dat het miss 2 keer in een half jaar is. Ik vind zelf eten maken of uit eten veel lekkerder. Ik krijg een opgeblazen buik van vet eten en vooral dingen zoals pizzas, patat, hamburgers en andere gefrituurde dingen. Dus mij doe je er geen plezier mee.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Hmm, niet echt vaak. Ik denk dat we zo'n 6 keer per jaar friet halen, en zo'n 4 keer per jaar bij de Mac komen. Shoarma halen doen we eigenlijk nooit (heel soms (1, max 2 keer per jaar) halen we wel een Turkse pizza, maar dat vind ik nou ook niet bepaald ongezond aangezien we altijd een vegetarische nemen en daar superveel groente op zit en t niet erg vet is), en pizza afhalen doen we ook vrijwel nooit (1 keer per jaar?), en ook dat vind ik nou niet per sé junkfood.
Als we zelf shoarma maken maak ik altijd kip (zelfgekruid) of vegetarische stukjes, en eten we er ook veel groente bij. Als we thuis friet eten maak ik altijd ovenfriet. En ook een diepvriespizza vind ik niet per sé junkfood.
Als we zelf shoarma maken maak ik altijd kip (zelfgekruid) of vegetarische stukjes, en eten we er ook veel groente bij. Als we thuis friet eten maak ik altijd ovenfriet. En ook een diepvriespizza vind ik niet per sé junkfood.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Bijna nooit. De enige keren dat ik friet eet is als ik op een zaterdag bij mijn ouders blijf eten. En die keren zijn op één hand te tellen. Verder op vakantie incidenteel naar de Mac. Mijn maag kan ook niet zo heel goed tegen (te) vet eten.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Wij eten meestal 1x in de week patat. Soms een pizza.
Oh en regelmatig neemt mijn vriend na zijn voetbal training een doosje kipnuggets bij de mac voor me mee..
Oh en regelmatig neemt mijn vriend na zijn voetbal training een doosje kipnuggets bij de mac voor me mee..
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
1 keer per week ongeveer, hoewel we deze week op 2 keer zitten.
Op zaterdag eten we meestal pizza en soms is zondag ook een luie dag met iets ongezonds.
Op zaterdag eten we meestal pizza en soms is zondag ook een luie dag met iets ongezonds.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: