Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor kaas eet je het liefst?

+50
Roodkapje
_Summer
InweCulnamo
Oasis
Mida4you
Susan
Esperanza
Minx
Mouse10
Ooh La La!
SarahKey
Antibes
Rovine
Caramba
Twellie
M-G
Highway
love
Annemoontje
Angela_1986
minoessepoes
Rouxxxe
Limburg85
Bliss
Green_Pepper
_Lacey_
Phileine
Toet
Linda
Sushi
Snoes
mouette
Mamsie
Blond
TukTuk
Ella
Inge
Paper Crown
Lonely Goatherd
Ibbeltje
Mizz_S
lyke
loura
Marin
Liz
Suus
Lady Starstruck
Summerlovin
Rush
Jeanette
54 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  Blond di 27 nov 2012 - 0:44

Oude kaas. Jammer dat je er zo enorm van uit je mond gaat stinken.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 0:55

Ik hou echt van hele jonge kaas of juist hele oude kaas. Alles wat daartussen in zit is zo gewoontjes. Daarnaast heb ik echt een Port salut en Brie verslaving I love you.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  Mamsie di 27 nov 2012 - 0:59

Oude brokkelkaas em boerenkaas.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  mouette di 27 nov 2012 - 1:18

Een lekkere boeren (extra) belegen is denk ik wel mijn favoriet in de categorie hollandse kazen. Maar ik ben sowieso echt een groot liefhebber van kaas, dus ik vind het moeilijk kiezen!
Ook heerlijk vind ik een brie de Meaux, camembert met calvados, crottin, epoisse, burrata, Shropshire blue, een pittige gorgonzola, en zo kan ik nog wel even doorgaan Wink
mouette
mouette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  Marin di 27 nov 2012 - 1:40

Reva schreef:
Marin schreef:Ik vind het zo jammer dat het zo ongezond is, daarom eet ik niet veel kaas. Alleen magere smeerkaas eet ik wel eens op brood, verder eet ik alleen kaas bij de borrel af en toe.

Je kan rustig kaas eten, maar dan zonder koolhydraat erbij. Dan heb je amper tot geen vetopslag van de kaas. Geen vetten met koolhydraten combineren als het even lukt. Alleen koolhydraten samen is ook niet zo'n zonde.

Oh bedankt voor de tip! Helaas net te laat, kom net terug van de deli en heb me in gehouden, geen lekkere kaasjes gekocht smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  Snoes di 27 nov 2012 - 3:00

Ik vind kaas echt niet lekker.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  Sushi di 27 nov 2012 - 3:16

Ik hou van kaas. Alle soorten "Nederlandse" kaas vind ik lekker. Franse kaas houd ik niet van. Verder vind ik mozzarella en Parmezaanse kaas lekker. Feta eet ik wel maar ben ik niet zo gek op. Geitenkaas zelfde verhaal.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  Linda di 27 nov 2012 - 3:18

Mijn moeder heeft een kaasspeciaalzaak, ik heb daar ook 6 jaar gewerkt. Kaas is er dus met de paplepel "ingegoten".

Op brood eet ik het liefste noord-Hollandse kaas (is minder zout) pikant belegen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  Toet di 27 nov 2012 - 3:20

Vroeger at ik alleen jonge kaas, nu vind ik dat net rubber haha, zit echt geen kraak of smaak aan.
Op brood eet ik altijd extra belegen en op een tosti vind ik oud/overjarig erg lekker. En bij de port van die lekkere oude brokkelkaas I love you
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 4:06

Geen.. bah ik vind kaas zo vies.

Lust het alleen in kleine beetje gesmolten door de pasta, pizza of mozarella bij een broodje caprese. Maar echt plakken op brood.. brr..

Ik heb het trouwens nooit zo op brood gelust. Ook als kind wilde ik het niet eten. Mijn moeder lust het ook niet. Ik heb het gewoon van haar Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 4:21

Ik vind gatenkaas echt heerlijk, helaas mag ik het niet meer. Ik eet dus alleen geitenkaas + schapenkaas, en die lust ik in alle soorten en maten I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  Phileine di 27 nov 2012 - 5:16

Extra belegen vind ik lekker. Gesmolten vind ik het heerlijk, lekker warme broodjes met gesmolten kaas I love you
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  _Lacey_ di 27 nov 2012 - 5:37

Jonge kaas, die is zo lekker zacht. Oh en gatenkaas, dat kreeg ik altijd bij mijn oma vroeger.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  Green_Pepper di 27 nov 2012 - 5:40

Alle soorten kaas, inclusief pindakaas Wink

Op mijn brood eet ik meestal belegen kaas en bij de borrel hele oude kaas, heerlijk!
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  Snoes di 27 nov 2012 - 6:38

Punk'd schreef:Geen.. bah ik vind kaas zo vies.

Lust het alleen in kleine beetje gesmolten door de pasta, pizza of mozarella bij een broodje caprese. Maar echt plakken op brood.. brr..

Ik heb het trouwens nooit zo op brood gelust. Ook als kind wilde ik het niet eten. Mijn moeder lust het ook niet. Ik heb het gewoon van haar Wink
Dit zou ik getypt kunnen hebben haha. Ik lust wel gesmolten kaas, bijv. een tosti ofzo.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  Bliss di 27 nov 2012 - 6:51

Kaas I love youI love youI love you Ik ben een echte kaaskop! Ik eet het liefst jong of jong belegen. Vraag me af of ik überhaupt ooit oude kaas heb gehad, vind het er zo vies en uitgedroogd uitzien. Verder hou ik ook van brie, mozzarella, geitenkaas, witte kaas (voor door de salade), smeerkaas, kruidenkaas etc. etc.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  Limburg85 di 27 nov 2012 - 6:54

Jonge kaas, graskaas is nog lekkerder, bieslookkaas (nergens verkrijgbaar meer hier), roomkaas, brie, smeerkaas.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 6:58

Jong belegen 48+

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  Rouxxxe di 27 nov 2012 - 7:00

Belegen kaas! Maar eigenlijk maakt het niet eens zo heel veel uit, ik ben gek op kaas!
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  minoessepoes di 27 nov 2012 - 7:19

Op brood eet ik het niet vaak, maar ik heb nu tuinkruidenkaas liggen en dat vind ik wel lekker op brood, zo ook met komijnenkaas.
Verder gebruik ik belgenkaas voor tosti`s.
Op een verjaardag zal ik niet snel een blokje Hollandse kaas pakken, maar Franse kaasjes, blauwe kaas, geitenkaas enz vind ik echt allemaal heerlijk.
Ook doe ik graag kaas door het eten mozzarella, Parmezaan, geitenkaas, feta,gesmolten brie in een naaltijdsalade of blauwe kaas en druiven, heerlijk!

Ow en mijn ouders halen altijd emmentaler in Duitsland, dan pik ik ook altijd een stukje uit de koelkast!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  Angela_1986 di 27 nov 2012 - 7:28

Gewoon een plak kaas als broodbeleg zal ik niet eten maar gesmolten kaas vind ik wel erg lekker! Goedkope brie lust ik ook maar die van de kaasboer niet, bah! Smeerkaas lust ik ook en zoutjes/chips met kaassmaak zijn mijn favoriet. Beetje vreemd dus angel
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  Annemoontje di 27 nov 2012 - 8:20

Ik lust tot nu echt alle soorten kaas. Heb al best veel geprobeerd, ook van die speciale die ze alleen bij een kaasboer verkopen. Ben ook echt kaasgek. Geen dag zonder kaas. I love you
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  love di 27 nov 2012 - 8:59

Graskaas I love you

maar ik vind jong belegen erg lekker en lekkere oude kaas I love you

Alleen ik lust geen kaas op brood Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 394967 wel een tosti met gesmolten kaas
Creackers , blokjes I love you


Laatst aangepast door love op di 27 nov 2012 - 9:01; in totaal 1 keer bewerkt
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  Highway di 27 nov 2012 - 9:00

Belegen of extra belegen, in salades graag old amsterdam
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  M-G di 27 nov 2012 - 12:14

Jong belegen, belegen, graskaas en brie 40+ op brood of brie 40+, smeerkaas of heksenkaas op een toastje.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kaas eet je het liefst? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kaas eet je het liefst?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum