Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2013 mama's

+52
Muppetje
Luce
Jezzie
Takkie
Dora
Sanne
Pink!
Thunder
Ella
Snoes
holaagirl
Caroow
Parel
Laurientje
Suus
Shisha
Filoria
Bruintje Beer
Shopaholic
Aimee
Linda
Printje
Lejow
_Mashimaro_
Annemie
Bloempjuh23
Supertalentje
nillis
Flower_L
L!ND@
Amber-
ingrid82
Mom-Of-3
Slakje
Nana
Steep
Pien
Laced
Happydobby
maiadebij
Silver
Ellebel
Jasmine
Jade
Annemoontje
Pompoen
koNijntje
Gerbera
mystery mom
Toedels
Zenna
Ijsbeer
56 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 40 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Annemie di 16 jul 2013 - 7:30

Pfff slakje, 15 km! Ik kan echt niet meer fietsen, dat doet vreselijke pijn bij mijn schaambeen of wat het ook is, maar dan kan ik echt niet meer lopen. Fijn dat je dat nog kan!
Hier was alles goed bij de vk, baby ligt erg hoog en is ingedaald, lange baby??! Ik voel de baby ook echt tegen mijn ribben.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Slakje di 16 jul 2013 - 7:40

Misschien dat ie nog een beetje zwemt in je buik? 

Ik ben levend teruggeraakt ook, nu nog even de stad in en een terrasje doen met een vriendin!

Als baby vannacht niet komt weet ik het ook niet meer, hoor
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Jasmine wo 17 jul 2013 - 3:06

Slakje schreef:
Als baby vannacht niet komt weet ik het ook niet meer, hoor

En, is baby er al?

Hoe is het met iedereen? Houden jullie het met de warmte nog een beetje uit?

Ik heb vandaag een dag met extreme nesteldrang. Frustrerend, want het is eigenlijk te warm om iets te doen. Heb toch al de bedden afgehaald, twee wassen gedraaid en gedroogd, een was gevouwen en de badkamer weer opgeruimd. Gelukkig niet koken vanavond, we gaan lekker Chinees halen. Je weet nooit waar het goed voor is, misschien zetten die harde buiken en voorweeën nu eindelijk eens door.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Slakje wo 17 jul 2013 - 4:36

Nee, nog rond en gezond.

Geniet van de Chinees!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Silver do 18 jul 2013 - 2:04

Blugh, vandaag is echt zo'n dag dat de baby er van mij wel uit mag. Vooral nu ze het volgende week over een hittegolf hebben... Neutral 
Controle was goed vandaag, bloeddruk 80/130 was wel wat hoger dan de vorige keer, maarja ook niet zo gek met die warmte. Verder nog even uitgesproken wat er vorige keer misging met de desbetreffende vk. Het is allemaal goed uitgesproken, dus ik zie het nu ook wel weer zitten dat zij mijn bevalling "moet" begeleiden.
Mijn bevalplan was ook helemaal goed gekeurd, dus nu maar wachten wanneer uk zich gaat melden. De nieuwsgierigheid wordt met de dag groter, wat voor geslacht, op wie lijkt het, van wie krijgt het de karaktertrekjes. Very Happy Spannend!!! Very Happy

Zo, en nu ga ik gauw weer in de bikini het water in, want verkoeling heb ik nu wel nodig. smile 
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  ingrid82 do 18 jul 2013 - 2:20

@silver wat goed dat je het heb uitgesproken met de vk! Die nieuwsgierigheid is heel herkenbaar hahaha

Wat betreft dat t wel mag komen ook hoor, jeetje t lijkt met de dag wel erger te worden die hitte terwijl ik vorige week nog zei dat t meeviel. 
Vandaag te eigenwijs, teveel gedaan...even beneden stofzuigen, boven alles ,beddengoed verwisseld was erin gedaan en toen zei mijn lichaam stop..zweten als n gek,overgeven en bijna flauwvallen,gelukkig deed een koud/lauwe douche wonderen!
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Supertalentje do 18 jul 2013 - 3:40

Zo wat is iedereen druk geweest! Fietsen, schoonmaken, ik zit op de bank, gewoon al de hele dag Wink Ik ben heel druk geweest met een lijstje met wat man allemaal nog moet doen Wink
En net bij de VK geweest voor bevalplan. Ik mag gelijk bellen bij weeen en naar het zkh gaan, eerste bevalling duurde 3,5 uur, als de tweede sneller gaat dan kan ik wel eens te laat zijn smile En volgens vk duurt het pijnlijkste van een wee ongeveer 20 sec, dus stel je hebt 15 weeen per uur, dan heb je effectief maar 5 min echt pijn. Als de bevalling maar 2 uur duurt dan heb ik 10 min echt pijn, en dat is het dan, want iedere wee is er eentje minder en hierna krijg ik echt geen kinderen meer. Nou ja, als je het zo bekijkt, dan wil ik vandaag wel en ben ik echt niet bang! Baby is nog niet ingedaald, ze heeft nog ruimte! (waar dan?!) Maar in ieder geval plat liggen en vk bellen dus ivm navelstreng als mn vliezen breken. Er is alleen niks dat duidt op een vroege geboorte (/3738/39 weken) maar ik moet er niet aan denken door te lopen tot 42 weken. In ieder geval ben ik binnen nu en 6 weken opnieuw mama!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Jasmine do 18 jul 2013 - 3:46

Net weer controle gehad. Kleine man wordt voorspelbaar, want hij lag weer dwars. De gyn heeft hem nog kunnen draaien, maar wel in stuit. Mochten mijn vliezen dan breken, dan ligt hij tenminste (hopelijk) niet dwars. Hoef alleen nog niet teveel te verwachten, want baarmoedermond is nog niet rijp.

Volgende week weer controle. Afhankelijk van hoe hij dan ligt, gaan we verder kijken wat we gaan doen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Slakje do 18 jul 2013 - 4:01

Fijn dat alles is uitgesproken, Silver! En nee, natuurlijk is dat niet gek met dit weer, die hoge bloeddruk. Denk dat er wel meer zwangeren er last van hebben... Althans; heb zelf ook al enkele keren gebeld afgelopen 2 weken met symptomen van hoge bloeddruk. Moest telkens gaan liggen en veel drinken en dan werd het iig wel beter.

Supertalentje, dat klinkt heel erg optimistisch. Ik zal er proberen aan te denken tijdens de bevalling :p

Jij hebt een koppigaardje, Jasmine! Ik hoop dat ie alsnog plots gewoon normaal gaat liggen en stopt met moeilijk doen!

Hier ook een moeilijke dag. Heb al de hele dag lichte buikkrampen en elke keer als ik rechtsta krijg ik ontzettende pijnlijke steken in mijn schaamstreek, echt tenenkrommende pijn. Ik ben op dit moment al zittend aan het koken. En hier is het ook superwarm. Daarstraks 32° buiten, ondertussen 35° buiten en binnen 28,5° nu. Pufpufpuf.

Zo, mijn vriend gaat straks zijn laatste nacht werken en dan is hij minstens 1 volledige maand thuis! Joehoe! Morgen weer op controle en ik hoooooop dat er schot in de zaak zit. Ik denk dat ik nog nooit zo hard gezeurd heb tegen iedereen als afgelopen weken.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Silver do 18 jul 2013 - 20:12

Ingrid, jij bent er maar druk mee geweest! Nesteldrang? Haha..

Supertalentje, het is mij veel te warm om zo druk aan de poets te gaan.. Embarassed ik laat het doen.. Lekker vooruitzicht dat over 6 weken je kleintje in je armen gaat liggen of niet? I can't wait!

Jasmine, wat heb jij een dwarsbommel (zal wel friesisme zijn) die zijn eigen plan trekt. Heb je vanacht nog een beetje kunnen slapen? Las in het nachtoudertopic dat hij je vanacht wakker hield.

Slakje, mjah, die warmte... Ik zeur en klaag er nu ook over hoor.. Aaah je vriend 1 volle maand thuis, ook al zou je overtijd lopen dan nog is ie er heerlijk bij! Fijn gevoel! Ben je nu nog steeds zo druk om het proberen op te wekken?

Pipi en Teddyaapje, hoe is het bij jullie?

All, vandaag is mijn vriend voor de laatste keer naar adam, en tevens is ie ook jarig! Afgelopen nacht vreselijk veel harde buiken en pijnlijke steken die ik weg moest zuchten. Voor mijn gevoel gaat dit eerder los dan tot die 40 weken, alleen vandaag is niet handig omdat P. ook jarig is. Zijn jullie ook van plan om het op te gaan wekken, door pittig eten, hart van ananas, bitter lemon, seks etc?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Slakje do 18 jul 2013 - 20:59

Zo, net terug van controle. Het enige wat er verandert is, is dat ze een klein beetje is ingedaald laughcry Verder helemaal niks. Gyn heeft me ook nog even gezegd dat ze ten vroegste over 3 weken wilt inleiden.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Silver do 18 jul 2013 - 21:21

Klein beetje ingedaald? Ondanks dat je ook van die felle steken etc hebt? Dat zegt dus niks.. *blijkt wel* Balen dat ze pas over 3 weken wil inleiden? Of heb je er vrede mee?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Slakje do 18 jul 2013 - 21:28

Ja, erg eh :'') Ze zit wel in het bekken, maar de gyn kon haar nog goed bewegen. Echt om te huilen. En tja, veel kan ik er niet aan veranderen eh. Ik wil ook wel het liefst een natuurlijke bevalling, maar potjandorie wat duurt een zwangerschap lang. Ik kan er eigenlijk helemaal niet meer van genieten...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Silver do 18 jul 2013 - 21:44

hug hug hug 
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Bloempjuh23 vr 19 jul 2013 - 2:14

Hoi meiden,

Sinds woensdag hebben we alle meisjes thuis smile 
Na nog 2 weken in ons eigen ziekenhuis mochten we eindelijk naar huis toe!
Het gaat echt harstikke goed met ze gelukkig.

Het is echt een gekkenhuis 3 kleine baby's, een dreumes en bijna kleuter.
Ze willen uiteraard allemaal mijn aandacht en het liefst tegelijkertijd.
Mijn hele lieve tante is kraamverzorgster (geweest) en is nu iig de eerste week van 8 tot 17 bij ons tot mijn man thuis.

Tot zover mijn update..

Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Annemie vr 19 jul 2013 - 2:25

Wat fijn dat jullie thuis zijn en dat je tante kan helpen! Heb echt respect voor je!

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=47267
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud