Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2013 mama's

+52
Muppetje
Luce
Jezzie
Takkie
Dora
Sanne
Pink!
Thunder
Ella
Snoes
holaagirl
Caroow
Parel
Laurientje
Suus
Shisha
Filoria
Bruintje Beer
Shopaholic
Aimee
Linda
Printje
Lejow
_Mashimaro_
Annemie
Bloempjuh23
Supertalentje
nillis
Flower_L
L!ND@
Amber-
ingrid82
Mom-Of-3
Slakje
Nana
Steep
Pien
Laced
Happydobby
maiadebij
Silver
Ellebel
Jasmine
Jade
Annemoontje
Pompoen
koNijntje
Gerbera
mystery mom
Toedels
Zenna
Ijsbeer
56 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 38 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Shisha zo 7 jul 2013 - 23:37

Silver: Spannend, vanaf vandaag mag je dus officieel thuis bevallen! Very Happy 
En hier lukt alles wel. Mijn man zit nu in de nachtdienst dus dan kan hij vrij weinig doen met D. en het huishouden dus doe het momenteel wel alleen. Maar wat een hoop scheelt is dat ik niet echt een rommelkont ben en mijn man wel maar die ligt toch op bed dus rommel wordt er niet gemaakt. Wink 
En verder doe ik het ook nog wel rustig aan. Vandaag alleen even snel beneden gezogen en een wasje gedraaid. En straks nog even boodschappen doen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  koNijntje ma 8 jul 2013 - 2:14

ik loop ontzettend achter, dus zal eens een poging doen om op iedereen te reageren..

supertalentje, het komt straks vast goed met 2 kindjes! als ik het kan, kun jij het ook! Wink al ben ik misschien iets makkelijker in het laten huilen als ik het zo lees.. als ik net T naar bed aan het brengen ben en L meld zich, moet hij maar even wachten..
ik ben bij de oudste ook vrij vroeg bevallen (37+4), maar L bleef toch echt tot 40+5 zitten..

silver, 12kg is netjes hoor! ik ben helaas nog een aardig eind richting de 20 gegaan en blijf nu helaas stabiel.. bij T ben ik bewust gaan afvallen toen hij 6 mnd was. bij bv mag dat niet en stiekem hoopte ik dat ik door de bv gewicht zou verliezen, maar tot nu toe helaas nog niet..
en ook 37 weken! :cheering: ik ben benieuwd wanneer de kleine zich laat zien..

annemie, hoe was de suikercontrole vrijdag?

jasmine, wat een mooie echofoto's! en wat ontzettend fijn dat de kleine man in hoofdligging lag! hopelijk draait hij nu niet meer.. hoe voel je je verder?

ingrid, spannend dat je misschien over 2 wkn wordt ingeleid!

ijsbeer, gefeliciteerd!

pippi, kom erbij, hoe meer zielen, hoe meer vreugd Wink

teddyaapje, vermaak je je nog een beetje? is alles klaar?

shisha, was het geen regeldag? L was het weekend ook onrustig, veel mopperen/jengelen en heel veel aan de borst gelegen.. verder zijn de nachten hier ook al wel eens beter geweest en sliep/slaapt hij overdag ook weinig voor mijn gevoel (al slaapt hij volgens mij vaak al sabbelend aan de borst) soms vind ik het irritant, maar het zal vanzelf wel weer beter gaan..

maia, een tijd niets van je gehoord, je zult het wel druk hebben.. hoe gaat het met jullie?

hier alles goed, het weekend waarschijnlijk regeldagen gehad, L is vandaag in ieder geval weer een stuk rustiger en ook afgelopen nacht ging weer iets beter.. ik red me wel aardig met mijn 2 jongens nu mijn man weer aan het werk is! vandaag is echt een lekker dagje tot nu toe, ik geniet zo van T en L! I love you 
voor mijn gevoel moet ik al bijna weer aan het werk (september pas, hoor Wink) en ik voel me soms heel onzeker wat betreft de combi bv en werk, vooral wat betreft het clusteren en de zuigbehoefte van L > ik werk onregelmatig, dus 's avonds ben ik er niet altijd om L te kunnen laten clusteren. maar goed, het duurt natuurlijk nog even en het zal vast wel goed komen! Wink
morgenmiddag moet ik trouwens naar het cb met L, ben benieuwd hoe zwaar hij nu is, het is al 2,5week geleden dat hij gewogen is.. het is in ieder geval wel duidelijk dat hij groeit, volgens mij heeft hij ook echt een groeispurt gemaakt de laatste dagen/week. hij wordt echt lang en maat 50 te kort.. :O
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Silver ma 8 jul 2013 - 20:14

Haha, wel grappig dat jullie allemaal zeggen dat 12 kg meevalt, maar ik zit gewoon nu weer boven die 80. Heb er toen ooit meer dan een jaar over gedaan om onder de 80 te komen. Dus het gewicht wat ik nu draag is puur baby, maar tussen mijn oren is het toch gewicht. Embarassed 
Zoo ik was 8u wakker, mooi op tijd meteen wasje aangezet en in de tijd dat ik dit verhaal typ zal die straks wel klaar zijn. smile Straks even naar de ha voor een gesprekje. Even mijn hart luchten, ei kwijt raken en hopelijk kan zij mij wat verheldering geven mbt de omgang met de vk. Daarna even kleine huishoudelijke dingen doen, en vanmiddag op kraamvisite bij een collega. Mijn planning deze week is weer aardig volgestampt. Embarassed Zolang ik het vol kan houden, moet het goed komen. smile 

Slakje, ik weet niet hoe het voelt als het zou rommelen. Heb wel vaker harde buiken, zo gister ook. De kleine was gister ook extreem druk, dus mijn vriend heeft even tegen mijn buik toegesproken dat ie zich rustig moest houden. lol! Niet dat dat hielp, maar leuk leek het wel. Laughing 
Wat appart dat het zo ineens weer stil kan vallen. Had je zelf het gevoel van nou het zou wel eens kunnen beginnen? En jij vandaag 37 weken! :cheering: Ik ben benieuwd wanneer jij zover gaat zijn. Very Happy 

Shisha, haha dat van rommelkont herken ik wel, alleen ben ik dat hier in dit geval. Dus als ik nu zoveel mogelijk weinig rommel maak, heb ik straks ook meer mijn handen vrij. angel Juist... Dat gebeurt 2x en daarna val ik wel weer in het oude patroon. laughcry 

KoNijntje, Ik ga het gewicht los proberen te laten, en mijn weegschaal moet maar verstopt worden na de bevalling. Net zoals bij Shisha dat ie kapot is ofzo. Kan ik me daar ook niet meer mee bezig houden. silent Wat fijn dat alles zo goed gaat met T en L! Heerlijk! September is nog zo ver weg joh, (we praten wel weer als ik ben bevallen en de dagen/weken voorbijvliegen nerd)! Nu eerst lekker gaan genieten! Very Happy 
En als ie groeit is dat toch alleen maar goed toch? Klein blijven is natuurlijk leuk, maar doorgroeien is beter. Wijze woorden op de vroege ochtend *ehum*
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Slakje ma 8 jul 2013 - 22:36

Ik ben een kei in zwanger zijn, heb ik die baby nog een hele tijd kunnen binnenhouden! Maar goed, nu mag ze komen! Gisteren heel de avond + nacht voorweeën gehad. Dacht ook echt weer dat het begonnen was. Ze kwamen om de vijf minuten, duurde anderhalve minuut, werden steeds pijnlijker. Tot een uur of 12, toen was het plots weer rustiger, onregelmatig en rond half 2 alles stilgevallen. 

Net heb ik Louise te voet naar het kdv gebracht, te voet naar de stad geweest en mijn inkopen gedaan en dan te voet terug met een veel te zware watermeloen in mijn zakken.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Annemie di 9 jul 2013 - 1:03

Je houdt het wel spannend slakje.
Nou mijn suiker was perfect, dus ik ben opgelucht.
Verder veel buikpijn en drukkend gevoel onderin, miss dat de baby aan het indalen is ofzo.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Supertalentje di 9 jul 2013 - 3:30

Wat een pijn vandaag.  Ik heb za gewinkeld, zondag en gister even met zoon gefietst dus ik weet niet of het nou van het lopen is of van het fietsen. Of ze besloot vandaag verder in te dalen, maar ik loop als een oma Sad In mijn zomerjurkje op pumps, dat dan weer wel Wink

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Slakje di 9 jul 2013 - 4:35

Op pumps loopt ze dan :'')
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Sanne di 9 jul 2013 - 19:19

Nog gefeliciteerd, IJsbeer. Veel geluk met jullie gezin!

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  koNijntje di 9 jul 2013 - 19:54

Supertalentje, gooi die pumps eens even gauw onderin de kast en haal ze er voor de bevalling niet meer uit!
Slakje, de 37 weken voorbij, super!
Annemie, fijn dat je suiker goed was!
Silver, je hoeft je nog niet te vervelen zo te lezen.

Gisteren bij het cb geweest en L doet het helemaal goed. Weegt nu 4145gram en is 53cm.
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Jasmine wo 10 jul 2013 - 3:03

Even kort: Zenuwen beginnen nu wel toe te slaan. Morgen 37 weken en weer naar het ziekenhuis voor controle. Gisteren lag de kleine man nog keurig met zijn koppie omlaag, hopelijk morgen ook nog. Gaan morgen wel kijken hoe nu verder, want mijn lichaam is er klaar mee. Blijf klachten houden van zwangerschapsvergiftiging, maar er is steeds niks aan de hand. Ik begin af te vallen (zit nu op totale toename van max 6,5 kilo) en ben gewoon op.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Slakje wo 10 jul 2013 - 4:19

Aaah Jasmine, nog even!hug
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine wo 10 jul 2013 - 5:52

Slakje schreef:Aaah Jasmine, nog even!hug

Voor ons allemaal nog even: de komende drie weken komen er vast heel veel baby's! :cheering:
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Slakje wo 10 jul 2013 - 6:59

Ik hoop dat het snel gaat. Heb al een hele dag felle menstruatiekrampen, het ene uur worden ze sterker en komen ze in golven, dan gaan ze weer weg. Ik dacht dat te voet naar de supermarkt gaan zou helpen met doorzetten, maar nee, gewoon zeurende menstruatiepijn terwijl de baby feest in mijn buik.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha wo 10 jul 2013 - 20:00

Jasmine en Slakje hug Nog even volhouden! Ik duim voor jullie dat het snel begint.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Jade wo 10 jul 2013 - 20:10

spannend hier!

Succes nog even dames.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Jasmine do 11 jul 2013 - 3:30

Vanmiddag weer controle gehad.

Baby was toch weer verkeerd gedraaid, dus ze hebben hem alsnog gedraaid. Zonder infuus of iets, het draaien ging ook vrij gemakkelijk. Of het nut heeft gehad, moet nog blijken. Volgens mij heeft kleine man nl. vrolijk nog een rondje gedraaid vanmiddag.

Verder heeft hij ruim vruchtwater en daardoor meer dan genoeg ruimte om te draaien. Hij ligt nog ontzettend instabiel. Ik weet nu dus ook nog niet hoe ik ga bevallen, dat hangt er vanaf hoe hij ligt als mijn vliezen breken. Als deze week mijn vliezen breken, moet ik in elk geval z.s.m. plat gaan liggen en contact opnemen met het ziekenhuis of met de vk. Ik mag dan waarschijnlijk ook liggend naar het ziekenhuis komen. Kortom: kleine man weet ons al lekker bezig te houden.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Slakje do 11 jul 2013 - 5:10

Nu al een onruststoker, Jasmine :p Ik hoop dat ie nu gewoon netjes blijft liggen!

Ik heb vandaag weer grote schoonmaak gedaan Very Happy En we zijn met Louise naar het park geweest. Straks ga ik met mijn vriend nog naar de drive-in.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes do 11 jul 2013 - 21:19

Oh Jasmine, wat een eigenwijsje heb je nu al! Nog een paar weekjes en dan kan je hem eindelijk in je armen sluiten hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Jasmine do 11 jul 2013 - 21:23

Het is inderdaad een eigenwijs kereltje, lijkt nu al op zijn papa :P. Maar ach, zolang hij alleen voor zijn geboorte van dit soort grappen heeft, vind ik het allang prima. Als dat betekent dat hij het na de bevalling meteen hartstikke goed doet, dan teken ik ervoor.

En gelukkig kan het nu nooit lang meer duren. Nog maximaal 4 weken :cheering:
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Slakje do 11 jul 2013 - 21:31

Haha, Jasmine, bij mij is het nog max. 2 weken en eruit. Ik weet niet of ik het zo zie zitten om over tijd te gaan :p
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha do 11 jul 2013 - 21:32

Ik ben ook echt zo benieuwd wie er als eerste gaat bevallen! Spannend hoor.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine do 11 jul 2013 - 21:37

Slakje schreef:Haha, Jasmine, bij mij is het nog max. 2 weken en eruit. Ik weet niet of ik het zo zie zitten om over tijd te gaan :p

Nee, over tijd gaan zie ik ook niet zitten. Gelukkig willen ze bij mij in week 40 verder kijken of ze wat kunnen doen (als de kleine dan nog veilig binnen zit). En aangezien ik inmiddels al in week 38 zit, lijkt die 4 weken mij echt de max. Wel spannend als ik er zo bij nadenk.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Slakje do 11 jul 2013 - 22:00

Ik heb gisteren trouwens een 'goed' gesprek gehad met mijn vriend over de bv. Hij had in het begin van deze zwangerschap niet verwacht dat ik het opnieuw zou gaan proberen na het fiasco met Louise. En hij stond er zeker helemaal niet achter. Ondertussen is hij al zoveel bijgedraaid dat hij het echt wel goed vindt dat ik het nog ga proberen in die eerste weken en hij zal me ook zoveel mogelijk helpen hierbij (voor zover zijn kennis heeft over bv), maar hij zei gisteren heel eerlijk dat hij het niet nodig vindt om de baby langer dan enkele weken te gaan borstvoeden. Dus nu hebben we soort van afgesproken dat we wel zullen zien hoe de bv loopt in die eerste weken. Maar ik hoop echt dat als het gewoon allemaal goed gaat hij er ook achter blijft staan en mij blijft steunen om verder bv te geven.

(En ik heb hem al zo ver gekregen om de baby op onze kamer te laten slapen, dat vind ik echt al heel wat!)
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes do 11 jul 2013 - 22:49

Waarom staat je vriend niet achter borstvoeding, Slakje?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Slakje vr 12 jul 2013 - 1:28

Tja, geen idee eigenlijk. Ik weet niet hoe hij erover dacht bij de zwangerschap van Louise, maar nu vindt hij borstvoeding een hoop gedoe.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud